~9~Kilit

150 12 2
                                    


O kollardan zorlukla ayrıldım.
"Hey iyi misin?"
Resmen dilim tutulmuştu konuşamıyordum.Onun gözlerinin içine baktığımda sanki merte ihanet ediyormuşum gibi geliyordu.
Kafamı salladım.
"Evet iyiyim.Şey teşekkürler."diyebildim sadece.Elini bana doğru uzattı.
"Merhaba ben buğra"dedi gülümseyerek.
Karşılığında bende elimi uzatıp gülümsedim.
"Merhaba bende öykü."
Evet güzel bir başlangıç yaptık.Yakışıklı çocuktu ama sadece arkadaş olabiliriz.
"Umarım tekrar karşılaşırız benim gitmem gerek.Görüşürüz öykü"
"Görüşürüz buğra" elimi salladım. Arkasını dönüp gitti.
Elimde ki elbiseye baktım. Gerçekten çok güzeldi. Sarı kabarık eteği vardı. Belindede pudra rengi ince bir kuşak. Parti için biraz abartılı olabilir. Rezil olmamak için telefonumu çıkartıp denizi aradım. Ikinci çalışta açtı.
"Hayırdır güzellik neden aradın? "
" partinin nasıl olacağını soracaktım" dedim. bir süre ses gelmedi.
"Hey deniz orda mısın?"dedim.
"Burdayım berkeye sordum. Havuz partisiymiş."
Kahretsin! Bu elbiseyi giymeyi gerçekten istiyordum. Yinede alıcam.
"Teşekkürler kapatmam gerek bay bay "
Cevap vermesini beklemeden kapadım telefonu.
Kabine girip elbiseyi denedim. Aynadaki yansımama baktım. Güzel gözüküyordum. Yakışmıştı. Kesinlikle alıcam. Kendi kıyafetlerimi üstüme geçirdim. Kabinden dışarı çıktım. Kasaya doğru ilerlerdim. Elbisenin parasını ödeyip poşetimi elime aldım. Şimdi kendime güzel bir bikini almalıyım. Alışveriş merkezini biraz daha gezdim. Sonunda pentiyi karşımda gördüğümde gülümsedim.
Hepsi çok güzeldi. Aralarından en sexy olanını aldım. Merti biraz kıskandırmak iyi olacaktı. Karnımın guruldadığını hissettim. Burger king'i bulup hemen hamburgerimi aldım. ıştahla yemeye başladım. Çalan telefonumu elime aldım. Ağzımın dolu olmasına aldırmadan konuştum.
"Ofondom mort"
"Ağzındakini bitir öyle konuş" Dediğini yapip ağzımdakileri yuttum.
"Söyle şimdi" dedim bir yandanda ağzımı siliyordum.
"Böylesi daha iyi neyse o partiye gitmek istiyor musun?" Gözlerimi devirdim. Parti vardı ve benim gitmeme gibi bor ďüşüncem olduğunu düşünmesi çok saçmaydı. Ne kadar çok düşünmek lafını kullandım. Kafam karıştı.
"Öykü"  çok fazla düşünmüştüm.
"Hı" diye bir kelime kaçtı ağzımdan. Karşı taraftan kahkahalar geliyordu.
"Ne var çok mu komik dalmışım olamaz mı?"
"Tamam ama gerçekten çok komik bir sesti" yine gülüyordu. Hay allahım ya. Sanki beni uyuz etmek için var olmuş gibi.
"Cevap vermemi istiyor musun? Yoksa kapatıcam."
"Tamam cevap ver. Şunu söylemeliyim yüzüme telefon kapatılmasını hiç sevmem. Şimdi cevap ver." Sesinde anlayamadığım bir ton vardı.
"Kesinlikle o partiye gidicem itiraz isyemiyorum. Istemiyorsan sen gelmeye bilirsin ama ben kesin olarak gidiyorum. Seni uyuz etmek hoşuma gittiği için bay bay." Telefonu yine suratına kapattım. Bunu ağır ödeyeceğimi biliyorum. Ama eğlenceli. Çok hızlı konuştuğum için derin derin nefes aldım. Konuşmak gerçekten beni yoruyordu.
Taksiye binip evin adresini ve  parasını verdim. Bunca zaman sonra aşık olduğum insanı tekrar göreceğimi söyleselerdi 'hadi lan orda bi siktir git' diye çıkışırdım. Hala tam anlamıyla o şokun altından kalkmış değilim. Kolay atlatılacak bir şok değil.
Onu unutmuştum, aslında gelmeseydi daha iyiydi herkes için. Kimi kandırıyorsun sen onu biç unutmadın iç sesime lanetler yağdırdım. Malesef ki doğru söylüyordu.
Eve geldiğimi anladım. Taksiden dışarı çıktım. Cebimden evin anahtarını çıkardım. Kapıyı açıp içeri girdim. Hiç bir ses yoktu.
"Mert,eylül, egemen evde misiniz?" Evin içinde bağırmaya başladım.
Merdivenlerden ses gelmeye başladı. Kafamı çevirdim.
"Sadece ben varım."
Acaba bana kızacak mı? Mert iki adımda yanıma geldi.
"Seni uyardım. Hoşuma gitmediğini söyledim. Ama sen yine bunu bana yaptın. Senin yanına bırakır mıyım? "
"Bırakmazsın" diye mırıldandım. Ben bile zor duymuştum kendi sesimi onun duycağını pek sanmıyorum. Umarım.
"Evet bırakmam." Yanıma daha çok yaklaştı. "O partiye gitmiyceksin." Gözlerimi büyüttüm.
"Merttt lüütfeenn o partiye gitmem gerekkkk" dedim harfleri uzatarak.
"Havuzlu bir parti olduğunu biliyorsun değil mi? " dedi tek kaşını kaldırarak.
"Evet biliyorum o yüzden gitmek istiyorum."
"Seni o azgınların ortasına bikiniyle asla göndermem." Gözlerim kocaman olmuştu.
Cidden beni kıskanmışmıydı.
"Sen beni kıskandın mı?" Ağzımda kocaman bir gülümsemeyle gözlerinin içine baktım.
"Hayır kıskanmadım. O partiye gitmiyorsun."
"Sen neden karışıyorsun bana ya. Gidicem bu seni ilgilendirmez." Dış kapıyı açtım. Tam dışarı çıkıyordum ki kolumdan çekti.
Yukarı doğru sürükledi beni.
"mert bırak kolumu canım yanıyor."
Sanki beni hiç duymamış gibi devam etti. Benim odamın kapısını açtı. Beni içeri attı ve üstüme kapıyı kilitledi.
"Mert aç şu kapıyı" ard arda yumruklarımı geçirmeye başladım.
"Hadi şimdi git bakalım partine" kapının arkasından konuşan öküze göz devirdim.
Parti hayal olmuştu.
NASILSINIZ BENIM CANLARIM
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
OYLAMAYI UNUTMAYIN
SIZI TÜM KALBIMLE SEVIYORUM CANLARIM YENI KAPAK ILE ILGILI DÜŞÜNCELERINIZI BEKLIYORUM

sürpriz misafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin