-Te már megint azokkal a büdös snecikkel voltál?-ordította anyám miközben beléptem a kert kapun.
-Bűzlesz a sörtől, megmondtam hogy ne menj oda többet ugye, miért csinálod ezt???-folytatta az üvöltözést anyám miközben besétáltam a bejárati ajtóig.
-Jó fejek-feleltem simán.
-Jó fejek??? Komolyan csak ezt tudod mondani? Anyám sokszor ordítotott velem szóval már megszoktam az egészet, nem nagyon érintett meg egyik veszekedésünk se.
-...És azért is ott voltál én már nem bírom te teljesen kikészítesz olyan vagy mint az apád!-csak az utolsó mondatot hallottam a hosszú beszédéből, pedig jobb lett volna ha nem hallom.
-Komolyan az apámhoz hasonlítasz?? Azt hittem már mélyebbre nem süllyedsz a beszólásokkal-ordítottam vissza miközben a könnyeim elkezdtek kicsordulni.
-Hát ez van, ez az igazság egy mi haszna sneci vagy aki csak rontja a világot-süllyedett még a mélynél is lentebb.
-Tudod mi volt apám, hmm tudod a te férjed, te mentél hozzá egy gyilkoshoz-ordítottam még hangosabban, a könnyeim egyre gyorsabban jöttek és jöttek mintha egy heves patak lenne a szemem.
-Igen én mentem hozzá és mit kaptam egy még rosszabb gyereket téged-itt már elegem volt abból hogy anyám a földig alázott de tényleg, elindultam fel a szobámba. Anyám még mindig ordibált de már semmit se hallottam belőle csak ez a két mondtat csengett a fülemben: "olyan vagy mint az apád", "mi haszna sneci aki csak rontja a világot" nagyon fájt, ez most kurvára sok volt. Elkezdtem fel alá járkálni aztán kihúztam a zsebemből egy kis kést. 1, 2, 3, 4 próbáltam számolással lenyugtatni magam de nem bírtam megpörgettem a kezemben a kést és neki vágtam az ajtómnak. Pont a közepébe aztán még egyet meg még egyet, egy idő után nagyjából lenyugodtam leültem az ágyra és elővettem azt a füzetet amit John B-nál kezdtem el irogatni.
Tudom mivel akarom kezdeni, apámmal. Apám nem volt jó ember sőt még a rossz sincs közel hozzá. Szóval megszülettem aztán még minden rendben volt 5 éves lettem és született egy öcsém akit megfolytott mert ő még egy lányt akart... Anyám itt már tudta hogy valami nincs rendben apámmal, el akart válni. Apám megfenyegette így anyám nem vált el. 2 évvel később egy hónappal a 7. szülinapom után december 30-án apámmal kettesben voltunk otthon mivel anyám elment a boltba, meg kért hogy menjek oda hozzá a kanapéra. Elindított egy filmet amiben épp szexeltek. Elkezdte simogatni a combomat aztán egyre közelebb és közelebb ért a nőiességemhez, utána lehúzta a bugyimat elővette a férfiasságát és elkezdte kiverni, próbáltam elmenni de lefogott, a csuklóimat a hátam mögött összeszorítva fogta a fejemet lenyomta a kanapéra, aztán lejjebb a bugyim és megerőszakolt...3 évig nem mertem róla beszélni aztán a 10. szülinapomon anyám megint egyedül akart menni a boltba de én mondtam hogy ne hagyjon apámmal kettesben ezért elvitt a boltba és ott elmondtam neki. Anyám egyből szólt a rendőrségnek és sikeresen kiharcoltunk 5 évet. Apámat pár hónap múlva kiengedik, nem akarok vele soha többé találkozni utálom. Anyám apám börtönbe küldése után nagyon megváltozott egyfolytában ordibál és nagyon félt ami érthető de már nem 7 éves vagyok. Ezzel befejeztem az írást, becsuktam a könyvet és leraktam a tollat. Szükségem van a legjobb barátnőimre, szükségem van Sarahra és Kiarára.