Bu bölümde kıskanç Aybike göreceğiz. Bir arkadaşım yorumda bir sahne istemişti.Bende o sahne yi yapacağım. Ben iki bölüm yazdım. Birincide yani bu bölüm kısa diğer bölüm uzun olacak.
İyi okumalar...
Sabah olunca ilk uyanan Berk oldu. Yüzünün her yerini kaplayan kıvırcık saçlar ile uyanmıştı. Aybike kolarının arasında mışıl mışıl uyuyordu. Ağızına giren kıvırcık saçları üfleyerek ağzının üzerinden çekmeye çalıştı ama o kadar gür dü ki saçları. Kafası göğüsüne dayalı olan Aybike'yi uyandırmama ya özen göstererek önce kolunun Aybike'nin bedeninden yavaşca çekti. Sonrada kalkmaya yeltendi ki Aybike uyandı.
Aybike: Berk yatağa geri dön!
Dedi gözleri kapalı ve uykulu çıkan sesiyle.
Berk bir şey demeden Aybike'yi dinledi. Aybike, Berk'in yatağa gelmesiyle az yana doğru kaydı. Berk'de geri yatağa uzandı. Uzandığı gibi Aybike, Berk'in beline sarıldı. Berk'de Aybike'nin tarafına, sağa döndü. Yatakta sağ sola dönerken Aybike'nin sesiyle bir anda durdu." Berk kıvranıp durma." Dedi boğuk çıkan sesiyle.Berk: Aybike, hani bizim işimiz vardı. Hatırladın mı? Ona gitmeliyiz. Hadi kalk.
Dedi ve yine yataktan kalkacakken Aybike "Off Berk ya. 5 dakika daha versen ölür müsün? Belki sevdiğim adamla uymayı istiyorum." Dedi ve oda gözlerini açtı. Tam Aybike kalkacakken Berk yatağa oturdu ve Aybike yi de kendine çekti. Aybike Berk'in kucağında kendini bulunca sertçe yutkundu.
Berk: Sevdiğim kadın bana günaydın öpücüğümü vermeden mi kalkacak.
Dedi ve Aybike'ye az daha kendine çekti.
Aybike yan bir şekilde oturuyordu. Yani Berk'e sadece yanağı dönüktü. Berk'in kucağında oturduğundan beri bir kere bakmadığı surata baktı. İçinden 'keşke bakmaz olaydım.' dedi çünkü Berk ile burunları deyiyordu. Hemen kafasını çevirdi ve "yanağımı görüyorsun. Yanağımı öpebilirsin." Dedi tek nefeste. Berk dilini damağına üç kere vurdu ve,Berk: Cık cık cık, ben yanağını istemiyorum. Sen ne istediğimi biliyorsun.
Dediğinde aynı bir bebek gibi çıkmıştı sesi.
Aybike kaşlarını çattı ve "Olmaz yüzümü dönmem." Dedi.Berk: Aybike bir baksana
Dedi.Aybike de yüzünü Berk'e doğru çevirdi. Burunları yine deyiyordu. Berk bir kaç saniye sonra Aybike'nin dudaklarının üzerine dudaklarını bastırdı. Nazikçe öpüyordu. Aybike tepkisiz duruyordu. Aybike karşılık vermeyince geri çekildi.
Aybike: Olmaz Berk, hem senin sürpriz in neydi? Hani bana göstermek istediğin. Yoksa bu muydu?
Diyerek Berk'in ince bacaklarının üzerinden istemeyerek de olsa kalktı. Berkle bu aralar çok yakın oluyorlardı.
Berk'de yataktan kalktı.
Berk: 'Bu' dediğin olmadı Aybik. Ve ben şimdi, burda is-ti-yor-um!
Diyerek işaret parmağını yere doğru salladı.(👇) ve sol ayağını hızlı hızlı yere vurdu. Tam bir bebekti.Aybike,Berk'e yaklaştı. Berk heycanla gözlerini kapattı. Öpeceğini düşündü. Amaaa...
Aybike dudağını Berk'in dudağına değdir di. Varla yok arası gibiydi. Berk ellerini Aybike'nin beline sıkıca doladı. Aybike'nin zaten elleri Berk'in kır sakallarındaydı.Aybike Berk'in kulağına doğru "Şimdi oldu gibi" dedi ve bir anda kendini Berk'den kurtardı. Odadan hızlıca çıktı. Arkasında "olmadı bu!... Aybike!" Diğen bir Berk Özkaya bıraktı.
