15.。*♡

109 21 4
                                    

Tommy~

"tohle si beru." řekl potichu tubbo a vzal si můj kus masa k sobě na talíř. Nevadilo mi to. Popravdě jsem si toho ani nevšiml.
"TOMMY SE NÁM ZAMILOVAL!!" zakřičel Karl a já to ani nevnímal.
"Fellas- já si myslím že to je vážné." řekl quackity a sedl si vedle mě.
Pořád jsem si psal s tou holčinou.
Je strašně simpatická a baví mě si s ní psát. Nikdy by mě nenapadlo že by jsem si začal psát s fanouškem. Ale jsem rád že se to stalo!
Nick přesunul stream blíže k nám aby jsme slyšeli donaty které byly poslány jako "text to speech"
Přišel jeden který mě zarazil. byl to donate který říkal něco jako "I ship Tommy with her!"
Všichni se na mě podívali a chat začal spamovat 'ship' a emoji lodi nebo chodily pořád donaty. "Guys, já ani nevím kolik té slečně je! nevím s čím je comfortable a co jí je uncomfortable! prosím respektujte naše boundaries!" řekl jsem a myslel jsem že to nějak pomůže.  Ale právě naopak. Chat začal posílat více zpráv ohledně našeho "shipu".
já už to potom ignoroval a šel jsem si sednout na houpačku pod strom.
Pořád jsem si psal s tou holčinou.
Psali jsme si o tom že jsou někdy lidi hloupí. Líbilo se mi že semnou souhlasila, měla podobné názory a zajímala se taky o YouTube a Twitch.
najednou ke mě přišel quackity a řekl
"Man, ty ses nám zamiloval, co?"
když to řekl tak jsem se začervenal a zasmál jsem se. "možná.." řekl jsem to a podíval se na náš chat- quackity se zvedl a zašel si pro sklenici alkoholu. me donesl kelímek s pivem. "víš o tom že mi ještě nebylo osmnáct?" řekl jsem a Alex se na mě jen podíval a dal mi kelímek do ruky a otočil se a šel si sednout zpět ke klukům.
V jedné ruce jsem měl kelímek s pitím a v druhé mobil. Vzal jsem si kelímek do ruky a napil se. Uviděl jsem že mi přišla zpráva od té slečny. Poslala mi její fotku! je nádherná! vyplivl jsem to pití, teda tu věc která si říkala pití a díval jsem se na tu fotku. Nedalo mi to a musel jsem si jí stáhnout do telefonu. Holčina mi napsala nějaké informace o ní aby jsem jí lépe poznal, přišel jsem na to že jí je čtrnáct a že se jmenuje Naty. to jméno je nádherné stejně jako ona.
Naty mi napsala že už bude muset jít protože u ní už je čas že má spát. Rozloučili jsme se a ona už neodepsala.
vrátil jsem se zpět k klukům a díval jsem se na její fotku. „To je ona?“ řekl zvědavý tubbo který se mi podíval do telefonu.
„HEJ! nekoukej se mi do mobilu..“ zakřičel jsem na něj a on se jen zvláštně na mě podíval. „dobře nebudu, promiň.“
řekl tubbo a sedl si zpět vedle ranbooa. „Tommy! nech už toho mobilu a pojď si hrát!" zakřičel na mě ranboo který měl v ruce míč. Položil jsem mobil na stůl a šel jsem za ranbooem. „Co budeme hrát?" zeptal jsem se ho a on odpověděl- „vybijenou přece!“ řekl a přišel k nám tubbo a Jack s wilburem.

Dream~
„zajima mě co si psali." řekl jsem a vzal jsem Tommyho mobil. Když jsem bral jeho mobil tak na mě hrkl George s Nickem že to není dobrý nápad. Ale já jim připomněl to že oni čtou taky cizí konverzace, potom zmlkli a já se jen zasmál. Když jsem otevřel jeho mobil tak první co jsem viděla byla Naty na jeho tapete „ Asi se nám tady někdo hodně zamiloval!“ zakřičel jsem ale naštěstí to Tommy neslyšel protože se válel s tubbem ne zemi a ranboo na ně házel s wilburem míče.
Nick s Georgem se zasmáli a Nick nalil další skleničku rumu.
Po nějaké době se šla Niki rozloučit s chatem a vypla stream.
„Už jsem vypla stream, stejně jsme jen pili a už se tomu nikdo nevěnoval." 
řekla Niki a posadila se naproti nás.
„Minx nám asi závidí.“
řekla když si brala sklenku vína.
Já se zasmál a rozhlédl jsem se po zahradě. Bylo hezké je vidět jak jsou všichni šťastní.
Přijde mi že když jsme všichni pohromadě je to lepší. Ale nejsem si jistý.
„Kdy půjdeme domů?“ Řekl George když si opřel hlavu o moje rameno.
„Domů se nějak nechystame." řekl jsem a pohladil jsem ho po vlasech. Chvíli na to mi usl na rameni.
„Vy jste se hledali až jste na sebe zbyli big D.“
řekl Tommy který se vracel s tubbem na lavičku.
Podíval jsem se na něj a pak zase na George. „Nejspíš máš pravdu. Ale jsme spolu." řekl jsem a podíval se na Nicka který hladil po vlasech Karla a díval se quackitymu do očí kdy mu ležel na klíně.
„Jsou spolu krásní.“ Řekl Wilbur když si nalival další vodku. „Došlo." řekl zase Wilbur. „Neměl jsi to tak rychle vypít.“ ozval se philza který celý večer seděl v rohu a nic neříkal.

