*pov: ziemniaki ze stolowki*
co ja tu robie*pov: mei*
15:30
Przyjechalxm z mamitką do hotelu w którym odbywałam się obóz.
Tak szczerze?
Bałam się w chuj.Wyjąłem walizki z bagażnika auta i zaciągnąłem pod wejście.
Oczywiście musiałam czekać aż moja mama załatwi wszystkie sprawy i papiery.
Po 10 minutach udałam się do budynku na obiad.Zjadłbym jakby nie kilka problemów: Całe jedzenie ociekało tłuszczem
Siedziałem przy stole z nieznanymi mi osobami
Wyglądałam jak debil, bo jakby inaczej?Odstawiłxm naczynia i zaczełam się rozglądać.
Widziałem dużo osób lecz żadna nie wyglądała na mój wiek.
Siedziałam tak z głową w chmurach aż nagle usłyszałam moje imię:
,,Maja B******* proszę tu podejść!''Wyrwana z myśli jebnełam głową w kąt stołu robiąc z siebie idiotę na samym początku.
Zażenowany udałem się w stronę Pani.
Wokół mnie zaczął robić się tłok.
A no i oczywiście..
Wyglądałem wsród nich jak debil.
Ale to już raczej standart.
WracającDostałam pokój z 4 dziewczyn:
Kornelią
Alicją
Julką
I Gabrysią
Wszystkie wydawały się git
Lecz gdy tylko zaczełam się
rozpakowywać okazało się że trzeba będzie zmienić pokój.Kurwa.- Powiedziałem po tym jak zamknąłem drzwi.
Nie chciałem już zmieniać pokoju :/
No cóż, jednak bywa.
Trochę przygnębiona weszłam z dwoma osobami do naszego nowego pokoju.
Pierwsze na co zrzuciłam uwagę była
sylwetka osoby o krótkich czerwono-brązowych włosach.
,,Jest śliczna!"- Pomyślałam.
Siedziała ona na górnym łóżku coś szkicując.Oh- Zapomniałem powiedzieć jak wyglądały pokoje.
W każdym pokoju były trzy sztuki dwóch piętrowych łóżek, mała lodówka szaweczka i oczywiście łazienka z prysznicem,kiblem i kranem.Na jednym z dolnych łóżek siedziała dziewczyna z długimi brązowymi włosami i orzechowymi oczami.
Zaciagnąłxm walizkę obok wolnego łóżka, po czym siadłam na materacu.
Wyjełam z podręcznego plecaka słuchawki i telefon.
Kocham słuchać muzyki, jak raczej większość osób w tych czasach.
Włożyłem jedną słuchawkę do ucha żeby jakby co słyszeć o czym będzie rozmawiać reszta.Wsłuchując się w ich słowa usłyszałem dwa nowe imiona..
Hania oraz Ola
CZYTASZ
dziwna miłość || 7363529 + || gabrysia x mei
Fanfictione ogolnie nie wnikac w blędy i ortograficzbe itd oraz od razu ostrzegam ze moze byc patola. Wydarzenia oparte na wydarzeniach UwU. Jak jesteś randomem który to czyta: przepraszam za twoją psychę (*)