h u s z o n h a t o d i k

2K 78 44
                                    

Lando

- nyugi, tiszteletben tartom hogy nem szeretnél velem beszélni és gyűlölsz. Csak azt akarom hogy tudd nagyon sajnálom és szeretlek. Mindig is szeretni foglak titeket..- csuklott el a hangom.

Miután ezek a szavak elhagyták számat inkább elvonultam a szobámba. Tudtam, hogy egy barom voltam de megijedtem. Helyt kellett volna állnom, és vele lennem de egy idióta voltam. Mégis hogyan fogom ezt helyre hozni?!

Egy hosszú fürdő után befeküdtem az ágyamba és a telefonomon kezdtem el böngészni, mikor pedig megnyitottam az instát szembe jött velem egy fotó amit ő tett ki. Mondanom sem kell, megpecsételte az esti nyomorom. Lementettem a képet és beállítottam a hátteremnek, ha már máshogy nem lehet velem legalább így. Jól esett, hogy levette a tiltást de még így sem volt merszem reagálni a fotóra.

- kop kop.- bújt be anya az ajtón.- hogy vagy kicsikém? - feküdt be mellém, és ölelt magához

- szarul anyukám..- nevettem fel.- Vissza kell szereznem őket.

- Csak azt kell megtudni hol van, de szerintem idő kérdése és elárulja. Utána szabad a pálya, de apránként kell haladnod.Nem támadhatod le egyből.- simogatta meg hajam

- csak annyira szeretném már ha mellettem lenne ő és kislányom is.- hajtottam mellkasára fejem, mire elmosolyodott.

- lányt szeretnél?!- kérdezte mosolyogva mire vállat rántottam

- szerintem az lesz.- suttogtam..Már épp elaludtam volna, mikor anya telefonja csipogott mellettünk. Érdeklődve kaptuk oda fejünket elolvasva az üzenetet.

Aurora
Horvátország, Dubrovnik.

§§§§§§§

SkySports

Lando Norris Édesapa lesz?!

Lando Norris (21) expárja, Aurora Lee (21) a Bristoli egyetem tanulója, tegnap este folyamán, miután hónapokra eltűnt a közösségi médiából, és az autóersenyző fiú életéből egy fotót posztolt Instagramm fiókjából, amin a jelek szerint a szülés előtt áll. Azt, hogy eddig miért volt titkolva senki sem tudja. Próbáltuk felvenni a kapcsolatot mindkettőjükkel de eddig nem kaptunk választ kérdéseinkre.

British News

Lando Norris a Mclaren reménye tönkre tette karrierjét.

A tegnap este folyamán kiderült, hogy Lando Norris (21) és párja babát várnak. Bár a lány hónap óta nem szerepelt a közösségi oldalakon, és egy futamon sem láthattuk így nem tudjuk hogyan állhat a kapcsolatuk de abban biztosak vagyunk, hogy bővül a család egy Norris csemetével.


Újabb Norris tehetség?!

Aurora Lee (21) közösségi oldalán mutatta meg szépen növekvő pocakját a rajongóknak. Újabb Norris tehetséget fogunk látni felnőni?! Ugyan a két szülőt még nem sikerült elérnünk és megerősítést sem kaptunk azzal kapcsolatban, hogy a baba kzös lenne. Viszont minden jel erre utal. A lány pontosan nyolc hónappal ezelőtt tűnt el a közösségi médiából, Lando pedig nyolc hónappal ezelőtt elérzékenyülve hagyta ott a sajtótájékoztatót amikor szóbahozták a fiatal lányt. Lehet megszakadt a kapcsolat köztük a terhesség miatt?! Reméljük minél előbb válszokat kapunk.

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Kde žijí příběhy. Začni objevovat