XV

73 4 19
                                    

Hei ihan alkuun että tää luvun alku ei ehkä oo herkimmille enkä suosittele lukemaan sillon ku syö!!!

Levi

Elliot nukahti mut mun oli vaikee saada unta. Kattelin Elin nukkuvia kasvoja. Joo mä tiiän et se on häiritsevää mut en voinu minkään. Sen huulessa oli pari ikävän näköstä ruhjetta ja silmä oli musta ja leuassa oli kans ikävän näköinen mustelma. Ja sen rystyset oli oli vuotanut verta, mutta nyt ne oli paikattu. Mut silti se osas olla niin jumalattoman kaunis.

Heräsin kun aurinko paisto silmään. Siellä oli varmasti ihana talvisää. En nähny Elliotia missään. Nousin istumaan ja huomasin kauhean päänsäryn. Vittu inhoon migreenejä.

Aina kun mulla oli migreeni niin oksensin. Ja mulla ne tuli joka ikinen kerta ihan tyhjästä. Menin mahollisimman nopeesti vessaan.

"Huomenta Levi" Marjaana sanoi sohvalta mutta mä vaan kiirehdin vessaan. Kerkesin just ajoissa. Pian tunsin jonkun käden selälläni.

"Mikä on?" Kuulin Marjaanan kysyvän.

"Migreeni" Sain sanottua kunnes uus pahoinvoinnin aalto tuli. Ja siinä mä oksensin polvillani vessan lattialla ja kädet tiukasti pöntön reunoilla.

"Pitääkö sut viedä lääkäriin?" Marjaana kysyi ja mä sain just ja just selvää. Tuntu että pää halkee.

"Ei... se... menee kyl ohi...tarviin vaan" aloitin mut pian oksensin uudestaan "buranaa ja Panadolia... ja appelsiinimehua" sanoin

"Okei mä haen" se sanoi ja nousi. Mä yökin kun ei ollu enää mitään oksennettavaa. Hetken päästä joku tuli siihen viereen.

"Hei, täs ois nää" Kuulu Elliotin hiljainen ääni. Kädet täris niin vaan perkeleesti etten mä saanu juotua.

"Auta" sanoin. Laitoin lääkkeet suuhuni ja Lio kippas mehut mun suuhun. Appelsiinimehulla oli joku ihme vaikutus muhun ja se vie suurimman pahoinvoinnin pois. Annoin silmieni sulkeutua.

"Levi pystyisiks sä kävelee takasin sänkyyn?" El kysy. Mulla oli niin voimaton olo, joten pudistin päätäni.

"Okei no mä kannan sut, okei?" Se kysy ja mä nyökkäsin. En tiiä miten se jaksoi mut se otti mut morsiamen tyyliin syliinsä. Pian tunsin pehmeän sängyn allani. Oli vaikee saada unta vaikka El silittikin mun päätä, mut lääkkeet ei ollu viel vaikuttanut.

Heräsin uuteen päänsärkyyn. Avasin silmät vaivalloisesti ja huomasin Elliotinkin nukahtaneen. Yöpöydällä oli appelsiinimehu lasi ja pari särkylääkettä. Kippasin lääkkeet suuhun ja join mehun päälle, jonka jälkeen nukahdin taas.

Seuraavan kerran ku heräsin päänsärky oli tipotiessään. Oli vaan heikko ja väsynyt olo. Lähdin hissukseen olohuoneeseen. Elliot oli jo jossain.

Lösähdin sohvalle jossa Stella katto muumeja.

"Äiti!" Se huus

"Niin?"

"Se tuli tänne!" Stella huus

"Okei" Marjaana huusi ja pian se tuli Lion kanssa.

"Mikä vointi?" Marjaana kysy

"Päähän ei enää satu mut väsyttää ja heikottaa" vastasin

"Okei onko mitään ruokaa mikä maistuisi?" Se kysy

"Ööm... vaalee leipä jossa on kinkkua ja juustoo mut kinkku päälle" vastasin. Ja kyllä kinkku tulee juuston päälle.

"Sä oot outo, juusto tulee kinkun päälle" Elliot väitti

Beginning of love (versio 2)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora