Hát igen, eltelt ez a hét is. Kb. minden napunk úgy telt el mint a hétfő. Szombat van, ami azt jelenti hogy megyünk a ROMba bulizni. Ezek szerint így hogy vissza jött Aaron újra ez lesz hétvégente.
-csajok nem hiszitek el mi volt tegnap. Jött oda hozzánk Molly.
-tegnap oda mentem Aaronhoz suli után és megmondtam neki mit érzek. Ő erre azt mondta hogy aranyos vagyok, de van barátnője. Csajok tényleg van barátnője vagy csak mondta? -nézett kétségbeesetten.
-én nem tudom. -mondta jenna.
-Amy? -nézett rá.
-nem mondta Tom, hogy van neki.
-Roxanne?
-nem tudom.
-akkor ezzel akarta azt mondani nekem, hogy nem tetszem neki?
-lehet. -rántotta meg a vállát Jenna.
Hát igen, Jenna sosem volt az a szívbajos fajta.
Miután eljátszottak egy pár számot Aaron oda jött hozzánk.-van cigid? -kérdezte tőlem.
-van.
-akkor megkínálhatnál vele.
-akkor gyere. -mondtam majd elindultam kifele.
Kint rágyujtottunk, majd elkezdtünk beszélgetni.
-rájöttem, hogy mi hiányzott nekem. -mondta.
-na mi? -néztem rá.
-ez az egész. Hétvégente itt lenni, inni. Meg úgy minden ami volt régen. Srácokkal beszéltünk arról, hogy el kéne komolyabban kezdenünk zenélni. Már el is kezdtünk dolgozni egy saját zenén. Tom apja ismer pár embert aki be tudna segíteni.
-ez rohadt jó hír! -öleltem meg.
-nagyon is az! -ölelt vissza.
-Aaron! -mondta egy női hang tőlünk nem messze.
Eltávolodtunk egymástól, majd oda néztünk. Egy szőke hajú csaj volt ott. Hát mit ne mondjak. Nagyon nem a mi stílusunk. Hozzánk képest cicababa.
-Doris! Hát te? -ment oda hozzá és csókolta meg?!
Hogy mi a...? Tényleg van barátnője? Miért nem mondta nekem eddig? Kissé felzaklattak az imént látottak... nem is vettem komolyan amit Molly mondott, mert azt hittem csak ezzel rázta le őt Aaron. De ezek szerint nem...
-hiányoztál. Így beszéltem apuddal és ő mondta hogy hol vagy. Aztán oda mentem de csak anyukád volt otthon ő pedig elmondta hogy itt vagy. -magyarázta- Így ide jöttem. És itt vagyok az én pasimmal. -ugrott a nyakába.
Első reakcióm az volt hogy elő vettem még egy szál cigit és elkezdtem szívni. Ez nekem sok volt egyszerre. A nyomás a tüdőmön szinte elviselhetetlen volt.
-Roxy, ő itt a barátnőm Doris! -mondta miután megálltak előttem egymás kezét fogva.
-Roxanne. -mosolyogtam rá.
-Doris. Örülök hogy megismertelek. Aaron annyit mesélt rólad. -mosolygott.
-jó tudni. -mosolyogtam vissza.
Elég jól eljátszhattam hogy örülök neki, mert nem úgy tűnt mint aki kételkedne benne.
-na akkor menjünk be mert mindjárt zenélünk tovább. Jössz Roxy?
Én válaszképp csak felmutattam a cigimet. Aaron bólintott majd bementek.
Első reakcióm az volt amint becsukták az ajtót, hogy a mögöttem lévő falba bele ütöttem ököllel. Fájt, de nem annyira mint ami most történt...
Rohadtul rosszul esett hogy nem mondta el. Miért nem mondhatta el? De ha van csaja akkor meg miért akart megcsókolni? Meg miért ilyen közvetlen velem? Oké, legjobb barátok vagyunk végülis vagy mi a szösz. De ez már sokszor nem baráti közvetlenség...
Miután elszívtam a cigit bementem a többiekhez.
DU LIEST GERADE
Titkon vágyom rád
RomantikKiskorunk óta ismerjük egymást, de általános után sajnos elváltak útjaink, pontosabban a középsuli első évében. Mindigis volt köztünk valami kémia, viszont sosem volt köztünk semmi. De amint megtudtam hogy haza jön, valami furcsa érzés fogott el és...