3

8 0 0
                                    

Η Γαβριελλα ηταν πολυ αγχωμενη. Ειχε σκεφτει πως ηταν η ωρα να κανει κατι που δεν πιστευε ποτε πως θα τολμουσε να κανει.

"Θα παντρευτω τη Ζηνα!", δηλωσε αποφασιστικα.

Το κοινο της-η Ευα, ο Τζοξερ, ο Γιασκιερ κι η Σιρι- αναφωνησε εκπληκτο.

"Πως σου' ρθε;", ρωτησε ο Τζοξερ νευρικα.

"Τι ενοεις; Απλα θελω να την παντρευτω! Ειμαστε τοσο καιρο μαζι, το χουμε χεσει τελειως αποκαλωντας φιλη η μια την αλλη, εεε δεν αντεχω αλλο!"

Η Ευα χαμογελασε λαμπρα και σηκωθηκε ενθουσιασμενη. "Αυτο ειναι! Επιτελους θα φωτιστειτε και θα περασετε στο επομενο σταδιο-το υπεροχο μυστηριο του γαμου!"

"Γιατι μιλαει παντα τοσο φιλοσοφικα;", ψιθυρισε ο Γιασκιερ.

"Νομιζω πως θελει να γινει καλογρια στο κοντινο μελλον.", απαντησε ο Τζοξερ εξισου ησυχα.

"Και τι πρεπει να κανουμε;", ρωτησε ανυπομονα η Σιρι.

"Να με βοηθησετε να της κανω προταση γαμου!"

"Ατσα η Γαβριελλα!", ειπε ο Γκεραλτ που εμφανιστηκε με την Γενεφερ απο κατι θαμνους.

"Ιιι γιατι δεν ειστε στη σκοπια για τους στρατιωτες; Δεν πιστευω να ειναι μαζι σας η Ζηνα και να με ακουσε!", πανικοβληθηκε η Γαβριελλα.

"Οχι, εμεινε πισω. Επεμενε να παραφυλαει πανω σε ενα δεντρο.", ειπε η Γενεφερ και καθισε μαζι με τους αλλους. "Αν και εχω ριξει μια προστατευτικη μεμβρανη που θα μας ειδοποιησει για εισβολες."

"Η Ζηνα και η καχυποψια της. Τελος παντων, αυτο μου δινει χρονο να τα σχεδιασω ολα!"

"Θα βοηθησουμε.", δηλωσε η Ευα.

"Φυσικα. Να γραψω ενα γαμηλιο εμβατηριο ειδικα για εσας τις δυο;", ρωτησε ο Γιασκιερ πιανοντας εκεινο το μαραφετι οργανο που εχει (μπουζουκι; λυρα; who knows).

"Αυτο θα ηταν τελειο!", αναφωνησε η Γαβριελλα.

"Να της γραψεις κι εσυ κατι. Εξαλλου γραφεις τοσο ωραια στους παπυρους σου.", ειπε η Σιρι, σηκωνοντας εναν παπυρο.

"Σωστα. Θα γραψω μια ερωτικη εξομολογηση για την προταση γαμου."

"Χμμ.", εκανε ο Γκεραλτ. "Μην βασιζεσαι στο γεγονος πως η Ζηνα ειναι whipped. Δεν νομιζω να δεχτει-"

"Μην την αποθαρρυνεις!", φωναξε η Σιρι, διακοπτωντας τον. "Φυσικα και θα δεχτει! Και θα ειναι μαζι για παντα..."

"Ηδη δεν υπηρχε περιπτωση να χωριστουν.", ειπε ο Τζοξερ, "Αλλα τελος παντων, ας κανουμε της ετοιμασιες πριν επιστρεψει!"

"Θα την απασχολησω.", δηλωσε η Γενεφερ και σηκωθηκε.

