10. Fejezet

350 41 13
                                    

"De még is kit kéne, még rajtad kívül??!!!" 

Jungkook szemszöge.


Ahogy így rám nézett én kikerekedett szemekkel néztem csodálkozó omegámat.
-Te most komolyan nem hallottad? - kérdeztem tőle még egyszer a biztonság kedvéért.  

-De kit Jk? Ne szórakozz velem. - válaszol vissza. 

-Nem szórakozok csak tudni akartam. - hajtom le a fejem. 

-Semmi baj Kook. De most már igyekezzünk, mert el fogunk késni az óráról. - kapott a kezem után, és kezdett el befelé húzni az épületbe. Hamar felértünk a terembe, majd el is foglaltuk a helyünket. S ekkor egy nem kívánatos személy jelent meg az ajtóban. Majd lépett az én omegám mellé, és kiéhezett szemekkel nézet rá. Hamar felpattantam a helyemről, hogy közbe lépjek de a tanár ezt megakadályozta.

-Maga?!-kérdezte Jacksontól a tanár. - Ha nem zavarja órát szeretnék tartani menjen vissza a saját termében. Vagy mehetünk az igazgatóhoz is!!! - állt neki a dühös alfának. 

-Nem mindegy magának…?! - válaszolt vissza flegmán, és megragadta Jimin kezét. Amire bennem elpattant valami, majd oda siettem hozzájuk. 

-Vedd le róla a mocskos kezed!!! - nézek rá dühösen, s szemeim is vörösre váltottak. De ekkor a fejemben egy nyugatott hangot hallottam meg.

-Kook kérlek ne! Nyugodj meg. - beszél hozzám Jimin. És ekkor egy felszabadult nyugodtság árasztott el, és  a szemeim is vissza váltottak az eredeti színére. Ekkor a kezére fogtam felhúztam a helyéről, majd kifelé kezdtem húzni a tanteremből. 

-Jk mi a baj?! Hova viszel? - hallom meg a kérdéseket. 

-Biztonságos helyre, ahol senki nem érhet hozzád. - válaszolom kissé dühösen. 

-De hova? Jk engedj már el!!!- elkezdte rángatni a kezét, de a vas markaim nem engedték el apró mancsát. 

-Jimin ne csináld ezt, ez a te érdeked is. Nem akarom, hogy Jackson, vagy bármelyik mocskos alfa akár csak szemet vessen rád.- húzom végig a folyóson, majd ki az épületből. És pont ekkor Taehyung jött velünk szemben. 

-Taetae vigyázz Jiminre!-szólok hozzá, és felé nyújtom az omegám kezét. Mivel ő is az tudja, hogy hol van a legnagyobb biztonságba. 

-Szia Jk. Re… rendben! De mi a baj?! - kérdi tőle csodálkozva. 

-Valamit el kell intézzek, ez a számom hívj minden órában. - evvel ott is hagytam őket, és vissza siettem az épületbe. Célirányosan szeltem a folyosókat, majd  amikor oda értem az ajtó előtt állva nagyot sóhajtva léptem be a hatalmas furcsa szagú helyiségbe. Lassan elindultam a sorok között keresve nézem a polcokra felpakolt olvasmányokat, majd megakad a szemem a könyvtár végében lévő lezárt szekción. Beléptem a tiltott zónába, és halkan lépdeltem a sok régi könyv között. Kutatva a válaszokat ami bennem kavarognak és ekkor egy furcsa című könyvön akad meg a szemem."Az omega lét... " ez állt a könyv gerincén, ami bordó bőrkötésű volt, és arany betűkkel volt rányomtatva a címe. 

-Ez az! Vedd le, és nézzünk bele. Hátha van benne valami a bevésődésről! - hallom meg hirtelen belső alfámat. 

-Mi? Miért, nem ezt keresem! És azt sem tudom mi az, hogy bevésődés! - adok hangot a kíváncsiságomnak, de egyben ideges is lettem kissé. 

-Hát ez az… én sem tudom mi az! De lehet találunk utalásokat arra, ahogy Jimin viselkedik. - jegyzi meg higgadtan nekem. 

-Hmm sehogy nem viselkedik Chim. - utalok rá. 

-Na ezt ne mondd. Akkor miért csak minket hall?! -kérdezi tőlem.  

-Jaj istenem hagyjál már nem tudom!!! - kezdek ideges lenni. 

-Most szépen odamész és leveszed azt a tetves könyvet nézzünk bele!-szól rám dühösen. Mire nagy nehezen tettem, amit mondott levettem a polcon ülő kopotass olvasmányt. Majd hamar letelepedtem a polc aljába, és fellapoztam a sárga lapokat. Olvastam a tudományos szöveget, de ezek egyáltalán nem érdekelnek engem. Kb a könyv felénél járhattam amikor megakadt a szemem, egy dőlt betűs bekezdésén.- Ez lesz az!!! - szólal fel hirtelen belső alfám. Hamar elkezdtem olvasni a sorokat, majd a lap végére összeállt bennem minden. Hüledezve nézek fel a könyvből, és kezdek el gondolkodni azon, amit éppen most olvastam. 

-Ez az! - kiáltok fel, majd felpattanva ültőhelyemből kaptam a fejemhez, és ekkor csapott fejbe a felismerés. 

-Jimin ezért… 






Sziasztok csajok. ❤️

Itt a folytatás remélem azért tetszett a rész. És sajnálom, hogy eddig nem publikáltam.

FOREVER ARMY. ❤️ ❤️ ❤️

Piroska története (Jikook) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن