h u s z o n e g y e d i k

2K 69 6
                                    

Lando

A hónapok villám gyorsan teltek, és köztünk minden a legnagyobb rendben volt. Sokat látogattuk meg a szüleim, és próbáltunk minél több időt eltölteni együtt. Most pedig van két hét szünetünk így úgy gondoltuk hogy elmegyünk kicsit kikapcsolódni pár baráttal, köztük a bátyámmal és a párjával meg Max-el. Nem nem Verstappen.Első uticélunk Horvátország volt, Ahol egy hatalmas hajót béreltünk és a napjainkat itt töltöttük este pedig berobbantunk a városba.

- Bébi kész vagy már? - kérdeztem ágyunkon fekve, fél órája várok rá majd végra kilépett a fürdőből. - azta. - tátottam el a szám.- gyönyörű vagy szerelmem

Piruló arccal lépett közelebb hozzám, majd csókot nyomva ajkaimra csábított el. Oda vagyok érte, és ezzel ő teljesen tisztában van. Egy piros kis bordázott felsőt viselt, hozzá passzoló feszülős szoknyával ami kellőképp formálta idomait. Istenem az a fenék.

- indulhatunk? - fordult hátra, mire bólintottam. Összekulcsolta kezeinket, majd a fedélzetre mentünk ahol a többiek vártak ránk. Egy csapatként indultunk be az éjszakába ami nagyon jól eltelt. Nem ittunk sokat, inkább tácoltunk. Viszont az agyam teljesen már vizekre evezett. Hajnali kettő volt, mikor kicsit fáradtan de annál lelkesebben fordult felém életem szerelme és vágytól csillogó szemekkel kérlelt hogy menjünk vissza a hajóra.

§§§§
*********
Aurora

Hajóra érve, pontosabban a szobánkba Lando azonnal ajkaimnak esett. Ingjét kezdtem el kigombolni, majd mikor meguntam egy egyszerű rántással szakítottam szét az inget mire vigyorogva nézett rám. Miután mindentől megszabadítottam most rajta volt a sor. Viszont fehérneműt nem viseltem. Semmilyet, így kíváncsian vártam a reakciót. A felsőnél szerintem neki is egyértelmű volt, hogy nincs rajtam melltartó viszont a szoknyánál meglepődött.

- te így flangáltál egész este? - kérdezte mély hangon, mire kirázott a hideg. Nem voltam képes válaszolni, annyira kívántam őt hogy nem tudtam szavaira koncentrálni. - még jó, hogy ez csak most derült ki. Mert nem lett volna épp szép ha egy nyilvános helyen esek neked. - sutyorogta, miközben apró nedves csókokat hagyott mindenhol a testemen. Majd mikor nyelvét bevetve kezdte izgatni nőiességem teljesen elvesztettem a fonalat. Hangos voltam, nem tagadom. De jelen pillanatban ez érdekelt a legkevésbé.

-Lando, kérlek. - húztam fel nyöszörögve magamhoz, hajánál fogva. Majd több sem kellett neki, egyből belém vezette magát. Hangunk teljesen egybe olvadt.Biztos vagyok benne, hogy a hajó tőlünk volt hangos. - Szeretlek.- sóhajtottam, mire egy csókkal válaszolt.

- Bébi..- nyögte

- tudom, Lan én is.- sóhajtottam, majd együtt léptünk át a gyönyör kapuján. Pár lusta lökés után pedig mellém feküdt és magához ölelt. Viszont az este nem állt meg itt. Szerintem reggel hatkor sikerült, tényleg annyira kifárasztanunk egymást hogy elaludjunk..

_____________

Újabb egy hónap telt el, Lando pedig versenyeni van amég én a kávézó dolgait intézem amit sikeresen megnyitottam két hete. Csodálatosra sikeredett az egész, és itt volt mindenki aki számított. Viszont most, tanácstalanul állok a nőgyógyászom várótermében mert bizony a menstruációm késik, és nem éppen érzem magam a helyzet magaslatán hetek óta. Landoval is sikerült párszor óriási nagy hülyeségeken veszekednem, amit ő is megkérdőjelezett. Majd rám hagyta.

- Aurora Lee.- szólított kedvesen egy asszisztens, mire besétáltam vele a doktorhoz.

- jó napot doktor úr!- fogtunk kezet, majd meg is kérdezte mi a panaszom.- Késik a menstruációm, és kissé fáradékonynak érzem magam. A hangulatingadozásokról ne is beszéljünk. - sóhajtottam.

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now