"Περιμενε. Μπορεις να μου κανεις πρωτα μια χαρη;"

Η Γαβριελλα ζητησε απο τη μαγισσα να δημιουργησει εναν απλο διακοσμο απο λουλουδια και να αρωματισει τον χωρο με ενα απο τα μαγικα αρωματα που κατειχε.

Αφου η Γενεφερ εφυγε, η Σιρι, ο Γιασκιερ κι ο Τζοξερ βοηθησαν τη Γαβριελλα να φτιαξει δυο δαχτυλιδια απο το μεταλλο του σπαθιου του Τζοξερ, ενω η Ευα εψηνε μερικα ψαρια στη φωτια.

"Δεν εχουμε και πολλα αλλα περιμενοντας να μας ερθει ενας μανιασμενος στρατος δεν μπορουσαμε να κανουμε κατι αλλο.", ειπε ο Γιασκιερ, δινοντας τον παπυρο με το νεο τραγουδι στη Γαβριελλα.

"Ειμαι σιγουρη πως η Ζηνα θα το εκτιμησει.", απαντησε η Ευα. "Εξαλλου ολα ειναι πολυ ομορφα. Τα διακοσμημενα ψαρια, ο χωρος, τα δαχτυλιδια, το εμβατηριο...και..."

"Ναι, σωστα! Ο λογος μου για την προταση γαμου! Πρεπει να τον γραψω αμ-"

"Ερχεται η Ζηνα!", αναφωνησε ο Γιασκιερ, βλεποντας την να πλησιαζει.

"Τι; Δεν ειμαι ετοιμη! Υποτιθεται πως-"

"Δεν μπορουσα να την καθυστερησω αλλο.", δηλωσε η Γενεφερ.

"Τωρα με υποχρεωσες!"

"Τι γινεται εδω;", ρωτησε η Ζηνα βλεποντας το στολισμο και το φαγητο.

Η Γαβριελλα πηρε μια ανασα και προχωρησε μπροστα.

"Θα τα πω ετσι.", ειπε αποφασιστικα, "Ζηνα! Ειμαστε μαζι εδω και-"

"Ο ΣΤΡΑΤΟΣ!", ουρλιαξε η Σιρι ξαφνικα.

Ολοι γυρισαν και ειδαν τον τεραστιο στρατο να προσπαθησει να περασει τη μαγικη μεμβρανη.

"Δεν θα τους κρατησει. Η το ξορκι ηταν για να μας ειδοποιησει, οχι για αμυνα.", προειδοποιησε η Γενεφερ.

"Ε τοτε κανε ενα για αμυνα!", φωναξε η Ζηνα.

"Η μαγεια δεν λειτουργει ετσι! Οσο πιο δυνατο ειναι το ξορκι, τοσο περισσοτερη δυναμη τραβαει απο τον μαγο και αυτο που εχει θυσιασει!", ειπε η Σιρι.

"Δεν εχει σημασια. Ειναι παρα πολλοι. Θα μας περικυκλωσω, μεινετε στο κεντρο της μεμβρανης. Ζηνα, Γκεραλτ, σκοτωστε τους μπροστινους αν χρειαστει.", ειπε η Γενεφερ, πριν τρεξει προς την ακρη της μεμβρανης.

"Κι εγω ειμαι πολεμιστης!", ειπε ο Τζοξερ.

"Δεν ειναι ωρα! Μεινετε κοντα ο ενας στον αλλον και μην κανετε καμια ανοησια.", προσταξε ο Γκεραλτ και εκανε νοημα στη Ζηνα πριν εξαφανιστει στα δεντρα.

"Γαβριελλα, να προσεχετε.", ειπε η Ζηνα και εφυγε γρηγορα για την αντιθετη πλευρα.

"Παει ολο το στησιμο μου! Επρεπε να το χαλασει αυτος ο Αρθουρ!", αναστεναξε η Γαβριελλα. "Θα παω με τη Ζηνα, δεν την αφηνω. Προσεχετε τη Σιρι και ο ενας τον αλλον."

Η Συνοδεια Donde viven las historias. Descúbrelo ahora