Elliot
Perjantaina illalla matkasimme Noan luo. Se talo oli melkein yhtä iso kuin Levin vanhempien. Mulla oli paha aavistus tästä illasta. Jotain pahaa kuitenkin tulisi sattumaan.
Menimme kävellen, sillä, jos meinasimme juoda itsemme känniin niin emme voisi ajaa.
Isac, Adel, Julia ja Lea oli siellä jo. Haimme Levin kanssa juomista ja liityimme muiden seuraan.
Viina tai mitä lie olikaan oli pahaa, mutta no join sitä silti. Olin hävittänyt jo kaikki muut ja päätin mennä etsimään ne. Levi oli ryttyilemässä Veetille olohuoneessa Noan ja Oliverin nauraessa vieressä.
"Edelleen sama Levi, aina haastamassa riitaa kännissä" Oliver naureskeli
"Enkä, mä en haasta riitaa vaan toi" Levi tokaisi ja osoitti Veetiä.
"Mä en sulle tehny mitään ite tulit vittuilee" Veeti vastas rennosti
"Ai et tehny mitään?! Saatana sä hakkasit mun poikaystävän sairaalaan, vaan vittu sen takia koska sä olet ihan helvetin kateellinen meidän suhteesta!" Levi huusi ja Veeti näytti siltä kuin voisi räjähtää, olihan Levi just paljastanut sen salaisuuden.
"Mitä sä hintti selität?!" Veeti huus
"Sä ite sanoit että oot-" Levi ei kerenny sanoo enempää kun Veeti löi sitä.
"Mä en ole mikään sairas hintti!" Se karjui
"Aijaa et vai?! Minkä takia sä sitten teet näin? Kaikki vitun homofoobikot on kaappihomoja ja sä et vana suostu myöntämään sitä itelles!" Levi huusi samalla kun sen nenästä valui verta. Päätin että nyt on hyvä aika mennä väliin.
"Noni Levi lähetään kotiin" sanoin
"Ei! Ei ennenku tuo myöntää olevansa homo!" Levi pisti vastaan. Katsoin Isacia ja vihjasin että voisi tulla auttamaan. Ja se tuli.
"Myönnä! Myönnä että sä oot homo!" Levi vielä huusi kun me raahattiin sitä pihalle.
Veeti
"Mistä se oikein selitti?" Noa kysy
"En vittu tiiä, se tais juua pari liikaa" vastasin.
"Me tunnettiin Levi monta vuotta ja se laukoo aina kännissä totuuksia" Oliver sanoi puolestaan "Joten ooks sä homo?" Se kysyi vielä varovasti
"Ehkä, mutta tää ei saa levitä tätä pidemmälle mun maine kärsis siitä" ärähdin
"Vittu" Noa tokaisi "Lisää hinttejä!"
"Mäkin oon itseasiassa bi" Oliver sanoi varovasti
"Täh?! Mitä helvettiä! Saatana mä en haluu enää nähä yhtäkään hinttiä!" Noa sanoi ja oli oksentavinaan.
"No hyvästi sitten! Mä tiiäks luulin että sä oisit vähän hyväksyväisempi! Että tervemenoa sinne yksinäisyyden tielle! Voin sanoo että sä et tuu saamaan enää kavereita! Kukaan ei halua noin ahdasmielistä lähelleen" Oliver lauko kaiken päin Noan naamaa. Ja pakko sanoo että arvostus nousi tähtiin.
"Sä oot niin väärässä, kukaan ei halua hinttejä kavereiks!" Noa sano
"Katotaanko?! Sun on sit turha tulla itkee ku kukaan ei huoli ahdasmielistä homofoobikkoo! Ja mulla on jo kavereita! Kato peiliin saatana!" Oliver huusi
"Haistakaa paska!" Noa sanoi ja lähti ovet paukkuen. Minneköhän sillä täähän on sen talo?
"Levin jengi näyttää kivalta, mitäs sanot?" Oliver sanoi ihan rauhallisesti ja mä katoin sitä hämmentyneenä
YOU ARE READING
Beginning of love (versio 2)
Romance"Ja nyt sen myönsi itselleni olin ihastunut tuohon poikaan" °°° Elliot Palanderin moni vuotinen ihastus Levi Vainio alkaa pikkuhiljaa myös kiinnostua Elliotista. Tunteita kehittyy poikien välille enemmän ja enemmän. Iloa, surua, väärinkäsityksiä, mu...