Candy

1.7K 35 1
                                    

Izasla sam iz bolnice i vec 5 dana razmisljam samo o jednoj stvari. Kako je moguce da je ona ziva? Zar nije umrla dok me je radjala?
Zar me je lagao tada ili me sada laze?
Preokupirana sam gomilom pitanja koja mi samo padaju na pamet.
Tajler mi je rekao da ima iznenadjenje za mene i da za 2 minuta sidjem na prvi sprat.
Jako me je zanimalo kakvo sad iznenadjenje ima i sta se sad desava. Previse radoznala krecem malo ranije i polako na vrhovima prstiju silazim niz stepenice. Zaticem ga ispred stola kako nesto namesta. Cuo me je pa se iznenadjeno okrene.
"Heeej, pozurila si.." nasmejao se i krenuo ka meni.
Iza njega, na stolu je bilo gomila slatkisa i raznih grickalica. Pokazao mi je rukom na sto, kao da mi ga pretstavlja.
"Posluzi se, ovo je za tebe.." rece.
Nasmejala sam se i skocila mu u zagrljaj.
"Ti hoces da se ja ugojim? Ahahaha" rekla sam kikotajuci se.
"Pa bila bi slatka bucka" rekao je i ustipio me za obraz. Potrcala sam ka stolu i uzela lizu koja je izgledala prelepo. Bila je u duginim bojama i u obliku velikog jednoroga. Nisam bas detinjasta, ali ovo je nesto najsladje. Prisao mi je sa ledja i stavio ruke na moje kukove, a zatim spustio ih sve do mog dupeta. Stegao me je i prokomentarisao.."Izgleda da si vec jela puno slatkisa hmahhaa..."
"To je valjda kompliment.." rekoh zadovoljno.
"I vise od toga.." pritisnuo se uz mene jos jace i dalje me drzeci za dupe. Pomerao je ruke uz moje kukove i drzao me za struk.

Tajler P.O.V.

Sta znaci idealizovati nekoga? Da li je sada idealizujem i cinim od nje boginju, ili je ona zapravo gradjena kao jedna.
Njene obline su savrsene. Bujne grudi, uzak struk, a guza prelepa.. ona je cista 10 u mojim rukama. Da je ne znam kao osobu pomislio bi da neko sa ovakvim telom ne moze biti tako dobar. Ipak sve devojke sa njenim telom su na neki nacin iskvarene i imaju neku vecu manu, bar one sa kojima sam ja bio.
Ona je paket dobre licnosti i sjajnog izgleda.

Prstima joj prolazim kroz kosu, pa tako spustam sve do dna ledja. Uvija kukovima lagano. Izgleda nevino i dok sve to radi cini da se sve vise zaljubim u nju. Stojim i dalje iza nje, dok ona sve vise pusta svoje kukove prema meni, naginjuci se na sto. Naginjem se prema njoj i spustam joj poljubac na vrat. Pa jos jedan i jos jedan. Vrpolji se i ispusti koji izdisaj dok je moj drugar vec tvrd. Nabijen sam na nju. Izmedju nas je visak nase odece. Okrenula se i oblizala usne spustajuci socan poljubac na moje usne. Hvatam je za struk i dizem na sto obarajuci drugom rukom slatkise koji su se tu nalazili.
Spustam je da lezi na stolu dok mi u oci upada cokoladni preliv koji stoji tu. Skidam joj majicu i dobijam pun pogled na njeno prelepo telo i ako je i dalje u gacama i moj drugar, a i ona.
Od njenog vrata pa sve do pocetka njenih gacica  sipam cokoladni preliv. On ide pravom linijom koja ceka da bude polizana.
Krecem jezikom od njenog vrata i ponekim poljupcem skidam delove cokolade. Linija ne njenom stomaku je ocigledno jedan od osetljivijih tacaka njenog tela posto kada sam tu prilazio jezikom najezila se i stisla me za saku.
Kako sam se sve vise spustao to se ona vise uvijala. Kada sam dosao do njenih gacica nisam napravio veliku pauzu vec sam ih odmah zubima vukao ka dole.
Sve je to teklo polako i vremena kao da je bilo beskonacno. Njen gacice su zavrsile na podu.
Bila je mokra, ali ne dovoljno. Ruke sam spustio na njene grudi, a glavu uronio u njen najosetljiviji deo. Moj jezik je tu obavljao jedan deo posla, dok su se moji prsti igrali sa njenim bradavicama. Spustio sam prste sa njenih bradavica, prvo na njen klitoris. Trljao sam, a ona se uvijala i stenjala. Usao sam prstima u nju i polako povecavao brzinu ulaska. Ustao sam iznad nje i ubacio srednji i domali prst u nju, a zatim nenormalnom brzinom ubacivao ih i vadio iz nje. Vristala je od zadovoljstva i stenjala sve jace i jace.
Kada sam osetio da je pravo vreme ubacio sam svog drugara u nju i zapoceo drugi deo.
Ulazio sam u nju brzo i jako.
Pribio sam je jos vise, dok se ona drzala za moj vrat. Po nekim poljubcem bi utisao njen glas koji govori: "Ah... daa... jos.." to me je sve vise napaljivalo da sam je podigao i pribio uz prvi zid i nastavio sta smo zapoceli.
Ulazio sam brzo i hirovito u nju. Zeleo sam je celu, bas ovakvu.
Ubrzo je ona svrsila, a malo zatim i ja za njom.

Nakon tusiranja vratila se da pojede svoje slatkise, a u tome sam joj rado pomogao.

Sandra P.O.V.

"Mmm ovi slatkisi su prelepi..." prokomentarisala sam vragolasto se smejuci.
"Jesu li?" upitao je i spustio svoje usne na moje.
"Mhmm" promrmljala sam izmedju poljubaca.
Sve ovo prekinulo je zvono na vratima.
Tajler je otvorio, a ja sam ostala za stolom nastavljajuci zalogaj cokoladice koju sam pocela.
"Ovo je doneto na vrata kapije i predato prvom cuvaru.." cujem jednog od cuvara kako govori.
Tajler zatvara vrata i vec po njegovom licu vidim promenu. Nesto nije u redu. U ruci je drzao neku sliku, ali sa moje strane ne uspevam da vidim sta je.
"Sta je to bilo Tajlere?" upitala sam znatizeljno.
"Ne znam kako ovo da ti pokazem.." odgovorio je pomalo izgubljeno...

IGRAJ ZA MOJE OČIWhere stories live. Discover now