(Bu bir 1K olmamızın şerefine bir bölüm.Umarım beğenirsiniz,elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalıştım.)
Şoka girmiştim ne diyeceğimi bilemedim.Kendimden bir an nefret ettim.Atlas gülü yere atıp hızlı adımlarla evden çıktı arkasından Uzay koştu.Bende hemen onların arkasından gittim.Uzay Atlas'ın kolundan tuttu.Atlas arkasını döndü ve Uzay'a yumruk attı.Kayla'yla birbirimize baktık ben hemen aralarına girdim "Yeterrrr" diye bağırdığımda ikiside durmuştu.Atlas yüzüm bile bakmadan arabasına binip gitmişti.
Uzay'ın gözü mosmordu.Eve girip Uzay'ın gözüne buz koydum.
Ertesi gün okula gitmek istemiyordum.Ama dünde gitmemiştim.Kayla'yla hazırlanıp okula gittik Atlas'ın yüzüne bakamayacak kadar kötü hissediyordum.Okula gelir gelemez Uzay yanımıza geldi ve dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu.Ve 3 dakika Atlas yanımıza gelip Kayla'yı kolundan çekip dudaklarına yapıştı Kayla'da karşılık veriyordu istemeden gözümden bir damla yaş aktı koşarak tuvalete koştum Uzay arkamdan geldiğini biliyordum ama arkama dönüp bile bakmak istemiyordum.
Uzay kolumdan çekip bana sarıldı yüzümü omzuma gömüp ağladım.Buna gerçekten ihtiyacım vardı.
-"İstersen derse girmeyelim bir şeyler içeriz,dedi
-Olur. Dedim çünkü burda durup Kayla'yı ve Atlas'ı görmek istemiyordum.Kafeye gittiğimizde hemen bir yere oturup kahvelerimizi söyledik.Kahveleri beklerken Uzay elimi tuttu ve bir öpücük kondurdu.Ben sadece gülümsemekle yetindim.Belkide ondan hoşlanmıyorumdur ama bunu Uzay'a söyleyemezdim ama nedense yanımda olmasını istiyordum.Atlas gibi değildi kalbimi kırmıyordu.
Çok geç olmuştu Uzay'la çok eğlenmiştik.Eve gitmek istemiyordum ama zaten Kayla çoktan uyumuştur diye düşünüp kapı açtım.OMG!!İnanmıyorum Atlas ve Kayla koltukta öpüşüyordu ikiside kendini kaybetmiş gözüküyordu Kayla sonunda kafasını kaldırıp bana baktı beni görüp hemen Atlas'ın üstünden kalktı ve gevelemeye başladı "Şey Didem sen yanlış anladın" demeye başladı.Atlas kafasını kaldırdı ve bana bakıp kahkaha attı ondan sonra çeketini aldı ve Kayla'nın dudağından öptü kapıyı çarpıp gitti.Kayla bana sarılmak için gelirken tokat attım evden koşarak gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adet Yakışıklı
Chick-LitBen Didem.Lise 3 öğrencisiyim.İzmirde okuyorum ve kendi evimiz var.Deniz kenarı üç katlı bir evde arkadaşım Kayla ile yaşıyoruz.Eğer aptal gibi görünmek istemiyorsanız aşık olmamanızı öneririm.Aslında pazartesiyi sevmek için okuldan birine aşık olma...