4.BÖLÜM

11 1 0
                                    

Tam dışarıya çıkmak üzereydimki üzerimi çöken ani bir yoğunlukla olduğum yere yıkıldım.Bunu yapmış olma lütfen anne!Saf gibi içtim bende.Beni dışarı göndermemek için elinden geleni yaptı.Bana uyku ilacı içirmiş.Şimdi kendimi derin bir uykunun kollarına teslim ettim.
.......

Saat 09.30 ve ben yeni uyandım.Bugün okul var.Ne saat 9.30 dedim biraz önce ben değil mi?Hızlı olmam lazım çok hızlı.Yarım saat Arya yarım saat sonra okulda olman lazım.Koş Arya koş hatta koşma uç.Hızlıca üzerimi giyindim ve çantamı alıp dışarı çıktım.Saçımı bile taramadan kendimi dışarı attım.Kahvaltı bile yapmadım.En iyisi bir simit yiyerek yürüye yürüye giderim.Pardon koşarak giderim.Son yirmi dakika kaldı ve yolu yarıladım.İşte buldum.

-İyi günler kolay gelsin!
-Buyrun efendim ne isterdiniz?
-Ben bir simit alabilir miyim?
-Tabi ki efendim!Başka bir isteğiniz var mı?
-Bir de karışık meyve suyu
-Elimizde kalmadı efendim.
-Tamam o zaman portakal suyu olsun.
-Peki efendim buyrun.
-Borcum ne kadar?
-Normalde yedi lira ama beş lira versen yeter.
-Buyrun
-Kesenize bereket
-İyi günler
-Yine bekleriz

Yiyerek gidiyorum her şey normal.Dersin başlamasına on dakika var.Okula çok az bir mesafe kaldı.

-Takipteyim Baran Bey
-Kız hastaydı efendim.
-Peki efendim.
-Size de iyi günler Baran Bey

Bu neydi şimdi.Telefon da konuşulananlar gerçekleşiyor olmasın.Koş Arya sadece koş.Öyle bir koşuyorum ki nereye gittiğimin farkında değilim.

-Yolun sonu prenses

Kahretsin!Bir bu eksikti.Adam peşimde ve çıkmaz sokak.Son ve en saçma şeyi yapmaya çalışıyorum şu an.Düz duvara tırmanıyorum.Ya da tırmandığımı sayıp yerimde sayıyorum.Gidecek hiçbir yerim kalmadı.Adam silahlı teslim olmaktan başka çarem yok.Ama neden ben?

-Bh1konuşuyor.Kızı buldum.Sümbül sokaktayız.Çabuk olun!

Ne?Siz ciddi misiniz?Tanınmamak için takma isim takmışlar. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum.Sadece bir kişi mi?Kaçabilirim, koş Arya.Dur Arya!ne koşması adam silahlı.Of Arya! İşte diğerleri de geldi.Hepsi birden üzerime saldırdı.

-Kurtarın beni!
-Yardım edin bana!
-Sesimi duyan yok mu?

Boşuna bağırıyorsun Arya.Kimse seni duyamaz.Çıkmaz kuytu sokağın birindesin.

-Bh3 iğneyi ver

-Çabuk ol abi!

-Buna mecbur kaldık prenses!

-Bırakın beni!Nereye götürüyorsun beni?Ne yaptınız bana?Bırak beni!

Sesler giderek anlaşılmaz hale geliyor.Birkaç harf yığınından ibaret duyduklarım.Nedenini bilmediğim bir rahatlık hissiyle birlikte aniden bastıran bir uyku var üzerimde.Sesim gittikçe güçsüzleşiyor. İmdat!Kurtarın b.......

-Buyrun Baran Bey
-Yakaladık efendim.
-Sürekli bağırdı bayıltmak zorunda kaldık
-Peki efendim!
-Hazır Baran Bey yarın saat 15.20'de
-Anladım Baran Bey 1 saate yanınızda oluruz
-Sizede iyi günler efendim

Kızı alın 1 saate Baran Bey'in yanında olmamız lazım.Biraz elinizi çabuk tutun.Kızın ellerini ve ayaklarını bağlayın başına çuval geçirin.Durun!Havasız kalır gözlerini bağlayın en iyisi.Çantasınıda alın geride bir iz bırakmayın en ufak bir iz.Şimdi ben kızı getiriyorum siz de arabayı kapının önüne getirin.
...
Duyduğum tek şey korna sesi, sürekli sarsılan bir yerdeydim gözlerim kapalı ellerim bağlı çaresizce bekliyorum kurtarılmayı.Nereye götürüyorlar beni.Çırpınmak bir çözüm olabilir mi?Çırpınsam yine bana ellerindeki o iğnelerden yaparlar.Bayılmak hiçbir işime yaramaz.Yavaş yavaş kendime geliyorum.Durup beklemek en iyi çözüm.Konuşmalarını dinleyip en azından beni neden kaçırdıklarını öğrenmeliyim.Ayrıca Baran Bey de kim?İçimde kötü bir his var.Başıma kötü şeyler gelecek hem de çok kötü.

Gece Treni Okuru - Bir Can Uğruna Where stories live. Discover now