Po nějaké době jsme se přesunuli dovnitř
a už se jen bavili a pili. Když mi usnul George na klíně tak jsem se zvedl že ho odnesu do pokoje. „Alkohol mu dává zabrat.“ řekl jsem a zvedl ho.
„ Se divíš? Vždyť je hubený a malý, to je jasné že mu stačí dvě skleničky a bude opilý.“ řekl Wilbur.
Zasmál jsem se a odnesl jsem ho do pokoje.

sapnap~

Dream odnesl George do pokoje a já seděl na gauči s quackitym který mi ležel na nohách a s Karlem který mi spal na rameni. Oba jsou nádherní. „Nechceš už jít spát?“ otočil jsem se na Karl a zeptal se ho.
Zakroutul hlavou a posadil se.
Za chvíli se vrátil Dream a sedl si k nám do obýváku.
„V kolik asi tak vstávají holky kterým je čtrnáct let?“
řekl do jen tak do prázdna Tommy a mě hned došlo proč se ptá. „Na co to chceš vědět Tommy?“ zeptal se tubbo který seděl na ranbooovi. Tommy se na něj podíval a už nic neříkal.
Když bylo pár minut před půlnocí tak jsme šli s Karlem a quackitym do pokoje. Spát jsme nešli *mrk mrk*.
„Počkej! tenhle monster je volný!“ zakřičel na nás Dream a hodil po mě bílou plechovku od monstru. Jen jsem poděkoval a zamkl dveře od pokoje.

Tommy~
„Asi úplně nechci vědět co se tam bude dít...“ řekl jsem a podíval se směrem k tubbovi který seděl na ranbooovi.
„Kde je gogy?!“ řekl Jack který se vracel s niki ze zahrady. „Ten šel spát.“ řekl tubbo a všichni jsme se zasmáli.
díval jsem se na tubba a ranbooa jak jsou spolu šťastní, vím že jsou jen kamarádi ale to mám být já a tubbo.
„Žárlíš?“ řekla Niki která si přisedla vedle mě. „Ne, nežárlím..“ nějakou dobu jsme se bavili a já potom řekl že už půjdu spát, bylo něco kolem dvou ráno a já byl vážně unavený. Kluci a Niki tam ještě zůstali a povídali si. Philza už šel před půlnocí domů a ještě doma streamoval.
Já jsem byl pořád na mobilu a projížděl jsem Naty sociální sítě..
„Dobrou noc.“ řekl jsem a zavřel za sebou dveře od pokoje. Stejně sem přijde ještě tubbo a ranboo protože spí semnou v pokoji. „Dobrou Tommy!“ zakřičeli na mě ještě u obýváku kluci a Niki taky.

ohh, Tommy žárlí na ranbooa a tubba, oj kam jsem se to z dnf dostal- (「'・ω・)「
omlouvám se- ฅ^•ﻌ•^ฅ
ale tyhle kapitoly se mi líbí víceಡ ͜ ʖಡ
nevadí nevadi. Máme tady další kapitolu a to je hlavní xdd
!!5/5!!😏✨
teď k tomu proč píšu to "1,2,3,4,5/5"
takže, s dreamikem jsme si dali soutěž že když on napíše jednu kapitolu já musím 5 do týdne a půl. jenomže, on to napsal nějak moc rychle a já byl ve spisovatelském bloku- pak mi rodiče vzali mobil a prostě jsem to nestíhal xdd
Chtěl jsem aby dreamie vydal kapitolu tak jsem mu řekl že vydám 5. (něco za něco žeo)
většina Kapitol už byla uložena v mobilu jen jsme jeli na chalupu kde není WiFi a není jak to zveřejnit- přesněji teď jsem napsal 4 kapitoly na chalupě. No nevadí xd<3 snad chápete žeo.
luv ya!.。*♡
mr.gogs<3
1371 slov.

Dokud nás probuzení nerozdělí Kde žijí příběhy. Začni objevovat