Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHX
Gözlerimi yeni bir güne açıp yatakta dikleştim. Kollarımı gererek esnedim.Banyoya girecektim. Benim odada banyo yok
Ah başka banyo kullanacağım. Taehyung'a sormalıyım.
Onun odası tişörtü aldığım yan odaydı. Odamdan çıktım. Etrafa baktım. Kimse yoktu.
Yan odanın kapısına yaklaştım,kapıyı çaldım ses yoktu. odanın kapısına kulağımı dayadım.
Ses yoktu galiba uyuyor.
Kapıyı açtım.
Gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı. Çıplak bir jungkook.
"Aaaaaaaaaaaa!"
(Jk)"mia?-"
Jungkook hemen yerdeki havluyu beline sardı. Onun şeyi ah çık aklımdan neden bunu görmek zorundaydım ki!
Odadan çıkmak için arkamı döndüğümde sert bir şeye çarptım neye çarptığıma baktığımda Taehyung'un sert göğsü.
Tae,Yoongi ve jimin gelmişti. Onlar bana şaşkınca bakıyordu.
Jungkook'a baktığımda bana bakıyordu. Daha doğrusu üstümü süzüyor.
(Jm)"ohoo siz çoktan işi-"
(Tae)"Sus lan"
(Jm)"tamam ya"
(Tae)"Mia? Jungkook?"
Tae gözleriyle (alla alla)ben ve jungkook'a bakıyordu. Yani biraz yanlış anlaşılmış olabiliriz. Jungkook'un sadece belinde havlu benim ise üstümde sadece bir tişört.
"Tae anladığın gibi değil benim odada banyo yoktu bende dün akşam ki dediğin yan odaya geldim ama jungkook burdaydı"
(Tae)"ya ben gelmeseydim ne olurdu düşündün mü hiç!?"
(Yoongi)"kızın ne suçu var. Mia'nın olduğu odada iki yanında bir sen bi jungkook'un odası var sen dedin mi yanındaki sol oda diye kızda sağa girmiş bilmiyordu. Sen söylemedin boşuna kıza yüklenme"
Tae başını salladı.
(Tae)"Özür dilerim mia benim hatam sana odayı göstermeliydim"
Yoongi arkasını döndü ve odanın kapısına ilerledi.
(Yoongi)"jungkook'un tişörtü yakışmış mia"
"NE?"
Jungkook'a baktım sırıtıyordu.
"Ne sırıtıyorsun?"
(Jk)"eğer işiniz bittiyse çıkın üstümü giyineceğim"
Arkamı döndüm ve odanın kapısına ilerledim.
(Jk)" tişört çok yakışmış sende kalabilir "
Pislik!Tae ve jimin peşimden geldi odanın kapısını açtım ve çıktım.
(Tae)"benim odadaki banyoyu kullan senin altına da bir şort veririm böylece göze batmassın"
"Göze mi batıyorum?"
(Jm)"yani evimizde hergün böyle üstünde sadece tişört ile güzel kız gezmiyor"
Göz devirdim ve Tae ile birlikte onun odasına girdik.
Orda işimi halledince çıktım. Jimin bana kahvaltı hazırlayacağını söyledi daha önce hiç hazırlamamış. Tae yardım eder heralde.
Mutfağa girdiğimde jungkook mutkaftaki masaya oturmuş telefonu ile ilgileniyordu. Jimin ve Tae bir şeyler hazırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...