1.Atunci cand te certi cu cel mai bun prieten.
2 Acel moment cand mama ta te cheama la masa ca se raceste mancarea iar cand ajungi acolo masa nu era inca gata.
3.Acel moment cand profesorul intra in clasa si spune"Scoateti o foaie de hartie".
4.Acel moment cand iti uiti telefonul la scoala.
5.Atunci cand iti uiti bluza la scoala si nu o mai gasesti.
6.Atunci cand uiti caietul acasa dar nimeni nu are "o foaie de la mijloc".
7.Acel moment cand ii dai unui prieten telefonul iar acesta se uita la poze.
8.Cand vorbesti la telefon cu mama\tata iar prieteni zic " lasa tigarile".
8.Cand cineva face o gluma proasta pe seama ta.
9.Cand cineva te barfeste.
10.Cand vrei sa faci ceva dar iti e prea lene sa faci acel ceva.
11.Cand ai uitat ca dai test.
12.Cand ai uitat sa iti faci tema.
13.Acel moment cand inveti lectia dar profesorul nu te asculta iar cand nu ai invatat nimic esti in centrul atentiei.
14.Cand profesorul te cheama la tabla.
15.Acel moment cand cineva se uita insistent la tine.
16 .Acel moment cand ii dai telefonul unui prieten iar acel prieten se uita in mesajele tale.
17.Acel moment cand parintii iti zic "Mai citeste si tu ceva".
18.Acel moment cand iti suna alarma iar tu zici ca mai stai cinci minute dar cand te trezesti scoala incepuse demult.
19 .Cand iti lasi temele pe ultima suta de metri.
20.Cand intarzii la scoala......
21.Acel moment cand tu spui raspunsul la o intrebare din clasa dar profeaorul nu te aude iar alt coleg i-a raspunsul tau si profesorul pe el il lauda.
22.Cand vad cum unii colegi se dau bine pe langa profesori.
23.Cand mai ai putin si adormi la ora.
24.Acel moment cand profesorul te prinde mestecand guma......
25.Acel moment cand profesorul intarzie iar tu speri ca nu va mai veni dar fix atunci intra pe usa.
26.Acel moment cand iti uiti o carte sau banii pentru o culegere acasa.
27.Acel moment cand cineva te cotrazice.
28.Acel moment cand tu nu gasesti ceva iar mama ta gaseste acel ceva in doua secunde.
29.Acel moment cand te lovesti de coltul patului.
30.Acel moment cand pierzi un lucru care iti trebuie.
31.Acel moment cand gasesti ceva ce iti trebuie in ultimul loc in care ai cauta.
32.Cand te dor ochii de la atata stat pe telefon.
32.Cand parintii te contrazic.
33.Cand cea mai laudaroasa persoana zice de tine ca te lauzi.
34.Cand un prieten de al tau sta cu persoana pe care tu nu o suferi.
35.Cand ai facut ai tu odata tema dar afli ca era de pe pagina gresita.
36.Acel moment cand astepti sa vina vacanta de vara dar e toamna...
37.Atunci cand incepe scoala.
38.Cand auzi pe cineva vorbind despre tine.
39.Cand ai o zi proasta dar toti prietenii tai au chef de glume.
CITEȘTI
#200 de momente enervante-finalizat
RandomAcele momente tipice oricarui adolescent. P.S-totul este original,scris de mine,din experientele proprii. C 2016 Deliu Victor.All rights reserved.