•6

4.3K 143 34
                                    


Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHX

Ormanın içinde Tae ile dolaşıyorduk.

(Tae)"Jungkook'a bir şey hissediyor musun?"

"Hayır ve nasıl hissediceğimi bilmiyorum"

Hem yürüyor hem konuşuyorduk.

(Tae)"jungkook'un bayıldığı zaman çok endişelenmiştin. Ben ona karşı bir şey hissediyorsun sanmıştım"

"Bilmiyorum"

(Tae)"jungkook sana aşık mı bilmiyorum ama eğer öyleyse senin için elinden geleni yapar çünkü jungkook bir zamanlar aşık olmuştu bir kıza"

"Kime?"

(Tae)"bir insandı ona aşıktı ama o insan onu sevmiyordu. Jungkook bir gün ona vampir olduğunu söyledi kız korktu. Artık jungkook'a hiç güvenmiyordu. Bir gün jungkook sevdiği kızı takip ediyordu başına bir şey gelsin istemiyordu. Birden Sehun ve soobin ortaya çıktı. Kıza saldırdılar. Jungkook bir şey yapmasına fırsat vermeden kızın kanını içtiler. Jungkook onlara karşı güçsüz görünmek istemiyordu. İntikamını alıcaktı. O gün sana Sehun saldırmıştı sana,biz Sehun ve soobin'in peşinden gittik. Jungkook baygındı. O uyanınca seni kontrol etti iyi olup olmadığını sonra ise soobin ve Sehun nun ona yaptığı şeylerin intikamını almaya gitti."

"Ne yaptı onlara?"

(Tae)"onların bedenini parçalara ayırıp ateşte yaktı ama bunu düşunme ve jungkook ile birlikte olmaya bak "

"Jungkook beni sevmiyor onun benimle zorunlu bir şekilde birlikte olmasını istemiyorum"

Tae dediğim ile başını iki yana salladı.

(Jk)"seni istiyorum mia"

Birden önümde gördüğüm jungkook ile şaşırdım. Geriledim. Ona fazla yaklaşmamam gerekiyordu.

Jungkook yanıma geldi dibimde durdu. Gözlerini kapattı. Tae ye baktığımda kaşlarını çatmış jungkook'a bakıyordu.

Jungkook gözlerini açtı. Gözleri kırmızı oluyordu ama kahverengi de oluyordu. İki renk arasından gidip geliyordu.

(Jk)"Ahhh yapamıyorum-"

Birden Tae jungkook'u eli ile itti. Jungkook geriye savruldu.

(Tae)"erken davranıyorsun jungkook"

Jungkook'un yanına gidecekken Tae engel oldu.

(Tae)"artık eve gidelim jungkook gelir"

Başımı salladım. Tae beni kucağına aldı. Koşmaya başladı. Keşke bende bu kadar hızlı olsam.

Eve gelmiştik kapının önunda o yaşlı kadın duruyordu.

(B)"Ah gelmişsiniz bende son bir şey söylicektim"

"Ne"

Tek kaşımı havaya kaldırıp merakla ona baktım.

Vampireᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin