-İnan bana, buna hiç gerek yok.
-Aaa hiç öyle şey olurmu? Sen bana yardım etdin. O Duygu cadısı telefonumu çok kötü yapardı ben biliyorum.
Asya sınıfdan çıkıp beni kantine sürüklemişdi. Kendi hesabından bana tost ve meyve suyu yaptırmıştı. Ben tabi istemedim. Ama o zorla olsa da bana yediriyordu.
Arkamızdan İskender, Sinan, Elif, Arda da gelmişdi. Hep birlikte de masada oturuyorduk.
-Sahi nasıl oldu başladı bu kavga? Sabahtan beri anlayamamıştım. Doğrusu umrumda değildi ilk başlarda. Sonradan ben bile merak etmiştim.
-Ben anlatıyım Zeyno bacım. Şimdi, bu yaygara bizim tozko...
Birden her kes yüksek sesle boğazını temizledi. Ben anlamaz gözlerle onlara bakıyordum. Ne oldu birden bire?
-Yani Arda demek istiyor ki... Şey Eee... Bu yaygara kendinden bir sıra saçmalıklar uyduruyor. Diyorlarki Mavi ay bizden bir şeyler saklıyor , bir iş çeviriyor. Ama biz öyle şey yapmıyoruz. Bir şeyler öyrenmek için Asyanın telefonunu karıştırmak istediler. Dimi arkadaşlar? Diye konuşan Elifdi.
Her kes Aynen aynen tabi öyle canıım.
-Elif bacım haklı, biz bir şeyler karıştırmıyoruz. Arkasına yaslanarak dedi Sinan.
-Elif bacım mı?
-Evet Elif bacım.
Sinan m*l mı yoksa kendini mi öyle gösteriyor. Elif resmen Sinanı şey ediyor, Sinan sa Elife hiç şey etmiyor.
-Hep Arda der diye de ondan şey etdim. Üzgün şekilde başını aşağı saldı.
-Ne var kızım? Ne desin Yazık Sinan? Aşkım mı desin ne desin?
Asya masanın altından ona tekme atıb sus işareti yaptı. Elifse kıpkırmızıydı.
Sinan: Arda, kanka istersen saçmalama. İmalı şekilde.
İskender: Bence de.
Benimse yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Şuan Elifi Melisanın, Sinanısa Kadir'in yerinde görüyorum.
-Ne var ne gülüyorsun? Dedi İskender.
-Hiç.
-Umarım.
Göz devirdim. Yine yapıyor. Bu çocuk düzelmicek.
Başımı etrafa çevirdim. Öylesine işte. Zil çaldı. Ders başlıyordu.
-Hadi gidelim artık.
Her kes tamam dedi. Bense gelmek istemediğim bildirdim. Onlarda tamam dedi.
~~~Ertesi gün~~~
Artık ben de Taygu kolejinde okula başlıyorum. Tek sorun... Sizce ne?
.... Tabi ki de İskenderle aynı sınıfta olmam. Neyse... Düzelmeyecek bir durum bu zaten. .. Yatağımdan kalkıp qarderobuma yanaşdım. Ordan okul kıyafetlerini götürüp giydim. Ayy kıyafetlerim çok yakışmış. Zaten bana her şey yakışır. Telefonumdan saate baktım. Daha 7:00 di. Dersler zaten 8:00de başlayacak. Ona kadar biraz telefonla ilgileniyim. Telefonun şifresini girip whatsapp uygulamasını basdım. Sonrada MAVİAy qrubuna girdim. Baktım Arda bir şeyler yazıyor ben de yazayım dedim.Arda:Hello gençler
Sinan: Selam bro
Elif: Merhabalar.
Asya: Merhaba prensesim.
Ben de bir merhaba yazayım.
Ben:Merhaba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
Viễn tưởngBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...