18.- ... and be my HERO

650 47 0
                                    

Dvere po Martinovom vpáde ostali otvorené. Mladá recepčná, ktorá niesla raňajky teda vošla rovno do izby. Celú túto situáciu si vyložila veľmi pravdivo. Ibaže keď chcela kričať a volať políciu. Martin jej povedal inú verziu príbehu. Vraj Barbaru zbil chalan, ktorý pred chvíľou odišiel. Nato sa rozkričala Barbara, ako si dovoľuje vysloviť a utiekla z izby. Recepčná ju našla a vypočula si pravdivé vysvetlenie. Po Barbarinom návrate na izbu tam Martin už nebol. 

Ako prvé mi napadlo, že Martin to proste nevstrebal a musel ísť za Robom, minimálne na malú diskusiu. Potom mi došlo, že je to vlastne hlúposť a Martin už vyskakovať nebude. A aj keby, čo zmôže ten chrúst proti Robovi. Má tam celé mužstvo, hádam ešte chce mať kartu u zubára. Len pre  istotu som zavolala Petre. "Prosím ťa, nerieš to. Jednu mi strelil, kurevský to bolí, možno mám aj modrinu, neviem. Len choď za Robom a povec mu to." Čo som mohla čakať. Petra chytila hysák. Asi jej nešlo do hlavy čo spravil jej frajer.

Niekto zaklopal na dvere. Uvažovala som či ma nejde niekto znova vyfackať. Ale ozval sa a vedela som, že tentokrát to neschytám. "Barbara, si tam ? To som ja Robo. Otvor prosím si v poriadku ?" len čo som počula jeho hlas odľahlo mi. Bežala som mu otvoriť. Otvorila som, vošiel dnu a silno sme sa objali. "To ti urobil on ?" hovoril zhrozene, nahnevane a zároveň uvoľnene. Tak teda asi mám modrinu.  Zavrel dvere, chytil ma okolo pása a jemne si ma zobral do náručia. Ľahli sme si na posteľ. Objal ma zo zadu a jemne ma pobozkal na to boľavé líce. Po tomto dlhom trápení som zaspala. 


"Ale jeho to mrzí. Nechcel to. On nie je taký, len sa o ňu bojí. Prosím nebite sa." "Nakladačku by si zaslúžil. A myslím, že Barbie by sa rvačka o ňu páčila." počula som ako sa rozpráva Robko s Peťou. Cítila som, že ma hladká po vlasoch. Pootvorila som oči. Zbadala som tam niekoho tretieho. Môjho brata. Keď si uvedomil, že ho vidím odstúpil ďalej. Ja som sa automatisky nalepila na Robka. Objal ma. "Rád sa hrám na hrdinu." zašepkal mi do ucha. "You are my hero." šepla som. "I love you." "I love you too." šepkali sme si.

Hockey sis (SK)Where stories live. Discover now