Sen daha ölmedin

6 0 0
                                    

Enerjim kalmadı eskisi kadar dinamik değilim artık çok daha fazla düşünüyorum her şeyi her ayrıntıya daha çok kafa yoruyorum artık gidişatında farkındayım neden böyle ben de bilmiyorum bazı olayların ve bazı insanların ne şekilde tepki vereceği   nasıl bir gidişat izleyeceğini tahmin ediyor hatta ona göre önceden hamleler yapıyorum işte ben buna tam olarak yaşanmışlıkların izleri derim bir mevzu bahise ve daha önce başınıza gelmediyse nasıl başa çıkacağınızı bilemez kendinizi umutsuz bir şekilde yanlış başınıza derin bir kuyuya düşmüş bir şekilde bulabilirsiniz peki ya daha önce yaşasaydınız bununla baş etmeyi öğrenir ve herşekilde kendinizi daha az yıpratır ve çözüm yollarına daha çabuk ulaşırdınız yani demek istediğim bir şeyler yaşamadan öğrenilmiyor ve yeni den diyorum ki geç kalmak işte o bazı bahsettiğim şeyleri yaşamadan geç kalınmış olmaz zorundaydınız siz ,buna ne derseniz diyin kader diyin hatalar ,yanlışlar diyin bazı geç kalınmışlıklar zorunludur ve bazıları ömürden gider yalnız ...
eski ben olsaydı her şeyin bir zamanı var derdi büyüdüm artık biliyorum ki her şeyin öğrenilmesi gereken bir zamanı vardı.  ölene kadar müddeti olan şeyler iyi ki vardı , bazen fizyolojik nedenlerden insan vücudunun el verdiği kadarını yaparsın her zaman bir tatmin olma süreci vardır. Ölene dek ya elinden geleni yapar ölüm döşeğinde çabaladığım kadar var oldum dersin ya da benim kaderim buydu ben buyum dersin Ben yaşadığım sürece hikayem devam edecektir .
Hiçbir güç bana zamandan bahsedemez pişmanlık duymayacağım , ben ölmedim bu dünya bitene kadar  her zaman tek bir şansın bile olsa vardır bu dünya da elbet bir yolu bulunur sözü doğrumudur elbette yeter ki ben ölmedim demeyi bil !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YaşanmışlıklarWhere stories live. Discover now