22 #Sadece Arkadaşız

224 28 52
                                    

Medya
Jiminin bu görüşüne tek biten ben değilim herhalde.🤭

Şarkı= Lush life

Jisoodan

Okuldaki herkes bize bakıyordu resmen. Çünkü Taehyung ve Jiminin takımı nasıl aynı yerde oturabiliyor diye düşünüyorlardı.

Revirdeki yanlış anlaşılma için kendimizi açıklamaya hep birlikte bahçeye çıkmıştık. Taehyungun hiç konuşası yoktu acısıda hafiflemişti sanırım. Neyseki okul ona yedek bir gömlek vermişti.

"Şimdi şöyle oldu biz sınıftan atıl... çıktıktan sonra ben kantinde oturuyordum. Taehyung da elinde kahvelerle geliyormuş görmemişim kahvelere elim çarpınca olan oldu. Gördünüz zaten Taehyungun gömleğini. Hemşirede olmayınca Taehyunga ben yardım ediyordum ki siz geldiniz."

Namjoon" Farkında mısınız bilmiyorum ama sıkıntı o değil. Sınıfa ikinizde geç geliyorsunuz ve ikinizde aynı bahaneyi söylüyorsunuz."

J hope" He birde Taehyungun hocaya dedikleri var."

Taehyung" Bahane değildi gerçekten tuvalette kaldık."

Tahyungun dizine çimdik attım cidden bu çocuk konuşurken azıcık beynini kullansın. Bana bakıp her şey bende gibi bir bakış attı. Yapıcak birşey yok buyur Kim Taehyung sahne senin.

Jennie" Bakın sizi anlamıyoruz nasıl ikiniz aynı tuvalette kalabiliyorsunuz ayrıca Taehyungun sınıfta dediği şeyler mantıklı değil."

Taehyung" Ben erkekler tuvaletindeydim zil çalınca tam çıkacaktım ki bir baktım Jisoo sanırım yanlış girmiş. Kapınında kolu çıkıktı bugün yapılacaktı, Jisoo özür dileyip çıkacakken kapı kolunun olmadığını bilmediği için kapıyı kapatmış sonrada temizlikçi bir abla sesimizi duydu açtı."

Rose" Peki sınıfta dediklerin siz tuvalette ne yaptınız acaba?"( Ne olacak fanfinfon hihihi😏)

Taehyung" Hoca her türlü bizi sınıftan atacaktı bende Jisooyu alıp erkenden çıktım yeterli mi sıkıldım sizden."

Lisa" Tamam be uyuz."

Jungkook" Diyende prenses."

Lisa " Zaten şu ana kadar konuşulanlar değilde sana tek batan benim lafım. Sadece Taehyung değil hepiniz uyuzsunuz nolucak tencere kapak misali."

Jungkook" Sen benimle böyle konuşamazsın."

Lisa" Niye Lord falan mısın... Ben göremiyorum da hshwwb."

Jungkook" Ahh Lisa böyle yapma şu an çok üzüldüm. Merak etme lord değilim hele senin lordun hiç değilim."

Lisa" İstesen de olamaz-"

Eunwoo" Yeter baydınız. "

"Jimin sen bir şey demeyecek misin?"

Jimin" Tabiki, size mutluluklar."

Bir anda masadan kalktı ve okul binasına doğru yürümeye başladı. Tam peşinden gidecektimki Rosede Jimin peşinden gitmeye başladı.

Rose" Jimin beni bekle."

İkisi gitti. O sırada hala ayakta olduğumu farkettim. Peşinden mi gitmeliyim yoksa oturmalı mıyım. Keşke başkaları benim yerime karar verse çünkü ne yapsam hep yanlış olanı seçiyorum.

Taehyung elimi tuttu. Gerçekten Jimin sinirlenmekte haklı ama Taehyungun sırf kendisini sinirlendirmek için benimle ilgilendiğini nasıl anlamıyor.

Taehyung" Gidelim Jisoo."

Yoongi" Pardon nereye Jisooya sordun mu?"

Taehyung" Sormadım çünkü emirdi."

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin