16♡

130 19 10
                                    

Tubbo~

seděl jsem v obýváku s ranbooem. Měli jsme před sebou cereálie s mlékem a čekali na to až se vzbudí ostatní. „Ti budou spát asi dlouho, co?“ zeptal jsem se a ranboo jen zamumlal. Klasika.
„Dobré ráno!“ řekl Jack který vyšel z pokoje s Niki a wilburem. „No dobré ráno, ospalci!“ pozdravili jsme je a ranboo jim dal jejich snídani.
po nějaké době se vzbudil Tommy a vyšel z pokoje s mobilem v ruce.
„Dobré ráno Tommy!“ řekl jsem a on si jen sedl vedle mě. „dobré.“ řekl a dál hleděl do mobilu. psal si s Naty, zase.

Dream~

vzbudil jsem a George mi ležel na hrudi, už nespal a jen se mi pohraboval ve vlasech. „Dobré ránko gogy.“ řekl jsem a on se na mě podíval a dal mi pusu na nos. „Mam to brát jakože mi přeješ dobré ráno?“ dořekl jsem a oba jsme se zasmáli. „Kluci jsou už vzhůru. Nepůjdeme k nim? mam celkem hlad.“ řekl George a tak jsme se zvedli a šli jsme za nimi do obýváku.
„Dobré ráno! konečně jste vzhůru!“ vyhrkl na nás hned tubbo.
„Vždyť jsme nespali tak dlouho-“
začal jsem a gogy mě přerušil- „je devět hodin. Jen aby jsi věděl.“ řekl a já se zasmál a sedl si na židli ke klukům. George mi sedl na klín a začli jsme jíst snídani. „Oni tři ještě nevstávají?“ řekl Tommy a my jsme se všichni nějak zvláštně na sebe podívali. „ Včerejší noc byla náročná Tommey.“ řekl Wilbur a my jsme dostali záchvat smíchu.

po nějaké době vylezl quackity z pokoje. „Asi jsme ho zabili-“ řekl a já vyprskl mlíko na stůl před sebe, všichni jsme se na něj otočili pohledem jako že co to mele. „ Dobré ráno, quackity.“ řekl tubbo a všichni jsme se zasmáli. „Oni někoho zabili a ty mu popřeješ dobré ráno?“ řekl Jack a my jsme se začali smát ještě více. „ teď jen jedna věc. Koho jsi zabil? S kým jsi ho zabil? Proč jsi ho zabil? kde? kdy? jak? proč?“ začal se vyptávat Tommy který měl u sebe pořád telefon. „Na mě moc dotazů. Nestíhám.“ řekl quackity a my jsme se zase zasmáli.
Když jsme se tak smáli tak vylezl z pokoje Nick. „My jsme ho zabili.“ řekl zase Nick a mě už to došlo.
(vážení mi teď vytéká mlíko ze skleničky? To je celkem sus ale ok.)
já jsem se zasmál a nikdo nic víc neřekl. Nick si sedl k nám a začal jíst jeho snídani. potom do prázdného ticha řekl- „Včera se to asi s chlastem přehnalo, co?“ a podíval se směrem k pokoji ve kterém momentálně spí Karl.
Tommy s tubbem se zasmáli a ranboo se málem udusil pitím. „Dirty mind!“ zakřičel Jack a my jsme se zase zasmáli. „Já bych to spíše nazval dirty reality“ řekl George a pousmál se. Praštil jsem ho do ramene a políbil mu krk.
Niki dojedla a vzala si telefon, otevřela Twitter a první co na ní vyskočilo byly tweety ze včerejšího večera. „Mam takový pocit že jsme silně v prdeli.“ řekla Niki. Podívali jsme se na ni a George vzal svůj telefon a otevřel tik tok. Byly tam samé Edity, od každého "trochu". Mé odhalení, odhalení ranbooa, pusa Karla a Nicka, to kde spadl Tommy na tubba, vybíjená, můj a George polibek. A nebo jen clipy. Žádná sociální síť se neobešla bez Editů, fanartu a podobných věcí.
Tommy se rozhodl že dojde do nejhorších koutů tik toku a to jsou upozornění. Označovali ho všude.
Rozhodl se že se podívá na nějaké ty Edity, rozhodli jsme se že uděláme tenhle týden celý zmatený a že rozbijeme internet. Začli jsme odpovídat na zprávy, dělali jsme duety na něčí videa, likovali jsme posty od lidí, některým jsme dali i follow, Tommy vždycky když byl nějaký edit s ním a Naty tak dal like a komentář. Snažili jsme se odpovědět co nejvíc aby jsme způsobili fanouškům tak trochu infarkt. Jen malinký.
A potom vylezl z pokoje Karl, teda. Vykulhal z pokoje Karl. Všichni jsme se na něj podívali. „Nekomentujte.“ řekl a sedl si, no lehl si na gauč. „ON ŽIJE! NEZABILI JSTE HO!“ zakřičel Tommy a tubbo ho chytl za hubu. „Ja žiju ale moje prdel ne.“ řekl Karl během toho co se zvedal z gauče a šel si pro snídani.
„Karle, jsou tady děti. Mluv slušně.“ odsekla Niki.
„Dobře no, tak mě bolí mé nádherné pozadí. Lepší?“ řekl Karl a málem spadl do dřezu.
„Buď je hodně připitý a nebo ho tak moc projeli.“ zašeptal mi do ucha George a já jsem se zase polil pitím protože jsem zas dostal záchvat smíchu. „Ty jseš strašný kretén gogy.“ řekl jsem gogymu během toho co jsem měl záchvat smíchu, George se na mě křivě podíval a dál jen řekl- „jsem tvůj kretén.“ pousmál se a napil se pití.

(jaké jsou vaše oblíbené chipsy/brambůrky? já to třeba podle značky neřeším, ale třeba kamarádi kupujou jenom jednu značku a to nedokážu pochopit xd, nevím proč to tu píšu ale nudím si a malá vsuvka neuškodí.)

„Půjdu na zahradu, někdo semnou?“ řekl George a zvedl se z mého klína. „Karl půjde!“ řekl tubbo a všichni jsme se zasmáli. Já se podíval směrem ke Karlovi, spal hlavou v umyvadle. „Asi toho bylo moc, nebo toho vypil hodně.“ řekl jsem.
„Nebo je jen unavený, hoši nepřehánějte to zas.“ řekl Nick a došel pro Karla.

Nick~
„Karliku, vstávej. Půjdeš spát do pokoje, a ne tady v umyvadle.“ vzbudil jsem ho a dal mu pusu na tvář. Nevypadal moc že by se mu chtělo vstávat, tak jsem ho vzal do náručí a odnesl ho do pokoje sám.
„Jde se na deváté kolo?“ řekl quackity a já myslel že se buď propadnu a nebo zabiju quackityho. Ignoroval jsem to a odnesl jsem ho do pokoje, položil jsem ho do postele a dal mu zase pusu na tvář. On mě chytl za ruku a já si potom lehl k němu. Po nějaké chvíli jsem usl u něj.

„Spí.“ slyšel jsem někoho tohle říkat ale nezajímal jsem se o to více.

quackity~

„Spí.“ řekl jsem když jsem viděl oba dva ležet vedle sebe. Všichni jsme odešli na zahradu a je dva jsme tam nechali být.

lol, já se vážně nudím už třetí kapitola přes jeden výkend, budete (doufám) rádi že jsou kapitoly xd
luv ya<3
mr.gogs
1048 slov.

Dokud nás probuzení nerozdělí Kde žijí příběhy. Začni objevovat