Vaku

317 15 0
                                    

*Camila

-Dinaahh-Kiáltottam mire kaptam egy igényes MIVAAAN?! kiáltást
-Gyerreeee-szóltam mire a Lány feje megjelent a konyhából.-Ha befejezted a ház kiürítését gyere ezt nézd meg!-a lány mellém ballagott és levetette magát a kanapéra és a gépemen lévő képet kezdte el bámulni.
-A francba-morogta hatalmasra nyílt szemekkel. A kép egy paparazzi fotó volt rajta Lauren és Tessa ahogy épp ölelkeznek csakhogy Loló keze a normálistól kissé lejjebb volt.
-Lehet ez photoshop keress rájuk... Mondjuk úgy Lausa vagy Tesuren-mondta én pedig kérdő pillantásokat vetettem oda.
-Miaz? Mindenki ilyen shipper neveket aggat másokra... Na add ide!-azzal ki vette az ölemből a gépet és sűrűn pötyögni kezdett rajta.
-Meg is van!-mutatta felém.

Rengeteg kép volt és mégtöbb furcsa bizonygatás. Képek ahogy egymásra néznek képek ahogy a kezük összeér... És néhány gondolat Tess ügyének kiszivárgott részeiről. Csak lapozgattam a képeket és bámultam.
-A Fifth Harmoni menedzsere vissza kapta az állását. De valyon miért vagy kiért?-olvastam fel hangosan a poszt címét majd átfutottam a sorokat-Ezek azt hiszik megrendeztük az egészet... Mi ez valami hülye gyerekzsúr?!-akadtam ki teljesen
-Itt is van egy-mutatott a képernyőre-Lauren Jaureguit és menedzserét Theresa Grayt együtt látták az egyik szórakozóhelyen Miami közelében
-És akkor mivan? Tudtommal nem faltál egymást sőt akkor még nem is volt semmi!-hadartam idegesen majd lecsaptam a gép tetejét
-Ezt már ők se titkolhatják sokáig. Túl sok a pletyka-mondta Dinah én pedig az ornyergemet maszíroztam.
-Szóljunk WW-nek hátha tud valamit-azzal a lendülettel már indultunk is a stúdióban.

Ahogy odaértünk a testőr a szokásos helyen találtuk. A kanapén ült és hamburgert evett.
-Ti sose pihentek?-kérdezte teli szájjal mikor meglátta a felé tartó lányokat.
-W tudsz valamit a Theresa Lauren féle pletykákról?-kérdezte Dinah mire a magas férfi abbahagyta az evést és nagyot sóhajtott.
-Ami azt illeti igen. Tele van vele az internet-mondta aggodalmasan
-Tudunk tenni valamit?-jutott szóhoz Camila.
-Több opció is létezik-kezdett bele W-vagy eltereljük mással a figyelmet, Vagy Lauren személyesen jelenti ki hogy nincs köztük semmi vagy nyilvánosság hozzuk hogy Theresának lett egy pasija-sorolta a lehetőségeket a lányok pedig tanakodva összenéztek.

*Theresa

-Utoljára mondom Theresa ne forgasd a szemed mert egyszer úgy marad és kénytelen leszek egy zacskót húzni a fejedre az utcán-mondta Lauren dühösen én pedig hangosan felnevettem. Ő éppen a kormányt markolázta én pedig figyeltem a kezeit. Imádtam.
-Hova megyünk?-kérdeztem miközben az egyik hajtincsemmel játszadoztam
-Zacskót venni-mondta én pedig unottan megforgattam a szemeim

Pár perc múlva megérkeztünk a mozihoz amit én egy sikítással kezdtem el imádni. Loló kiszált a kocsiból felvett egy napszemüveget a haját összefogta és bézból sapka alá rejtette.
-Heló Mr.Smith-nevette fel ő meg egy határozott mozdulattal maga elé rántott
-Kötekszel Gray?-komolyodott de a szája sarkában láttam a mosoly ráncait majd a farzsebembe süllyesztett a kezeit.
-Igen és te hagyod Jauregui-mondtam kibontakozva karkaiból és elkezdtem befelé húzni

A terem majdnem teljesen üres volt. Csak egy-egy emberi alak tünt fel a vászon fényében. A Hotel Transilvániát néztük amit bár tudtam hogy Lauren utál de én imádtam.
Ahogy elkezdődött a lányra szentelték a figyelmem és ő ezt észre is vette.
-Tess... Bámulsz-mondta én pedig egész egyszerűen megragadtam a kezét és a combomra rakva összekulcsoltam az újjinkat.
-Köszönöm-mondtam egy puszit nyomva a kezére. Loló rám tekintett de mielőtt elkaptam volna a fejét megfogtam az arcát egy gyors csókra

Mikor véget ért a film kifelé menet halk zsivajra lettünk figyelmesek. Azt hittük az emberek sokasága az akik egy-egy filmre várnak de nagyobbat nem is tévedhettünk. Ahogy Lauren kinyitotta a bejárati ajtót vakuk sokasága villámlott az arcomra.
Gyorsan elkaptam az arcom de igyis készült rólunk ezer meg egy kép. Ebben a pillanatban megcsörrent a zsebemben lévő telefon.

-Igen?-kérdeztem a hangzavar közepette
-Tessa van egy kis problémánk itt és valaki keres téged-mondta Dinah idegesen
-Küld ide WW-t ugyanis itt nem csak kis probléma van!-Mondtam majd letettem a telefont. Lauren berántott és becsapta az ajtót.

A Hírnév Karjai KözöttWhere stories live. Discover now