Roseden
Jiminle birlikte sınıfa girmiştik. Teneffüs olduğundan sanırım kimse yoktu.
Jimin"Sen niye geldin?"
"Şeyy özür dilerim."
Jimin" Niçin?"
"Bugüne kadar yaptığım her şey için."
Jimin"Ooo sakın Taehyung duymasın bak seni atar takımdan."
"Umrumda mı sanıyorsun cidden Jimin. Artık eski Rose yok ben sadece Taehyungun kurbanlarından biriyim. Gözüm dönmüştü kabul ediyorum."
Jimin" Niye bana açıklama yapıyorsun ne değişti hala anlamıyorum."
"Sevdiğim kişi."
Tam zamanında yani. Zil çalmıştı Jimin donup kalmıştı. Herkes gelmeye başlayınca Jimin sırasına doğru giderken kulağıma fısıldadı.
Jimin" Sevdiğin kişiyle sana mutluluklar."
Ne? Cidden anlamadı mı. Sensin Jimin şaşırtıcı ama gerçek.
Yine yaktın ortalığı. Birde sevdiğin kişiye bir karar kılabilsen.
Lisadan
Zil çaldığında sınıflarımıza geçiyorduk. Tabi Jennie Kim yine Yoongiyle kavga sebebi bulmuştu.
Bende tek başıma arkalarından geliyordum. Sonra arkamdan şekilsiz şey seslendi.
Jungkook" Bu bir mucize."
"Neeeeymiş mucize olan?"
Jungkook" İkimizde ilk defa aynı tarafı yani Taehyungu tuttuk."
"Ahh Jungkook bazen gerçekten beyninden şüphe ediyorum. Ben Taehyungu tutmadım. Jisoonun netleştiremediği şeyler var gibi gözüküyordu bende konuşup halletmelerini istedim yani kankan senin olsun."
Jungkook" Bu arada seni affettim."
"Pardon, özür dilediğimi hatırlamıyorum. Zaten özür dilenecek bir şey yapmadım."
Jungkook" Tıch tıch tıch geçen seneyi ne çabuk unuttun."
"Sjsjsj doğru hatırlattın keyfim yerine geldi."
Jungkook" Ondan sen geçen sene zayıftın."
"Ne."
Jungkook" Yememiş içmemiş beni takip etmesi için arkama adam tutmuşsun ya."
"Yoğ gayet de güzel yedim o fotolara bakıp bakıp."
Bir şey söylemesine izin vermeden sınıfa girdim. Kudur Jeon Jungkook.
Geçen sene Jungkookun Tzuyu adında öbür sınıftan bir sevgilisi vardı. Bende bu salağın peşine adam tutmuştum. Salak ya bir kız her gün mü aldatılır? Bir günde otur totonun üstüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
Teen FictionHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung