1

18 0 0
                                    

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΑΣΤΕ, ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ xazomares ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΑΙΩ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΣΑΣ ΚΥΤΤΑΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ! Ξεκιναμε με μια ιστορια που εγραψα πριν δημιουργησω τον λογαριασμο αυτο και μπορω επιτελους να την δημοσιευσω!

Η Γαβριελλα προσπαθουσε να αναψει φωτια χωρις κανενα ιδιαιτερο αποτελεσμα. Κρατουσε δυο ξυλακια και τα ετριβε μεταξυ τους με μανια, αλλα τιποτα.
Ολη η συνοδεια της θα κατασκηνωνε διπλα στο ποταμι για το βραδυ και χρειαζοντουσαν φωτια για το φαγητο και το κρυο.

"Δεν αναβει το αναθεματισμενο!", φωναξε αγανακτισμενη πετωντας τα ξυλακια.

"Γιατι εισαι τοσο στρεσαρισμενη;", ρωτησε ο Τζοξερ βαζοντας τα ποδια του αναπαυτικα πανω σε ενα κουτσουρο.

"Σταματα να καθεσαι ετσι και κανε κατι να βοηθησεις!", φωναξε η Γαβριελλα, "Βασικα δεν επρεπε να εισαι ηδη για ψαρεμα με τον Γιασκιερ;"

Ο Τζοξερ κατεβασε τα ποδια του νευρικα. "Ναι, αλλα ειπε πως του ηρθε μια ξαφνικη εμπνευση για ενα τραγουδι που θα παρουσιαζε τη <<ψηλη γυναικα με το κορακι μαλλι>> και ολα της τα κατορθωματα. Δεν μπορουσα να ψαρεψω μονος μου!"

"Τη Ζηνα. Γιατι μιλαει παντα τοσο περιεργα αυτος; Κι εγω ειμαι βαρδος αλλα αυτος το χει παει σε αλλο επιπεδο."

Εκεινη την ωρα εμφανιστηκε η Ευα απο τα δεντρα κρατωντας ενα σκοτωμενο λαγο.

"Βρηκα φαΐ!"

"Τοτε γιατι επρεπε να ψαρεψουμε;", ρωτησε ο Τζοξερ.

"Γιατι η Ζηνα ηξερε οτι δεν προκειται να ψαρεψετε κι ειχε δικιο.", συνειδητοποιησε η Γαβριελλα. "Ευα ελα εδω να με βοηθησεις με τη φωτια."

"Φυσικα η καταπληκτικη Ζηνα τα σκεφτεται ολα.", μουρμουρισε ο Τζοξερ μεσα απ τα δοντια του.

"Που ειναι η Ζηνα τελοσπαντων;", ρωτησε η Γαβριελλα, προσπαθωντας -αυτη τη φορα με τη βοηθεια της Ευας-να αναψει τη φωτια.

"Αυτη και ο Γκεραλτ εχουν παει να σιγουρευτουν πως η περιοχη για να μεινουμε ειναι ασφαλης.", ειπε η Ευα.

"Παλι καλα. Δεν θελουμε ξανα τα της προηγουμενης φορας.", ξεφυσηξε ο Τζοξερ.

"Βρηκα ενα σκορπιο, δειτε!", φωναξε ενθουσιασμενα η Σιρι, ξεπηδωντας απο ενα θαμνο.

Η Συνοδεια Место, где живут истории. Откройте их для себя