Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHXBana yaklaşmaya devam ediyordu. Arkamı döndüm koşacakken başka bir vampir önüme geçti ve yaklaşmaya başladı.
"TAE! JUNGKOOK!"
Onlar sesleniyordum. Birden önümdeki vampir,ağaca savruldu(amk herkes bir yere savruluyor)
Baktığımda jungkook du
Diğer vampir üzerime atlayacakken jungkook beni kucağına alıp koşmaya başladı ."Buda yaptığınız planın parçası mı?"
(Jk)"Hayır"
Jungkook koşmaya devam ediyordu. Etrafına bakıyor hızını artırıyordu.
(Tae)"koşmaya devam et jimin ile onların icabına bakacağız"
Tae arkamızdan bağırarak söylemişti.
(Jk)"umarım ben durunca ne yapacağını biliyrosundur"
"Yine mi seni öpeceğim"
(Jk)"seni ısırmamı istiyorsan öpme"
Etrafa baktığımda kimse yoktu. Jungkook durdu. Beni kucağından indirdi. Ona yaklaştım. Yüzünü ellerimin içine aldım ve yanağını öpecekken kafasını çevirip dudaklarımı öpmeye başladı. Elini belime koyup kendine iyice çekti ve dudağımı öpmeye devam etti gözüm açıktı. Dayanamadım çok güzel öpüyordu. Gözlerimi kapattım ve ellerimi onun ensesine çıkarıp ağzımı araladım. Alt dudağımı dudakları arasına alıp emmeye başladı. Bende onun üst dudağını emmeye başladım. Dilini ağzımın içine gönderince tutkulu bir öpüşmenin içine girmiştik(he amk)
Duyduğum çıtırtı ses ile dudaklarımızı ayırdım ve etrafa baktım. Jungkook da etrafa baktı. Hâlâ onun elleri belimde benim ellerim ise onun göğsünde.Jimin yürüyerek ellerini teslim olurmuşçasına kaldırdı.
(Jm)"ben aslında yohum"
Gülmemi tutamamıştım jungkook da gülüyordu. Jungkook'a döndüm. Oda bana bakıyordu.
Aklıma yeni dank etmiş gibi onun omzuma hafifçe vurdum.
"Beni kandırdın!"
Sırıttı.
(Jk)"Hayır sadece sen beni öptün bende seni öptüm ödeştik"
"Hem sen nasıl bu kadar yakınımdasın hani ısırıcaktın beni?"
Jungkook sırıtmaya devam ederek yüzüme yaklaştı ve boynuma kafasını hizaladı.
(Jk)"Ahh şu kanının tadına bakacağım"
"N-ne?"
(Jk)"acıyacak"
"y-yapma"
(Tae)"kızı korkutma jungkook"
Jungkook boynuma bir öpücük kondurup geri çekildi bende kapatmış olduğum gözlerimi açtım. Jungkook gülmeye başladı. Onu ittim ve tae nin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampiros[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...