A tehetségkutató előtti éjszaka

300 18 1
                                    

Aznap mikor randiztunk Attilával átjött este, filmeztünk, minden jó volt. Amíg nem jött egy üzenetem, hogy a tehetségkutató idõpontja át lett helyezve másik idõpontba. Az idõpont 2021.július.13-a 14.óra. Vagyis holnap. Idõm nem volt túl sokat gyakorolni így Ati egyik dalát fogom elõadni a MIND1-et amit kívülrõl tudtam már a tehetségkutató elõtt is. Most, hogy Attila segítségemre lesz könnyebben tudom majd akusztikusan eljátszani mit mondjak szerencsém van, hogy õ a pasim. Különben meglennék lõve, hogy mit adjak elõ.. Az elõadás módom a lényeg ha az tökéletes akkor nyert ügyem van.

A próba

Elkezdtünk próbálni Attilával és mivel elektromos gitáron kellett játszanom rászorultam a segítségére. Elektromos gitáron még nem játszottam legalább is élesben nem, így hogy úgy mondjam sokat kellett segítenie....A próba végére már tökéletesen ment viszont kellett a visszajelzés.

-Ati, jól csinálom egyáltalán?-kérdeztem érdeklõdve, a tehetségemet kérdõre vonva.

-Igen, nagyon jól megy. Mi bajod van? Tehetséges vagy menni fog élesben is.-nézett rám majd magához húzott a derekamnál fogva és megcsókolt. A pillangók a gyomromban megint elõjöttek és csak azt akartam, hogy ne legyen vége a pillanatnak. De mint mindennek ennek is vége lett. Ekkor kicsit durciztam hogy miért fejezte be.

-Most mi bajod van, kicsim?-kérdezte és nevetett.

-Semmi. Csak nem akartam, hogy a csókunknak vége legyen.-mondtam és ekkor tudtam mi fog következni nem kell rosszra gondolni nem történt semmi olyan csak újra megcsókolt nekem az is elég volt. Mivel lassan éjfél volt álomra hajtottuk a fejünket.

Új élet, új kezdetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant