21 #Yanlış Anlaşılma

234 26 61
                                    

Medya
Şarkı = Prom Queen eminim şarkıları biliyorsunuz ama yazmak hoşuma gidiyor.🤭

Jisoodan

Göz yaşlarımı sildim ve kendime gelmeye çalıştım. Ben Kim Taehyungu sevemem bir daha o acıları yaşayamam. O playboy ve beni... çok üzer ben Jiminle mutlu olmak istiyorum çok şey mi istiyorum?

Ama niye sadece Jimini düşünemiyorum. Ben sadece Jimini sevmeliyim beni üzmeyecek tek kişi o, ayrıca ben onu geceleri rüyamda görüyordum. Yani resmen gelecekti eşim.

Kendine gel Kim Jisoo. Depodan hızlıca çıktım, tamam hayatımdan çıktın onu anladık ama depodan niye bensiz çıktın neyseki beni ormana götürmemiş.

Hemen kızlar tuvaletine gittim ve yüzümü inceledim. Kimsenin ağladığımı bilmesini istemiyordum. Çok belli olmadığı için hemen sınıfa gittim ve kapıyı tıkladım.

Hocadan gir sesi geldiğinde derse girdim. Açıkçası Taehyungu sınıfta beklemiyordum onun sınıfta olduğunu bilseydim derse girmezdim. Herkes birlikte olduğumuza dair şüphelenebilirdi. Umarım öyle olmaz.

Park Bey " Jisoo Hanım nerelerdeydin?"

"Ee hocam ben tuvalette kilitli kaldım."

Taehyung" Ne?"

Park Bey" Ne tesadüf Taehyungta tuvalette kilitli kalmış hemde özel okulda bak şu işe."

Jisoo" Ney... şey hocam birlikte kaldık."

Rose ve Jennie" Ohaaa"

Park Bey" Kızım ne zamandan beri kızlar tuvaleti ve ekler tuvaleti birleşti. Şu olayı düzgün anlatın yoksa sizi kovucam dersimden geç Taehyung Jisoonun yanına. Anlatın şu işi yoksa sınıfımdan çıkın."

Taehyungda sırasında kalkıp yanıma geldi.

"Şimdi hocam şöyleki-"

Taehyung sözümü bitirmeme izin vermeden elimi tutup sınıf kapısını açtı. Bu çocuk cidden deli.

Taehyung" Gerek yok hocam açıklamamıza. Anlarsınız yaa. Şimdi defolup gidebiliriz."

Bu, bu çocuk az önce benim ilişkimin resmen temelini yıktı. Bize resmen şey dedi. Off Kim Taehyung senden kurtulamıyacak mıyım?

Taehyung hala elimi bırakmamış ve beni yine çekiştirmeye devam ediyordu.

"Bırak ben giderim."

Taehyung" Al bıraktım. Bana kızgın mısın yoksa sen. Gerçekten şu dersleri çok önemsiyorsun."

"Gerçekten sorun dersler falan mı sanıyorsun, bize resmen şey dedin."

Taehyung yandan sırıtıyorum. Sen bir başmüdür oğlu olmasaydın hastanedeydin Kim Taehyung neyse.

 Sen bir başmüdür oğlu olmasaydın hastanedeydin Kim Taehyung neyse

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin