3.BÖLÜM

7 1 0
                                    

Eve geldik.Güzelce bir banyo yaptım.Neredeyse bir günüm hastanede geçti.Annemin söylediğine göre sabah saat 09.30'da beni hastaneye götürmüşler saat 15.30 civarı gözlerimi açıp tepki vermişim.Son kontrollerin yapılması ve serumun bitmesi bir saat sürmüş.Son olarak eve otuz dakikada varmışız.Bir türlü uyanmamışım annem ve babam da beni beklerken uyuya kalmış.Bu uykunun sebebi taktıkları serumdan bence. Üzerimde hala bir yorgunluk var.Şimdi odamda telefonumu aramakla meşgulüm.Nereye koydum ben bu telefonu?Aramadığım yer kalmadı.

-Anne telefonum nerede?
-En son nereye koyduysan oradadır Arya
-Yok!Bulamıyorum, heryere baktım
-Dikkatli bak Arya işim var şu an seninle ilgilenemem

Ne demek seninle ilgilenemem?Daha yeni hastaneden çıktım.Benimle ilgilenmeyeceksinde kiminle ilgileneceksin?Her ne yapıyorsun bilmem ama yaptığın işin kızından önemli olmaması lazım.

-Yardıma geleyim mi anne?
-Yok kızım sen daha yeni hastaneden yeni çıktın yat biraz dinlen.
-Yatmaktan sıkıldım anne.Kaç saattir yatıyorum zaten.

Benim acilen o telefonu bulmam gerekiyor.Meraktan çatladım.Armut dersem çık elma dersem çıkma

-Armuuuut!
-Ne armutu Arya?
-Armuuuut!Çık şimdi meydana hadi.
-Kızım sen iyi misin?
-Armut!Armut!Armut!
-Serumun etkisi ile saçmaladın

Elma!Sakın olduğun yerden çıkma.Nereye kayboldun?Düşün Arya nereye koymuş olabilirsin?Yatakta değil.Dolapta kıyafetler var.Çiçeğin saksısına sığmaz.Halının altında da yok.Fino'nun yemek kabında da yok.İyice saçmaladım.İşte buldum seni.Senin kitaplığımın içinde ne işin var?Neyse sonuç olarak buldum.Ne olur beni kimse aramamış olsun.Hepsi bir kabus olsun.

-Hayııııııır!Bu gerçek olmamalı.
-Yeter ama Arya.
-Gerçek her şey gerçek.Hiçbir şey kabus değil
-Arya ne oluyor bitanem.
-Kakabubus değil
-Of!Arya sen ne saçmalıyorsun?

Her şey gerçek gerçekten beni biri aramış.Başıma gerçekten kötü şeyler gelecek. Telfondaki kişi yalan söylüyor olamaz. Bu bir şaka olamaz.

-Ne oluyor kızım?
-Sen beni duydun mu anne?
-"Armut!" diye bağırıp bağırıp duruyordun.
-Şey....
-Ne Arya? Biraz öncede "Bu gerçek olamaz!" diye bağırıyordun
-Onuda mı duydun?

Bir bu eksikti annemin yanında telefonum çaldı.Benden önce annem baktı.
Umarım beni arayan gizli numara değildir.

-Buyrun!
-Ben Arya'nın annesiyim
-Uyuyor.
-Bir saniye
-Peki ben ona söylerim

Kim aradı beni?Annem benim niye uyuduğumu söyledi?Peki kağıda ne yazdı?Annem bu kadar sakin olduğuna göre arayan kişi özel numara değil.

-Seni Bade aradı. Defne'nin kolu kırılmış.Onu hastaneye götürüyorlarmış.
-İyimiymiş?Şimdi nasıl canı acıyordur Defnoşumun.
-Bade senin de hastaneye gitmeni istedi.
-Onları yalnız bırakamam.
-Hiç bir yere gitmiyorsun daha hastaneden yeni çıktın.
-Gitmem lazım.
-Hayır Arya!Ayrıca onlar seni uyuyor biliyor.
-Uyandım ve gidiyorum anne
-Peki ama önce ilacını iç sonra gidersin.Bekle getiriyorum.
-Hızlı ol anne!
-Yavaş Arya

Hızlıca ilacımı içtim.Su içmeyi de unutmuş olabilirim biran önce hazırlanmalıyım

-Bir...İki....Üç!Bunu yapmak zorundaydım Arya

Gece Treni Okuru - Bir Can Uğruna Where stories live. Discover now