Elliot
Joululoma tuli ja meni. Sain mopokortinkin hommattua. Meidän naapuriin oli muuttanut joku äijä, joka käytti huumeita ja poltti tupakkaa sisällä ja rappukäytävässä hais aina ihan kamalalle ja se oli vieläpä meidän seinä naapuri. Ja kaiken lisäks se piti joka viikonloppu jotain bileitä aina yömyöhälle, niin äänet kyllä kuulu hyvin. Oli Levi jo käyny paukuttaa sen ovee ja sanonu sille suoraan että se ei ollu ainoo täs talossa ja se oli vaan tuumannu että turpa kii Vainio. Ihme ettei naapurin mummot ja lapsiperheet ollu soittanut poliisei viel. Tai olihan ne saattanutkin muttei kukaan jaksanut kiinnittää tähän tuppukylään mitään huomiota.
19.9. me alettiin seurustella. Maaliskuussa ois sitten puolivuotta täynnä ja nyt tammikuussa neljä kuukautta. Mä en kyl ikinä ois uskonut seurestelevani näin pitkään. Ajattelin et kaikki pitäis mua säälittävänä ja jättäis mut heti parin viikon jälkeen. Mut Levi oli ihan omaa luokkaansa ilmeisesti. Se jakso olla mun kaa, se jakso kuunnella mua ja jutella mulle.
"Huhuu mä tulin nyt" Levi huusi tultuaan töistä. Se oli hakenut joulun jälkeen sinne kahvilaan ja saanut paikan.
"Moi" huusin takasin se tuli mun luo olkkariin ja suuteli mua.
"Mitä sä katot?" Se kysy ja tuli viereeni laittaen päänsä mun syliin.
"Avengers" vastasin keskittyen leffaan
"Uu mikä niistä?" Se kysyi
"Endgame"
Spoilereita!!!
"Vitsi tää on kyl hyvä mut se on surullista et Tony Stark kuo-" keskeytin äkkiä sen puheen:
"Ei spoilereita! Mä en oo nähny tätä vielä!"
"Häh?! Et oo nähny?" Se kysyi epäuskoisena
"Niin en oo saanu aikaseks muuten oisin kattonu ja oon mä muut Marvelin leffat kattonu" vastasin
"No hyvä mut täähän tuli aikoja sitten"
"Nyt hiljaa tai putoon kärryiltä" sanoin.
Leffa oli kyl vähän surullinen jos totta puhutaan. Tony Stark tosiaan kuoli ja Steve joutu luovuttaa kilpensä mut oli hyvä.
Spoilerit loppu
Koulu alkais huomenna. Ei kyl yhtään huvittais. Tai onhan sitä kiva nähä muita pitkästä aikaa mut ite koulunkäynti ei houkuttellut.
Joten kun aamulla herätys soi alkoi vituttamaan. Hipsin keittiöön keittämään kahvia. Ilman kahvia tästä päivästä tulisi maan päällinen helvetti.
"Huomenta" Levi sanoi kun sai itsensä raahattua sängystä ylös.
"Huomenta" vastasin. Syötiin aamupalat hiljaisuudessa.
"Millä mennään tänään kouluun?" Levi kysy. Katoin ulos, siellä oli vielä pimeää, mutta lunta ei näyttänyt satavan. Lämpömittari näytti -15°C.
"Ööm... mopolla?" Ehdotin, johon Levi nyökkäs.
"Onko kaikki hyvin?" Kysyin
"Häh... joo joo on, kui?"
"No oot vähän vaisu ja sä oot pyöritelly noita muroja jo viis minuuttii" vastasin
"No... äh se on ihan tyhmä juttu" se sanoi
"No? Sano vaan" kehotin
"No... sä muistat ne uudenvuoden bileet siellä Hanneksen luona?" Se kysyi. Levi oltiin kutsuttu yhen meitä vuotta vanhemman Hanneksen bileisiin uutenavuotena ja mä sanoin että se vois mennä niin mä käyn kotona auttaa äitiä. Ja pienen suostuttelun myötä se oli menny.
ESTÁS LEYENDO
Beginning of love (versio 2)
Romance"Ja nyt sen myönsi itselleni olin ihastunut tuohon poikaan" °°° Elliot Palanderin moni vuotinen ihastus Levi Vainio alkaa pikkuhiljaa myös kiinnostua Elliotista. Tunteita kehittyy poikien välille enemmän ja enemmän. Iloa, surua, väärinkäsityksiä, mu...