Tae ve Jennie porno starlarıydı,sadece birbirleriye sikişen 2 porno starı.
Bu işe 3 yıl önce başlamıştılar ve çok çabuk üne kavuşmuştular,öncelerde sadece zevk için yapıyorlardı ama şimdi bu ikisininde işi olmuştu.
Her bölümde en az 600.000 von kazanıyorlardı.
Milyonerlerdi ama bu sevdikleri işi bırakacakları anlamına gelmezdi."3,2,1 ve kayıt!"
Arkadan gelen sesle Jennie tae'nin kucağına oturdu, sürtünmüyordu tae'nin onu azdırması gerekiyordu.
Tae Jennie'nin sütyenine elini çıkardı,Jennie'nin tiki olduğu için istemeden kıpranıyordu.Tae sütyenin üstünden Jennie'nin dolgun göğüslerini okşamaya başladı.
Elleriyle Jennie'nin sütyenini biraz indirip göğüs uçlarının üstünde elini gezdiyor veya daireler çiziyordu,bu Jennie'nin hassas noktasıydı bunu Tae'de biliyordu.
Jennie'nin eteği birazcık kalkmıştı ve güzel kırmızı dantel külotu gözüküyordu.
Tae Jennie'nin göğüsleriye uğraşırken aynı zamanda onun kulağına güzel sözcükler fısıldıyordu.
Tae dayanamıyıp Jennie'yi kucağından indirdi ve küçük koltuktan kalktı,Jennie ona anlamsız bakışlar atarken Jennie'yi domalttı ve arkasına parmağını soktu,soktuğu gibi Jennie kısık kısık inlemeye başladı.
1 tane parmak yetmemişti,2. ve sonra 3. Parmağını da soktu, Jennie'nin canı acımıyordu,sonuçta Tae'nin büyük ve kalın penisinin yanında parmakları küçük kalıyordu.
-
Biraz daha Jennie'nin arkasını parmakladıktan sonra Jennie boşlmak üzereydi.Tae diz çöküp Jennie'nin deliğini yalamaya başladı.Jennie dayanamayıp boşaldı.Tae mineleri yalayıp Jennie'yi düz çevirdi ve koltuğa oturtarak bacaklarını açtı,Tae bu pozisyona bayılıyordu.
Parmaklarını Jennie'nin ağzına verdi ve Jennie emmeye başladı,yeterince emince Jennie'nin ağzındaki parmakları çıkardı ve kızlığına soktur.
Jennie inliyor aynı zamanda dudaklarını sıkıyordu.
Tae ellerini çıkarıp Jennie'nin kızlığını emmeye başladı,Jennie artık zevkten bağırarak inliyordu.
Tae tekrar parmağını soktu ve boşladı Jennie.
Tae Jennie'yi kucağına alarak yatağın olduğu bölüme geçti.
Kameramanların bazıları çok zolanıyordu çünkü mükemmel görünüyorlardı,zaten kim Tae ve Jennie'yi bu hâlde görse zorlanırdı.
Tae üstündekileri çıkarıp yatağa uzandı ve ardından Jennie onun üste çıkıp penisini içine alarak zıplamaya başladı.Tae ise Jennie'nin göğüsleriyle oynuyordu.
Jennie biraz zıpladıktan sonra yorulmuştu ve Tae'nin penisini içinden çıkarmıştı.
Tae kalkıp Jennie'yi yatırdı ve onu önden becermeye başladı.Jennie deli gibi dinliyordu ve bu Tae'nin hoşuna gidiyordu.
Yaklaşık 20 dk bu pozisyonda sex yaptıktan sonra tae boşalmak özereydi,Penisini Jennie'nin içinden çıkarıp çekmeye başladı.
Tae'de inleyerek Jennie'nin yüzünde boşaldı."Kestik!"
Bu sesi duyunca Tae Jennie'nin dudağını öptü ve beraber üstlerini giyinmeye gittiler..
-----❤-----
İlk defa yazdım,güzel olmamış olabilir.
İstek kısmı-
363 kelime..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smut Shot +18
Conto| -18 girmesin. | Linçleyeceksen hiç gelme,zorla okutturmuyoruz. | Rahatsız oluyorsan ol,banane. | Azıyorsan az,napıyım. | Hikâyedeki yazım yanlışları tamâmen bilerekten yapılmıştır. | Yaşım 19,velet değilim. | İsteklerinizi dm veya yorumlar kısmınd...