3. Pomoc! Učitelé útočí!

156 13 0
                                    

,,Jak je to možný?! Týden v škole-no vlastně dva a už každej den píšeme testy! Ti učitelé se snad zbláznili!" nadávala jsem. Asi to každej zná když svítí sluce a venku je tak hezky a ty sedíš doma v učebnicích. Domů chodím až kolem čtvrté (kromě pondělí to chodím až v osm) a až do noci se šprtám! To se nedá zvládat. Zrovna zítra píšeme zemák. Nevím jestli ho někdo má rád, ale já ho přímo nesnáším.  Určitě tam budou nějaký věci co jsme se neučili!

No a to se přesně stalo. Všichnni se celou přestávku učili a potom přišel učitel a začal na nás chrlit otázky. Já jsem samozřejmě začala zmatkovat. Psali jsme to na celou Ameriku-30 A4 v pc a já jsem nebyla schopná si to všechno zapamatovat.  Vůbec jsem nechápala na co se ptá, nestíhala jsem a neznala jsem odpovědi! Myslím, že s tím mají zkušenosti asi všichni. No... Ale nechat si zkazit vysvědčení zemákem se mi fakt nechce. Celej zbytek dne jsem měla špatnou náladu. Samozřejmě jsem nebyla sama. Tento den se strašně táhl! Byla to fakt nuda.
,, Konečně! Víkend! "pomyslela jsem si v sobotu ráno, když jsem se probudila. Venku svítilo sluníčko - myslím, že právě to mě probudilo. Úplně miluju ten pocit, když se probudíš, do okna ti svítí sluníčko, otevreš ho a posloucháš z postele jak cvrlikají ptáčci. Ten pocit mě naplní energií. Celou sobotu jsem strávila venku na zahradě. Už ani nevím co jsem dělala, ale pořád si pamatuju jemný vánek. Bohužel sobota utekla jako voda a musela jsem jít spát. Neděle teda záživná nebyla. Ráno jsme uklízeli a odpoledne jsem se učila. Čím víc bylo hodin, tím víc jsem měla takový divný pocit. Když jsem si uvědomila, že zítra je pondělí tak se mi zamotala hlava. Šla jsem brzo spát.
Následující týden probíhal podobně. Asi vás ten zeměpis zajímá že?... Mno dostala jsem 2- což je super! Aspoň je co opravovat. Asi mi to nebudete věřit, ale já se tak těším až budu zkoušená a všechny ty ostatní blbosti. Tak mi držte palečky.

"Trochu" praštěný kámoškyKde žijí příběhy. Začni objevovat