'အချိန်...'
အချိန်ဆိုတဲ့အရာကိုမည်သူတွေပိုင်ဆိုင်ပါသနည်း..
အချိန်ဆိုတဲ့အရာကအဖြစ်အပျက်အများကြီးကို ဖြစ်စေပီး
အဲဒီအဖြစ်အပျက်တွေကြားထဲမှာ ရူးသွပ်ခဲ့ရတဲ့သူကတော့ နောက်ဆုံးတော့ကိုယ်ပါပဲ...
အကယ်၍လူသားတွေမှာသာ အချိန်ကိုနောက်ပြန်လှည်နိုင်တဲ့အခွင့်အရေးရှိရင် ပူဆွေး၀မ်းနည်းစေတဲ့ဖြစ်ရပ်တွေကို မဖြစ်စေဖို့ေရှာင်လွှဲနိုင်မယ် အမှားတွေကိုပြန်ပြင်နိုင်မယ်ထင်ပါသည်..
ဒါပေမဲ့ကျွန်တော့်အတွက်ကတော့...
အကယ်၍သာ အချိန်တွေကိုနောက်ပြန်လှည့်ခွင့်ရခဲ့မယ်ဆိုရင် သူနဲ့မဆုံတွေ့ချင်ယုံလေးပါ.. ကျွန်တော့ဘ၀ရဲ့အကြီးမားဆုံးအမှားကတော့ သူနဲ့ဆုံတွေ့ခဲ့ရခြင်းပါပဲ...
__________________________________Decemberလအစပိုင်းမှာ နှင်းဖွဲဖွဲလေးတွေ ကျလာခဲ့သည်... Seoulမြို့တခုလုံးနှင်းဖွဲလေးတွေဖြင့်ဖုံးအုပ်နေပီး
ထိုနှင်းဖွဲတွေကြားထဲကယုံတမ်းစကားလေးတခုဟာလည်း လူငယ်ချစ်သူစုံတွဲတွေအတွက် ဖြစ်ပေါ်လာခဲ့လေသည်..
"သင်ဟာသင်ချစ်တဲ့သူနဲ့ပထမဆုံးနှင်းကျတဲ့အချိန်မှာ အတူရှိနေခဲ့မယ်ဆိုရင် သူနဲ့ထာ၀ရအတူတည်ရှိသွားနိုင်မယ်"
ဆိုတဲ့ယုံတမ်းစကားလေးတခုပေါ့... ဒါကြောင့်လဲနှင်းတွေဖြိုင်ဖြိုင်ဝေနေတဲ့ Seoulလမ်းမထက်မှာ လူငယ်စုံတွဲတွေဟာသူတို့ချစ်တဲ့သူတွေနဲ့ ထာ၀ရအတူရှိနေနိုင်အောင် အတူတူအချိန်ကုန်ဆုံးလေ့ရှိကြသည်..."ဒီနှစ်ရဲ့ပထမဆုံးနှင်းတောင် ကျလာပီပဲ"
ကောင်လေးတယောက်ရဲ့အသံဟာ ကော်ဖီဆိုင်လေးရဲ့အလယ်မှာ ထွက်ပေါ်လာခဲ့လေသည်..
ဂျန်းကု လက်ထဲကကော်ဖီခွက်ကိုမွှေရင်း ထိုသူပြောမဲ့စကားကိုစိတ်၀င်စားစွာ နားထောင်နေမိသည်.."မင်းနဲ့ ငါကဒီလိုအချိန်မှာအတူတူရှိနေတာဆိုတော့ ထာ၀ရအတူရှိရတော့မယ်ထင်တယ်"
ထိုကောင်လေးရဲ့စကားအဆုံး ဘေးမှာထိုင်နေတဲ့ကောင်လေးဟာ ထိုကောင်လေးရဲ့ခေါင်းကိုလက်နဲ့ခေါက်ချပစ်လိုက်သည်..
"သေလေ ဘယ်သူကမင်းနဲ့ထာ၀ရအတူရှိချင်နေလို့လဲ"
ဂျန်းကု ထိုစကားတွေကိုနားထောင်ရင်းပြုံးလိုက်မိသည်..
ထိုကောင်လေးနှစ်ယောက်လိုမျိုး တချိန်က ဂျွန်းဂျန်းကုဆိုတဲ့ သူနဲ့သူချစ်ရတဲ့ကမ်ဆော့ဂျင်ဆိုတဲ့ ကောင်လေးဟာထိုကဲ့သို့ အငြင်းပွားခဲ့ကြဘူးသည်မဟုတ်ပါလား...
ထိုကောင်လေးနှစ်ယောက်ကိုကြည့်နေရင်း ဂျန်းကုဟိုးတချိန်ကနေ့ရက်တချို့ကို ပြန်လည်တွေးမိလာသည်..
.
.
.
.
.
December 4,2016
YOU ARE READING
အကယ်၍သာအချိန်တွေကိုနောက်ပြန်လှည့်ခွင့်ရခဲ့မယ်ဆိုရင်...
Fanfiction'အချိန်တွေကိုသာနောက်ပြန်လှည့်လို့ရခဲ့ရင် မင်းနဲ့မဆုံတွေ့ချင်ဘူး...' Jeon Jungkook x Kim Seokjin (Jinkook oneshot)