Bayan Hemşire Afet

178 10 4
                                    

Uyandığımda başım çatlıyordu. En son arabanın hakimiyetini kaybetmiştim. Nina? Hemen ayaklandım ve ierisinde olduğun odanın kapısına ulaştım gözüm bir şey görmüyordu. Kapıyı açtım  ve karşımda kapını yanındaki banklarda oturan Ell,Rocky,Riker ve ağlayan Rydel'ı gördüm. Kpının açıldığını fark edince hepsinin kafaları aynı anda bana döndü ki şu an akılmda Nina olmasa bu hareklerine gülebilirdim ama kahretsin Nina nerede ona bir şey mi oldu? Durumu kötü mü? Ben nereye çarpmıştım ya da çarpmayıp... hayır olamaz değil mi?

''Nina? O nered? Ona bir şey mi oldu? Ne olmuş? En son hakimiyetimi kaybettim ?Biriniz bir şey söylesin.Ne oldu o nerde cevap verin.'' diye bağırıp yumruğumu duvara geçirdim. Ailesi onu bana emanet etti ama ben emanetime, sevgilime, birtaneme sahip çıkamadım.

Hiç biri bana cevap vermiyo. O na kesin bir şey oldu.Yine bağırmaya başladım. N edediğimi ben bile bilmiyorum. Kafayı yemiş gibiyim. Onlar beni tutmaya çalışıyor.Rydel hariç o bir köşeye sinmişö hala ağlıyor brni gördükçe de daha çook hıçkırıyor. 

.........................

Riker'dan:

15 dakika önce Ross bir sinir krizi geçirince onu sakinleştirmek için bir hemşire ona sakinleştirici yaptı. Bir dakikka hemşire mi o kız hemşire olmak çok fazla güzel güzel ne kelime afet afet. Off o vücut. Tanrım biri bana beni cimciklesin. Ross burada uyuyor ben neler düşünüyorum. Ama biri cimcikleyeekse o HEMŞİRE cimciklesin. Bakın kafam yine nereye gitti. Bir rahat verin kafamı toparlıyayım. Offf o hemşireden sonra kafamı nasıl toparlıyabilirim kii. Unut onu Riker, unut o sexsi hemşireyi.Nasıl unutayım kızı görmedin mi. UUNUUUUUUUUUUUTTTTT!  Bir ses ve ardından elimde oluşan sızı. Ağğğğh eliiimğğğm! Salaksın oğlum ne ara duvara elimi geçirdim ben. Elimi  tutumuş odada bir o yana bir bu yana zıplıyordum. Hangi oda mı? Tabii ki Ross'un odası. Nina!nın haberini Ross a söyleme görevi bana düştü. Bİrden kapı açıldı. Gelen kesin Rocky'dir.

''Lanet olsun Rocky bir yerden buz falan bul. Ağğhhhh eliğğğm!'' diye anırdım. 

''Elinize ne oldu bay Lynch? Ağabeyiydiniz değil mi?''gelen sesle kafamı kaldırıp gelenin yüzüe baktım.Lan rezil oldum.Gelen BENİM HEMŞİRE,hani şu afet olan. Az önce bahsettiğim. Aslında fazla bahsetmedim malum aranızda erkek falan vardır sulanmayın diye ksjkj. Haa bu arada ne zaman *BENİM HEMŞİRE* oldu ben de bilmiyorum. Şimdi vakit ,durumu kurtarma vakti. H di göreyim seni koçum.

''Evet ağabeyiyim.Ama o Bay Lynch kısmını atalım.''

''Peki ne diyeyim onun yerine BAY LYNCH?'' neyi ima etti ya da neden o bay Lynch kısmına vurgu yaptı biliyorum ama görmezden gelerek dire adımı söyliyip onunkini öğreneyim.Ahh beni ahhh beni!

''Mesela ismimle hiyap edebilirsiniz ee bayan?''

''isminizi bilmiyorum ve benim ismim önemli değil.''

''İsmim Riker. Bilmediğini söyleme. İnanmam. Yoksa sen de Nina gibi R5'i bilmiyor musun? ''

''Peki Bay Riker.Aslında evet biliyorum. Yani R5'i''

'' İşte buna çok kırıldım.''

''Neye?'' dedi bunalmış gibi. Cidden bunaldın mı yoksa umara mı yapıyorsun ve hala bana BAY diyor ismimi sörlemesi çok mu zor? Ve R5 i biliyorsa adımı da biliyordur. Peki neden bilmediğini söyledi?  Neyse bunlar çok zor sorular.Lanet olasıca zor sorular.Hadi gidelim Riker.

''Grubu biliyorsun ama adıı nilmiyorsun ve hala bana Bay şeklinde hitap ediyorsun oradan o resmiyeti kaldır bana sen diye hitap et lütfen.Hem bütün gün sıkılmışsındır resmiyetten ve çalışmakatan biraz takıla biliriz. ayrıca ismini merak ettim. İsmin ne?''

''İsmimi bilmeniz gerektiğini sanmıyorum Bay Riker. yrıca bu resmiyet beni sıkmaz ve bşraz daha haddinizi zorlarsanız size Bay Lynch demeye yeniden başlarım şimdi izninizle Bay Lynch ile ilgilenmem gerek.'' bu kızın sorunu ne acaba biri bana söyleyebilir mi?

''Yani her halikarda benimle ilgileneceksin.Sonuçta ben de bir Lynch'im''

'' Hayır sizi kastememiştim.''

'' Hadi ama venim de elim çok acıyor bir bakamaz mısın?''

''ELinizn nesi var acaba?'' dei ve beni dinkemeyip Ross'u kontrol etmey başladı.

''Sanırım incindi.Bir bakamaz mısın?''

''Bay Lynch 30 saat sonra uyanır geçmiş olsun.'' deyip yeniden kapıya yöneldi. Zor kızı oy uyor aklınca. Ya da gerçkten zor kız.

'' Elime bakmayacak mısınız?''

'' Eminim bir şeyi yoktur. Yeniden geçmiş olsun Bay Lynch uyanınca taburcu olabilir doktar gerekli izinleri verdi.'' deyip gitti. Bu da demek luyor ki beni gerçekten umursamadı. 

Slm. Ben geldim. Bu bölüm Genel olarak Riker. Acaba Nina'ya ne oldu? hepsi ve daha fazlası için gelecek bölümü bekleyin :-D multide Riker'ın afet hemşiresi. Rikerloverlar dileğinizce yolabilirsiniz o kızı benden izin var kskdls.

Şansın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin