prologue

562 35 44
                                    

ברחבי העולם קיימים ארגונים להצלת חיות. בכל מדינה יש בתי חולים לאנשים רגילים, כאלה לפגיעות נפשיות, כאלה לפגיעות פיזיות. אך בתוך שלל מצילי חיים אלה, שוכחים קצת את החיות. בכמה וכמה מקומות בעולם קמו אנשים שהבינו שגם אלה שלא יכולים לדבר זקוקים לטיפול.

בית החולים הוטרינרי מעניק טיפול הולם עבור חיות בר פגועות ומטרתו להשיבן חזרה לטבע במידת האפשר. במהלך הטיפול, החיות נוהגות להיקשר אל המטפלים ולא פעם לא לרצות לעזוב את המקום בתום קבלת העזרה.

בית החולים המפורסם ביותר נמצא במזרח אוסטרליה והוא נחשב גם לגדול ביותר שנפרס על שני קילומטרים מרובעים או עשרים אלף דונם.

מנהל בית החולים, קיליאן בריין, ירש את המוסד מאביו ששאביו שלו היה ממקימי המקום. במקום עבדו שלושים ושלושה וטרינרים שהיו פרוסים לאורך כל השטח ונתנו מענה לחיות עשרים וארבע שעות ביממה.

בין הוטרינרים, נמצא הוטרינר והזאולוג דיימון מארק שגם בגילו הצעיר זכה לתשואות רבות. השם דיימון הלך לפניו, אחד מבין עשרת הוטרינרים המוכרים בעולם בשל הצלת מאות אלפי חיות תוך סיכון חייו.

יותר מארבעים סוגי חיות מטופלים כיום בבית החולים, ביניהן אפשר למצוא את: הברווזן- יונק אמפיבי, ארסי, מטיל ביצים ובעל מקור דומה לזה של ברווז.
תחש המשכן- הוא מין יונק ימי יחיד בסוגו הנמצא בסכנת הכחדה, הוא יכול לגדול לאורך של עד שלושה מטרים ולשקול עד ארבע מאות ק"ג.
דינגו- כלב פרא המצוי בעיקר ביבשת אוסטרליה. מוצאו במזרח אסיה. רגליו גבוהות, ומראהו הכללי דומה לכלב מבוית.
ואלו רק דוגמאות אחדות.

בין היתר, אפשר למצוא באוסטרליה כשמונים ושישה מינים של נחשים, מאה וארבעה-עשר מינים של לטאות, מאה ועשרים מינים של צפרדעים, בסביבות מאתיים מינים של עופות ימיים ולמעלה מארבעת אלפים מינים של דגים.

אחת מהחיות המפורסמות ביותר באוסטרליה היא הקואלה שבמהלך השריפות הנוראיות באותה יבשת צנחו בארבעים אחוז למותן וגם הן מטופלות היום בבית החולים לחיות.

בית החולים ידוע כל-כך בטיפול שגם את הפנדה אפשר למצוא בו למרות שאינה חיה מחוץ לכותלי סין. בשביל לגרום לפנדה לשרוד מחוץ לתנאיה, בנו בבית החולים איזור מותאם שיאפשר גידול וטיפול ללא התאמה לתנאים חדשים שוודאי יפגעו בחיה קשות.

לאחר המידע המקיף וההסבר על אותו מקום שכינו אותו "גן עדן לחיות". הגיע הזמן לצלול לתוך עולם מלא בחיות ימיים, יבשתיים ועופות.

הצטרפו לסיפורנו שמתחיל בחיה קטנה, חיה קטנה שתבנה סיפור גדול!

....

אז היי לכולם!
מקווה שהתגעגתם אלי כמו שאני התגעגעתי אליכם. אני חוגגת היום את יום ההולדת העשרים שלי וזה אומר שהגיע הזמן לתת לכם את המתנה שלי אליכם.
רבים ביקשו שאחזיר את הספרים הישנים שלי:

Black And White
Spring days
The dark side of the moon

ולאחר המון מחשבה החלטתי להחזיר אותם ובגדול!
הם מחכים לכם בעמוד: BatelMaymoni2
מקווה שתהנו מהם כמו פעם.

ו... זה הזמן שלנו לצאת לדרך חדשה💙💜

The glowing dream of the demonWhere stories live. Discover now