Hyunjin önden bir odaya girerek cesur bir hareket sergilemişti. Normalde korkardı fakat bu sefer gaza gelmişti.
"Normalde şuan korkudan titremen gerekmiyor mu?"
Seungmin'in sorusuyla kıkırdamıştı.
"Sanırım gaza geldim"
Ardından ikisi de kahkaha patlatmıştı. Minho yanlarına gelerek kahkaha atan ikiliyi uyarmıştı.
"Eğlenmek yerine elinizden geldiğince hızlı olun. Burayı hemen bitirelim ve gidelim"
Ikisi de Minho'nun komutu ile susmuş ve incelemeye başlamışlardı. Minho da işinin başına dönmüştü.
Hyunjin bir dolabından yanına giderek kırık kapağı açmıştı. Açar açmaz neredeyse kusuyordu.
"Ne oldu?"
Seungmin endişeyle yanına geldik. Dolabın içine bakınca bir kadın kafasının koparılıp buraya atıldığını görmüştü. Yüzünü buruşturarak kafayı incelemeye başlamıştı.
"Bu çok iğrenç"
Kusma sesleri çıkaran Hyunjin şimdiden kötü olmuştu.
"Kesinlikle iğrenç..ama ne tuhaf ki kadının kafası sanki kesilmek yerine yenmiş gibi görünüyor."
"Ne?"
Seungmin kadının boynunu incelerken birkaç diş izi bulmuştu. Bu diş izleri normal bir insan ya da hayvan için çok büyüktü. Kesinlikle bir insan ya da hayvan yapmış olamazdı.
"Bak..burada birkaç büyük diş izleri var. Bir hayvan ya da insan yapmış olamaz."
Hyunjin ne kadar midesi bulansa da Seungmin'in elindeki kafaya bakmıştı. Cidden dediği gibiydi.
"Kim yapmış olabilir ki?"
"Bence 'nasıl bir yaratık yapmış?' olabilir sorusu daha uyar."
"Korkmalı mıyız?"
"Evet."
"Bence bir ayı falan yapmıştır.."
"Hyunjin mantıklı düşün..Bir ayı bir insanı böyle yiyebilecek kabiliyette mi?hem neden sadece kafasını bıraktı?"
"Doğru.."
Seungmin eline aldığı kafayı yerine bırakarak Hyunjin'e baktı.
"Birkaç ipucu daha arayalım. Belki büyük bir şeyler buluruz"
Hyunjin Seungmin'i onaylayarak etrafı incelemeye devam etti.
Seungmin, odadaki yatağın yanında bulunan komidinin çekmecelerini açıp bakarken Hyunjin kirinden görünmeyen aynalı çekmeceyi inceliyordu. Seungmin yanında getirdiği fotoğraf makinesi ile incelediği yerin fotoğrafını çekti.
Fotoğraf makinesinin sesinden korkan Hyunjin bir anda yerinde zıplamıştı. Bir elini aynalı çekmecinin üzerine koymuş derin nefesler alıyordu."Korkuttuğum için özür dilerim"
Seungmin kıkırdayarak fotoğraf çekmeye devam etmişti.
Ardından pencereden tıkırtılar gelmişti.
"Seungmin?"
"Hm?"
"Sen de duydun mu?"
"Neyi?"
"Pencerenin oradan ses geldi."
"Bir şey duymadım?"
Ardından tavandan sesler gelir.
"Bunu duydun mu??!!"
"E-evet..bu sefer duydum"
"Bence buradan çıkmalıyız"
"Daha işimiz bitmedi Hyunjin"
"Ölmek istiyorsan burada kalabilirsin"
Hyunjin odadan hızla koşarak çıkmıştı. Sonra ne yaptığının farkına vararak geri gidip Seungmin'i elinden tutarak odadan dışarı sürüklemişti.
-
Bölüm sonuEvet çok uzun bir bölüm olmadı ama elimden bir sey gelmiyor. Hyunmin kısmını bitirdim sırada Minsung var<3
Bu arada ship yapıp yapmama konusunda kararsızım:"(Kendinize iyi bakın~
Sizi seviyorum<3!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mad hospital | stray kids
Fantasía[Tw;kan,cesetler,paranormal] Terkedilmiş deli hastanesini incelemekle görevlendirilmiş olan 8 dedektif arkadaş hastaneyi inceler iken büyük bir sorun ile karşı karşıya kalırlar.