mühür

93 9 0
                                    

" Umarım birbiriniz için sadece heves değilsinizdir?-"..
" Öyle bir şey yok Hyung. Biz eminiz. Değil mi Minnie?"
" Evet. Eğer böyle düşünecek olan varsa düşünmesin.. "

Jungkook, Jimin'e baktı. Jimin bir insanı çok güzel severdi. Kai'yi anlatışından  bilirdi. Onun için bir heves olma ihtimalini aklından bile geçirmemişti.
Yoongi;
Kook için heves olmadığı kesin.
Jin;
Evet kendisinin bir lakabı bile vardı; Rahibe Teresa..
Jimin;
Ah onu biliyorum.
Hoseok;
Her neyse. Sadece birbirinizden emin olmanız için sordum. Çünkü aşk kolay bir şey değildir.
Yoongi;
Evet çok ciddi duygulardır. Gerçi aşkın yaşattığı hisler insana gerçek değilmiş gibi gelir orası ayrı... Ansızın karşınıza çıkar ve sizi içine ceker. Sonra sizin bilmem ne hormonlarınız var onlar yüzünden biraz gözünüz kör oluyor bi nevi salak. Sevmese bile sevdiğine inanabilinecek bi türden zehir bu..
Hoseok;
Ama şimdi birde şey var. Yılanlar olur aranizi bozmak için. Bu yüzden önce birbirinizi dinleyin. Sonra olaylar hep yanlış anlaşılma ile olur ve bum! Bu kadar harika olan ilişki bir çöp olur. Anılar eskide kalır..
Tae;
Aman tanrım.. siz daha önce aşk acısı falan mi çektiniz?
Hoseok;
Dizilerden. Her zaman yanlış anlaşılma oluyor ya hani. Birbirleri ile konuşmayıp,başkalarına inanırlar..
Tae;
Biliyor musunuz? Çok sıkıcısınız..  Yani olmuşlar daha yeni sevgili. Bunaltmayin be !
Namjoon;
Biz sevgili olduğumuzda neden kimse böyle şeyler söylemedi?
Yoongi;
Amaaan.. Siz daha mantıklı düşünen insanlarsınız. Sizi uyarmamıza gerek yok.
Jimin;
Ne yani biz çocuk muyuz? Biz oyun mu sanıyoruz aşkı?
Yoongi;
Hayır Min! Beni yanlış anladın-
Jungkook;
Bence konuyu değiştirmek daha iyi olucak ve tavsiyeleriniz için teşekkürler..
Hoseok;
Lütfen benide yanlış anlamayın. Sizin adınıza çok sevindim gerçekten. Özellikle Min için. Çünkü Jungkook kimseyi sevmezmiş... ve Minniemizi sevdiği için çok mutluyum.
Tae;
Harbi olum Jungkook sen hiç ilişkiye girmedin mi amk?
Jungkook;
Doğruyu söylemek gerekirse kendimi bi sıralar aseksüel sandığım bile oldu.. Yani evet hiç ilişkiye girmedim.
Tae;
Demek ilkin bizim Min?
Jungkook;
Evet. Daha kaç kere söyleyeceğim; Her şeyin ilki Jimin!
Jimin;
Hyung de velet!?
Jungkook;
Jimin Hyung yani. Ee keklerim nasıl?
Jin;
Bunları ne zaman yesem bi şöyle hayaller dünyasına gidip geliyorum.
Namjoon;
Bende bayıldım.

Jungkook, kolunun altından ona bedenini yaslamış Jimin'e kafasını yaklaştırıp fısıldadı;
"Ne kadar marifetli sevgilinin olduğuna bak!"
Jimin bir kikirti bıraktı. Sevgilisini seviyordu..
Jin;
Hayvanat bahçesi hikâyemizi anlatmış miydim?
Namjoon;
Ah hayır lütfen güzelim onu anlatma..!

.....

Namjoon, Jin, Hoseok ve Yoongi evden ayrılmış, Tae ise bulduğu içki ile kafayı bulmustu...
Tae;
Acaba kalemin adı neden kalem? Hayır yani neden mehmet değil ¿?
Jimin;
Bence beynini daha fazla yormamalısın..
Jungkook;
Gelişme cağında,lütfen üzerine gitmeyin..!

Tae kafasını koyduğu masadan kaldırıp eline bir ayna aldı ve kafasına bakmaya başladı.
Tae;
Gelişme cağında madem neden hiç gözükmüyor bu beyin? Ne zaman büyüyecek?
Jimin;
Muhtemelen hiç bir zaman.
Tae;
He tamam.. Jungkook neden odaya iki tane avize taktınız? Bir tane yetmiyor muydu? Kör müsünüz?

Jungkook kafasını umutsuzca salladı. Taehyung iflah olmaz bir alkol bagimlisiydi..
Tae;
Babam bari elimden aldı..
Jimin;
Neden ki acaba(?)
Tae;
Çok fazla içki kaçırıyormuşum..
Jungkook;
Jimin.. belkide Tae'nin durumu gerçektende kötüdür. Bu kadar içmesi doğal mi?
Jimin;
Reşit yaşına geldiği zamanki ilk gün ne kadar içtiğini bile sayamamıştım..  Ama evet haklısın. Sanırım çok fazla kullanmaya başladı. Belkide onu içkiye sürükleyen bir şey vardır?
Tae;
Bise diyim mi.. Siz aynı bugs bunny'nin "Naber cınım?", diyisine benziyorsunuz..
Jimin;
Bunu ayıkken konuşmalıyız bununla.
Ciddi ciddi problemleri var..
Jungkook;
Bir psikiyatriste görünse güzel olur aslında..
Tae;
O değilde rüyamda inekler tarafından tacize ugruyordum amk. İneğin bi tanesi gelmiş poposunu kafama koyuyor..  Hayvanlardan nefret ediyorum.
Jimin;
Üzüldüm..
Jungkook;
Saat gecenin ikisi ve biz resmen Tae bakıcılığı yapıyoruz..
Tae;
Hey hey hey! En azından ben geceleri yatarken süt içecek kadar çocuk değilim. Hem zaten senin boyun uzun içmesi gereken Jimin! Baksana çocuğa cüc- Ağh ne  atiyon be!
Jimin;
Hakettin!
Jungkook;
Aslında haksızda deği- Tamam tamam sustum.
Jimin;
Taehyung hazretleri uyumak ister misiniz?
Tae;
Olur. Kimle uyicam?
Jimin;
Lalith ile uyumak ister misin?
Tae;
Aman onu benden uzak tut!
Jungkook;
Senin için salona hazırlarım bir şeyler.
Tae;
Acıktım ya..
Jimin;
Offff!!!!

Foreign  | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin