17✧*。

99 12 3
                                    

George~

vyšli jsme na zahradu a mě se chtělo spíše domů než ven.
Dream se mi skoro vůbec nevěnoval, ne že bych žárlil, to ne. Ale přišel tu semnou, ne snad?
no to je jedno, nemám důvod žárlit, nejsme spolu, nejspíš.
„Čau gogy, jak se máš??"
řekl někdo a dal mi ruku kolem ramen, prvně jsem se zlekl ale potom jsem se otočil a stál tam tubbo. „Jo dobrý, vylekal jsi mě.“
oba jsme se zasmáli.
Šli jsme si sednout na lavičku a pak jsme si jen povídali.

„Kluci, já už půjdu domů, mam něco domluvené.“ řekl Tommy a s mobilem u ucha odcházel z domu.
„Dreame? půjdeme už taky domů?“
zeptal jsem se ho a on odpověděl „Jdi di domů sám. Já tady zůstanu s kluky.“
když to dořekl tak se všichni zasmáli.
Na nic jsem nečekal a na patě se otočil a vyšel z domu.
Když jsem došel do bytu tak jsem zakehl na gauč a pomalu usl.
Netrápilo me to co Dream řekl, netrápilo me to co se tam stalo a co se nestalo.
Netrápilo me nic, zvláštní, ne?

Dream~
George prostě odešel.
Jsem myslel že se bude bránit nebo bude chtít ať jdu taky. Je nějaký jiný, není v pohodě.
„Jdeš pít?“ zeptal se nick a ja sel za nim.

~~°•vypravěč•°~~
Tommy došel domů, hned si sedl k počítači a zapl discord.
Vytočil kontakt Naty a volali.
provolali spolu přes dvě hodiny, jen povídání. Chvíli na to začli hrát Minecraft spolu.
Hráli spolu celou noc, když už Naty musela jít tak se rozloučili a oba šli spát.



aaghhh, kapitola po "krátké" době že?
no, nějak moc mě to nebavilo a zasekl jsem se v bodě mrazu xddd ale asi zase začnu psát, příští kapitola bude asi nějaký posun času ať se máme od čeho odrazit :D.  (kapitola pomalu o ničem XDD)

321 slov-
ily, jdi se najíst, napít cokoliv<3 jsem na tebe pyšný.

váš gogajz :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 27, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dokud nás probuzení nerozdělí Kde žijí příběhy. Začni objevovat