1. fejezet

64 3 1
                                    

egy szép nyári délutánon mikor csiripeltek a madarak és meglehetett fulladni a hőségtől bob és levó bementek a voicechatre beszélgetni. szidták turit, egymást és a többieket amikor kicsusszant levó száján az a mondat hogy: "annyira jó veled beszélgetni". bobnak hirtelen elkezdett nagyon verni a szive, elvörösödött majd annyit mondott halkan és lassan hogy: "veled is". most már mindketten paradicsomvörösen ültek a székükben és várták hogy a másik megszólaljon. levó lelépett a voiceról minden szó nélkül, ekkor bob gyomra görcsbe rándult és gombóc lett a torkában..
bob: "vajon mit ronthattam el, miért lépett ki, ez az én hibám?"
kis töprengés után ő is lelépett majd lefeküdt és bámulta a plafont. könnycseppek gördültek le az arcán amik a fülébe végezték utukat. eközben teljesen össze volt zavarodva nem tudta hogy mit ronthatott el és hogy miért végződött így ez a vidám beszélgetés. hirtelen discord értesítés csapta meg bob fülét, rögtön felkapta a fejét majd odabillegett a géphez, levó írt neki.
levó:"szia...tudunk beszélni?"
ekkor újra görcsbe rándult kedvenc bobunk gyomra és újra gombóc volt a torkában
bob:"persze, mond"
levó:"szeretnék beszélni a történtekről."
bob:"én is pont ezen gondolkodtam, kezd te"
levó:"tehát és nagyon szeretek veled beszélgetni, vicces vagy és mindig mosolyt csalsz az arcomra. soha nem volt még ilyen "barátom"."
itt bobnak a gyomorgörcsből pillangók kezdtek röpködni a gyomrában és nem tudta mit válaszoljon vagy mondjon nagyon zavarba jött
bob:" "barátok"?"
levó: "be kell vallanom valamit"
bob: "mond"
levó: "ma lementem a bálinttal, és megfogta a kezem"
bob: "szóval...együtt vagytok?"
levó: "azthiszem igen..."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bob és levó furcsa kapcsolataWhere stories live. Discover now