🖇
Berk istemeye istemeye evden Aybike'nin de aralıksız "Çık evimden!" Demelerine ve vurmları da dahilinde çıktı.Aybike üstünü değiştirdi ve şirketine gitti. Şirketin yanında hemen onların ki gibi büyük bir şirket vardı. Adı 'AYBER' di. Acaba...diye düşündü. "Acaba Berk'in sürprizi bu muydu?" Derken gözlerinin üzerinde sıcak elleri hissetti. Berk'in kokusunu içine çekti. Derin bir nefes aldı.
Berk: Ben kim im Aybik?
°Berk: Aa Aslı değilmiş. Dedi altan altan gülerek.
Aybike: Aslı kim ya! Sabah kalktığında benim adımı bağırdın Berk. Sen Aslı'nın evinde başkasının adını mı bağırıyorsun.
Berk: Sen Merve sin o zaman.
Aybike: Merve ha ! Merve öylemi ? Şimdi gösteririm ben sana Merve yi. Dedi ve elindeki küçük meyve doğrama bıçağını Berk'e salladı. Sonrada lafına devam etti. "Senin gözlerini oyarım Berk! Ne Aslı yı, ne Merve yi bir daha göre bilirsin"
Berk: Tamam kızma Cansucum.
Dedi ve Aybike'nin elindeki bıçağı yavaşça elinden alıp tezgaha koydu.Aybike: Cansu çıktı şimdide! Ya sen beni delirtecek misin? Birde bıçağı alıyor. Sanki ben senin gözlerini sadece bıçak la oyarım.°
Aklına gelenle dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı.
Aybike: Can sen misin tatlım?
Berk ellerini Aybike'nin güzel ela gözlerinden çekti. Ellerini bu seferde beline indirdi. Kendine doğru çekti. Sokağın ortasında, iki kocaman şirketin patronları sarılıyorlar dı !
Berk: Benim odaya gidelim mi? Bu arada şirketin adı nasıl olmuş?
Aybike, Berk'in lafı değiştirmek istediğini anladı ama Aybike'nin inat ı inattı.
Aybike: Mahmut bizim odamıza gitsek.
Berk artık sinirlenmişti. Ellerini az daha sıkarak, kafasını Aybike'nin omzuna dayadı. Kulağına eğildi.
Berk: Şimdi Mahmut'unuda da Can'ına da...başlatma bana Aybike!
Dedi fısıltıyla. Sesizdi ama bir o kadarda sinirliydi. Sinirini Aybike'den çıkartmak istiyordu. Sol elini Aybike'nin titreyen belinden çekti ve Aybike'nin saçını arkaya doğru attırdı. Boynunu sertçe öptü. Aybike'nin boynu yay gibi yana doğru eğilir ken Aybike 'nin ayağındaki 1 metre topuklu ayakkabılar kaydığı için bir anda düşüyordu ki Berk belindeki elini sıkıca tutarak Aybike'yi kendine dahada çekti. Aybike tam konuşacakken yoldan geçen (Berk'in asistanı)
X: Berk Bey!
Diye bağırınca hemen ayrıldılar. İkiside ofislerine girdi.
5 hafta sonra...
Asiye artık bebekler için bakıcı tuta bilmişti. O yüzden de Aybike ile doğumdan sonra ilk kez spor salonuna geliyorlardı. Aslında ikiside hiç spor yapmazlardı ama Doruk ve Berk'in her ha
fta gittiği bir spor salonu olunca ikisininde bir anda spor yapma isteği alevlenmişti.Aybike ile Asiye spor salonuna girdiklerinde ikiside Berk ile Doruk'un nerede olduğuna baktılar.
Doruk koşu bandında 'tek başına' koşuyordu ama Berk'e baktıklarında Berk'in yanında kızlar vardı. Hem de birsürü. Aybike sinirle spor salonun kapısının önündeki daha deminden beri Berk'e bakan iki kıza çarptı ve aralarından geçip Berk'in yanına gitti.
"Berk'in etrafında olan kızların neden baktığı beli" dedi kendi kendine. Berk'in yanındaki saydığına göre dokuz puçuk kız ın arasına girdi. (Neden mi dokuz puçuk çünkü biri çok kısaydı.
Xjjdjdj)Berk'in üzerinde hiç birşey olmaması ve baklavalarının daha çok meydana çıkması onu delirtiyor du. Birde Berk'in baş ucundaki, kısa kız " Off taş gibi" değip dudağını ısırınca...
Diğer bölümüde hemen atacağım. Bu arada diğer bölüm de kıskanç Aybike Eren göreceğiz. Hem de kıskançlığı yüzünden her şeyi yapabilecek bir Aybike.
İyi günler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERK'İN AYBİK İ
Cerita PendekBerk ve Aybikenin sahneleri fazlaca az oluyor o yüzden bende kendi hayali sahnelerimi yazmaya karar verdim Umarım beyenirsiniz