0.3

24.1K 997 245
                                    

@Kuymakcibasi: Yusuf.

@Kuymakcibasi: Biliyor musun sana karşı kendimi çok yakın hissediyorum.

@Kuymakcibasi: Bu çok saçma bende farkındayım. Hatta bana cevap vermeyeceğini de biliyorum.

@Kuymakcibasi: Zaten bu şekilde sana sesimi duyurabileceğime inanmak başlı başına hata.

@Kuymakcibasi: Sadece şansımı deniyorum işte.

@Kuymakcibasi: Senin kadar azimli ve yetenekli olmayı çok isterdim.

@Kuymakcibasi: Ben her bakımdan yetersiz biriyken senin gibi çalışkan birine meyletmek garip geliyor.

@Kuymakcibasi: Hani sana demiştim ya o kızda ne buldun diye.

@Kuymakcibasi: Bugün oturdum, bunu düşündüm.

@Kuymakcibasi: Bir kere benden çok çok güzel.

@Kuymakcibasi: Sonra fiziği gerçekten herkesin dikkatini çekebilecek kadar harika.

@Kuymakcibasi: Peki ben?

@Kuymakcibasi: Ben kilolu, kimsenin dikkatini çekmeyen silik biriyim. Senin gibi birini neden hak edeyim ki?

@Kuymakcibasi: Ailesinin bile gerekli değeri vermediği birinin yabancı birinden sevgi istemesi çok saçma.

@Kuymakcibasi: Belki şu an kötü hissettiğim için kendimi sevmediğimi düşünüyorum ama bir gün bunun gerçekleşmesinden korkuyorum.

@Kuymakcibasi: Ya bir gün gerçekten kendimi sevmezsem?

@Kuymakcibasi: Sana yazarken bir gün mesajlarımın dikkatini çekeceğini ve göreceğine inanmıştım.

@Kuymakcibasi: Dürüst olmak gerekirse hala inanıyorum.

@Kuymakcibasi: Sana böyle pes etmeden psikopat gibi manyakça yazan başka biri olduğunu düşünmüyorum.

@Kuymakcibasi: Sorun şu ki bir gün beni fark etsen bile.. Konuşmak ve hatta beni tanımak istesen bile ben gördüğün anda pişman olacağını bilmek..

@Kuymakcibasi: Bu his kalbimi çok kırıyor.

@Kuymakcibasi: Keşke biraz güzel olsaydım. Belki o zaman beni de severlerdi.

@Kuymakcibasi: Ya da belki de silik bir şekilde yaşamazdım bu hayatı. Aslında kendi dünyamda kalmayı seviyorum ama bazen insanlar çok üzüyor beni.

@Kuymakcibasi: Tamam sağlıklı olmak için yediklerimize dikkat etmemiz gerekiyor ama bunu kabaca dile getirip "Kadın dediğin yediklerine dikkat etmeli. Yoksa kimse beğenmez. " diye ortalıkta gezen insanların benden uzakta olmasını istiyorum.

@Kuymakcibasi: Evet, günümüzde herkes dış görünüşe dikkat ediyor ama ne yapayım? Elimde değil ki.

@Kuymakcibasi: Gerçi bende kime ne anlatıyorsam? Senin içinde dış görünüş her şey değil mi?

@yusufyazici: Değil.

..❤️🦋

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin