ONESHOT 2.Part |M|

6.2K 251 206
                                    

Luhan alt kısma bakıp yutkundu ve Sehun'a baktı.

"B-ben nasıl yapacağımı bilmiyorum." Sehun Luhan'ın belini tutup kendine çekti.

"Kendini bana bırak bebeğim." Luhan başıyla onayladı.Sehun kendini Luhan'a sürtünce Luhan başını Sehun'un boynuna gömdü.Sehun kendini Luhan'a sürterken sordu.

"B-ben daha önce kimseyle öpüşmedim." Sehun yan ağız sırıttı.Kalçayı avuçlayıp sıktı.

"Bu gece sadece öpüşmekle kalmayacağız." Luhan gözlerini kırpıştırdı.

"Başka ne yapacağız ki?" Luhan masumca sorup başını eğdi ve Sehun'a baktı.Sehun Luhan'a baktı ve dayanamayıp dudağa küçük bir öpücük kondurdu.Parmaklarını pantolonun üzerinden deliklerde gezdirdi.

"Oraya gireceğim." Luhan kahkaha attı.

"Oraya sığmazsın ki."

"Ben değil o girecek." 'O' derken kendini Luhan'a bastırdı.Luhan alt dudağını dişledi.Sehun Luhan'ı kucağına alıp yatak odasına çıkardı.Yatağa bırakıp ayağa kalktı ve gömleğinin düğmelerini açarken sordu.

"Kaç yaşındasın?"

"On yedi."

"Benim adım Sehun ve bende yirmi yaşındayım.Senden büyüğüm."

"O zaman sana h-hyung mu demeliyim?"

"HAYIR!" Sehun bağırdığında Luhan korkulu gözlerle ona baktı.

"Çünkü hyungun seni becermez Luhan." Pantolonuyla boxerını indirip Luhan'ı bacaklarının arasına alarak ellerini Luhan'ın giydiği tişörte götürüp sertçe çıkarınca Luhan daha çok korkmaya başladı.

"Sehun..." Sehun Luhan'ı umursamadan pantolunu ve boxerı indirip bir köşeye fırlattı.Sehun ellerini bedende dolaştırdı.

"Çok güzelsin...Beni baştan çıkarıyorsun." Luhan'ın vücudunda dokunmadık bir yer bırakmadıktan sonra yavaşca üstüne eğildi. Luhan'ın yanaklarını okşarken dolu gözlerine baktı.

"Korkma bebeğim...Sadece biraz oyun oynayacağız." Sehun yan ağız sırıtınca Luhan sordu.

"Nasıl bir oyun?" Sehun penisini girişe dayadı.

"Bunu her içine aldığında ne kadar almışsan sana o kadar çikolata ve şeker alacağım." Luhan ellerini çırptı.

"Onu içime koy." Sehun kahkaha attı ve penisini tutup başını yolladı.Luhan yorganı avucunun içine alıp sıkarak buruşmasına sebep olurken gözlerini sımsıkı kapatmıştı.Sehun daha fazla girmeye çalıştı. Başarısız olunca sinirlendi ve kalçaya sert bir tokat attı.

"Siktiğimin deliği çok dar!" Luhan gözlerini açtı.

"Ne yapacaksın?" Sehun başını Luhan'ın içinden çıkıp yukarı doğru yaklaştı ve penisini Luhan'ın dudağına vurdu.

"Ağzını becereceğim." Luhan konuşmak için ağzını açacağı sıra Sehun penisini Luhan'ın ağzına tıktı.Rahatlıkla gözlerini yumdu.

"OHH! SENİ SÜRTÜK HARİKASIN!" Luhan 'Sürtük' sözcüğüyle gözleri dolunca Sehun kalçalarını oynatıp penisini Luhan'ın ağzında gel git yaptı.

"Ağlamanın sırası değil! Beni rahatlat!" Luhan'ın gözünden yaş yana süzülünce Sehun sertçe gel git yaptı.Luhan'ın gırtlağına kadar ittirdi.

"SANA BENİ RAHATLAT DİYORUM AĞLIYORSUN!" Luhan hızla göz yaşlarını sildi.Ellerini toplara atıp okşadı ve penisi emmeye başlayınca Sehun penisini Luhan'ın ağzında kıpırdattı.

"Evet minik şey böyle devam et." Luhan topları narince sıkınca Sehun inledi.Sehun penisi çıkarıp Luhan'ın yanaklarına vurdu ve topları Luhan'ın dudaklarına sürttü.Penisini bir iki kere çekince ucundan hafifçe zevk suyu çıktı.Sehun çıkan zevk suyunu parmağına aldı ve aşağı kayıp bacakları araladı.Parmaklarındakini deliğe sürüp penisini çekti ve hızla içine girdi.Luhan çığlık atarken Sehun alışmasını bekledi.Rahatlatmak için yüzün her yerine öpücükler kondurdu.

"Üzgünüm miniğim seks sırasında biraz hırçın oluyorum." Luhan başıyla onayladı ve alıştığını belli etmek istercesine kendini Sehun'a ittirdi.Sehun Luhan'ın dudağına nazik bir öpücük kondurdu.

"Şimdi küçüğüme unutulmayacak bir ilk yaşatacağım." Luhan ellerini boyuna doladı.

"Hareket et Sehun." Sehun gülümsedi.

"Zevkle." Yavaşça penisini çıkarıp geri ittirince Luhan alt dudağını dişledi.

"D-devam et." Sehun hızını artırıp vuruşlarını sertleştirdi.

"O-orası...b-bir dah-AH Sehun orasına vur!" Sehun ellerini kalçaya koyup hiç durmadan sert bir şekilde aynı noktaya vurdu.

"O-orası-Ihmmm! Orası ne Sehun-ah?" Sehun kendini daha derine ittirdi.

"Orası mı?"

"Ahh! E-evet."

"Zevk noktan bebeğim.Altımda zevkle inlemeni sağlayan yer." Luhan gülümsedi.

"Daha derine vurayım mı?" Luhan heyecanla başını salladı.Sehun hiç çıkmadan sert vuruşlar yapıp kendini derine ittirdi ve inledi.

"İçinde kalmak istiyorum." penisini döndürüp ittirdi.

"Sehun-AHH! Yeter yı-yırtılacak." Sehun sertçe vurunca Luhan çığlık attı.

"Yeter!" Sehun daha nazik vuruşlar yapıp Luhan'ın penisini çektı.Luhan boşalınca kendini ittirdi.

"Çık artık Sehun-ah çok acımaya başladı." Sehun bir kaç vuruşun ardından rahatlıkla boşaldı.

S(mutlu) son bssjsja diğer part bir kaç gün sonra gelecek.

-BuingBuing.

FRİCTİON |M| ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin