ڤوت يارايق★
#البارت_الثاني
كانت تتمشي مع صديقتها بعد ان خرجت من دروسها
كارما: تعرفي يا روجيندا أنا طول عمري مكنش عندي اصحاب غيرك يعني لحد ما اتنقلت هنا مكنش ليا اصحابروجيندا بتعجب: معقول ده انتي حتي طيبه.
كارما: هو ده السبب اللس مكنش مخلي ليا أصحاب اني طيبه وبحب الكل خالص من قلبي ولما حد كان بيبعد عني كنت بعيط.
روجيندا: ايوه بقي يا بسكوته
لتكمل بجدية: لازم متعيطيش علي فراق خاين لانهم ميستحقوش الخاينين دول أقذر ناس وخصوصاً الصحاب.
روجيندا وهي تنظر أمامها لشيء: وصلنا ياصحبي بيتك اهو يالا سلام.
كارما: سلام ياحبيبتي.
لتتركها روجيندا وتذهب بينما كارما وتصعد لمنزلها .
________________________________
كان أركان يجلس في مكتبه ينتظر معتز حتي يحضر له ملف القضيه ليدرسه ويدرس كل تفصيله فيه حتي يستطيع وضع خطه مناسبه لمساعده تلك الفتيات الذي سييبعهم ويحولهم ذاك الشخص المجهول لفتيات ليل فسيساعدهم علي الانطلاق لحياتهم مثل أي فتيات قاصرات في سنهم.
دلف معتز بوجهه الذي تزينه ابتسامه رائعه دائما وهو يحمل في يده حقيبه سوداء مليئه بأشياء ما وملف أسود في يده الاخري.
معتز وهو يجلس: الحجه عملتلك شويه رز بسمتلي تاكل صوابعك وراه.
أركان ببرود مخيف وهو ينظر أمامه: جبت الملف…
معتز مقاطعا له وهو يضع يده في الحقيبه ليخرج شيء: ونبي متكمل منستش اجيب الملفوف المحشي يلهوي كنت شامم ريحته وأمي بتعمله وكنت هتجنن وأكله ولما جيت أخد مرضتش تديني قالتلي سياده الرائد أركان لازم ياكل منها الأول أمي بتحبك أكتر مني والله.
أركان ببرود: متشكر لسياده الوالده اما انا كنت هقلك جبت الملفات لكن دماغ سيادتك في الاكل انا مش عارف ازاي سموك عقل المخابرات هما كانوا المفروض يسموك كرش المخابرات.
معتز بكبرياء مصطنع: يضع سره في أضعف خلقهمعتز بجديه: الملفات اهي وهنعمل تحريات حولين الشقه من غير ما حد يحس ونعرف مين اللي بيشغل البنات كده.
ليترك له الملفات علي مكتبهأركان وهو يعتدل في جلسته: طب دي ماشي
لكن المشكله الاكبر اللي مش هنعرف نحلها
هي العضو الخامس واللي المفروض بنت قاصره
يامعتز مستحيل في أهل يرضوا بنتهم تدخل في شقق زي دي وسبب تاني مفيش وحده مؤهله
وسبب تالت ازاي المهمه سريه وأهل البنت اللي المفروض تبقي معانا يبقوا عارفين افرض كانوا بيشتغلوا مع حد كده ولا كده.معتز:اللواء قالنا إننا هندربها شهر وهنفضل في الحاره دي لمده شهر قبل أي حركه يعني هنتعود علي المكان والبنت هتتدرب تحت اشرافك واظن الكل يعرف مهاراتك يا شبح المخابرات ده انت حتي اطلقوا عليك بدل اللقب اتنين من سرعتك في الشغل معرفش انت بتتحرك بجسمك ده كله بسرعه
ازاي يا ظل المخابرات *اللقب الثاني لأركان*
أنت تقرأ
فريق فستق (قيد التعديل)
Humorهي صغيره بالنسبه له غبيه لاتعرف شيء وبريئه بالنسبه لعالم تملئه القاذورات هو باردجدا ومخيف بروده كالثلوج التي تقطن القطب الشمالي وبالرغم من ذلك هو طيب القلب والروح. *كانت تلك المره الاخيره التي يراها فيها فهل سيبحث عنها؟!؟ ويقسم انها ستصبح ملكه ملكه...