Hiç beklemezdim...💔(part 3)

289 21 3
                                    

-Evet, amca. Seni dinliyorum. Koltukta oturup amcamın yüzüne dik baktım. Artık her şeyi düzgün anlatmalı.

-Annen seni yetimhaneye bıraktıktan 1 yıl sonra oldu bu hadise. Başını aşağıya eğip bütün gerçekleri anlatıyordu. Rüya hanımla İskender veleti mutfaktaydılar. Amcamla yanlız kalmamın en doğrusu olduğunu kendileri de biliyordu lar.

Derin bir iç çekti ve devam etdi.

-27 eylül perşembe günüydü. O gün ben hayatımda ilk kez hastalandım. Gözleri doldu... O gün Buğrayı yengen  okula götürdü... Okuldan gelirken....

-evet?

-Okuldan gelirken... ahhh.... araba çarptı onlara. Sonrasını da biliyorsun...

Gözümden bir damla yaş yanağıma süzüldü.. Araba kazası. Aynısı benim babama da olmuştu...

-a-anladım. Peki... bu kadın? Çocuk??

-Onlar artık bu aileden...

-Orasını biliyorum. Nasıl oldu da evlendin? Hiç utanmıyormusun? Yengemden sonra eve başka bir kadın aldın. Hele üstelik çouğunuzun  olması... sonlara yakın sesim yükseldi. Hakkım var. Amcam yengemi unutup başka biri ile aile kurmuştu. Çocuk bile vardı.
Bu çok tiksindirici geliyor bana.

-Rüyayla o çocuk için evlendik.

-Yani bir birinizi sevmediniZ?

-Hayır. Onu sevdim. O ayrı mesele. Ama evlenmeyi düşünmüyordum. İskenderi evlatlık istiyoduk ikimizde. İskender de zati Rüyanı çok sevmişti... Ben de onları ayırmak istemedim.  İşte gerçekler..

Gözlerim kısk bir şekilde söyledim.

-İskenderden başkasını götüremezmiydin?? Dünyadakı tek öksüz o mu??

-İskender yanımda kalmalıydı...

-Neden??

-....
-Amca cevap ver!!

-Böyle olması gerekti.

-Neden? Neden böyleolması gerekti..?????

-Çünki ben istedim. Gelen sesle mutfağın kapısına döndüm.

-Sen  bizimi dinliyorsun😠??

-Kulak misafiri oldum diyelim.

-.Bana bak kendini beğenmiş velet!! Ben o soruyu sana sornadım. Amcama sordum. O cevaplasın.

-Ama benim hakkımda.

Sabrımı zorluyo. Şeytan diyorki lkalk bunu döv, 👿

Ayağa kalkıp tam karşısında durdum. Off neden boyum küçük benim??

-Benim hayAtım...

-Senin hayatın beni de ilgilendirir.

-Hiç de bile. Benim hayatım ancak beni ve amcMı ilgilendirir.

-Senin amcan da benim babam oluyo. Mal!!!!

-Sen kendine bak!! Bana da karışma. Ailenin yeni ferdisin sana bir şey demiyorum. Kendi İ ne gel. KA RIŞ MA!!!! Bir daha böyle bir teşebbüs kalkışırsan sonun kötü olur bilesin!!! Senin için diyorum canım. Sonra Zeynep aff et beni lüütfen... Bak usulu çocuk olucam. diye yalvarmayasındiye dedim.

Çene kasının oynamasıyla sinirlendiyini anladım. Oh olsun!

Onun karşısından çekilip odama gitdiğimde Rüya hanımın sabahtan beri bizi izlediğini anladım. Anlamamak zor değildi.. Çünki ağlıyordu. Onu aldırmadan odama gitdim ve kapıyı kapatdım. Şimdiden Nehiri özledim. Burda olmaktansa onunla atışmayı tercih ederdim. Hatta Suzancığımı bile özledim. Tüm samimiyetimle diyyorum.... Kapnın arkasında  ayrılıp kendimi yatağa atdım. Olanları düşündükçe içim acıdı. Ne ara bu hale gelmişdim ben?? Sanki küçükken yaşlandım gibi... 💔

Gözümdeki damlaların akmasına izin verdim ve ağlaya ağlaya uykuya daldım...

✨✨✨410 kelime✨

Yeni bölüm yakında gelecektiR. Kendinize iyİ bakın🍃

Bir de yorum yapıp votelemyi unutmayın💐




Tozkoparan ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin