Epilógus

2.7K 103 26
                                    


Mindketten össze voltak törve, az egymásnak készített instagram oldalukba napok óta nem léptek be, így nem tudták mire számítsanak a másiktól. Szívük mélyén mindketten arra vágytak, hogy temérdeknyi üzenettel halmozzák el egymást - ehelyett csak két hangüzenetre futotta. Egyet a lány küldött a fiúnak mikor a reptéren várt a gépre, zokogva és remegő kézzel vette fel a fiúnak szánt pár sort:

- Jöttél azzal az idióta hableányos csajozós szövegeddel, amit nem tudtam hova rakni. Azt hittem olyan vagy, mint a többi a fiú, de bizonyítottad, hogy te nem olyan vagy, sokkal jobb vagy, de én.. - itt elakadt a lány, és pár másodpercig csak a fájdalmas zokogása volt hallgató, majd egy nagy levegőt vett és folytatta. - Én ahelyett, hogy megbeszéltem volna veled a dolgokat, inkább életem legnagyobb baklövése felé rohanok. Sajnálom, de lehet így kellett lennie.

Lando többször is meghallgatta az utolsó üzenetet a lánytól és egyre jobban buggyantak ki a könnycseppek a szemeiből. Ágyán feküdt és azon filózott, hogy reagáljon-e valamit a lánynak, de akárhányszor elkezdte, sosem tudott egy normális mondatott összerakni - pedig az anyanyelvén kellett, mégis bajban volt, mit mondjon és hogyan a lánynak. Élete első szerelmének, aki ezt sosem fogja megtudni.

- Elvarázsoltál a parton, ahogy olvastad azt az idióta romantikus könyvet, annak ellenére, hogy tudtad mi lesz a vége. De inkább azzal ütötted el az időt, miközben a barátnőid jól szórakoztak nélküled, de hogyha nem így lett volna, akkor nem ismernélek most, mert nem lett volna bátorságom odamenni hozzád. Örülök, hogy megismerhettelek, hogy milyen vagy, vagy voltál.. Hisz valójában nem is ismertük egymást igazán. - ujjait a kék ikonról elvette és szemeit megtörölve deaktiválta ezt a fiókját.

◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Vége
◦ೋ•◦❥•◦ೋ

Sziasztok! <3

Nem tudom kinek okoztam meglepetést és kinek nem, viszont szeretném megköszönni, hogy végig követtétek Lily és Lando kalandjainak első részét, hisz elszortam egy kis információmorzsát, ami nagyon arra utal, hogy lesz második része a történetnek, ahol fény derül az itt lezáratlan szálakra. Fix Us címmel lesz majd megtalálható a későbbiekben. 🧡

Nektek van olyan szál, amire nagyon kíváncsiak vagytok?

Nektek van olyan szál, amire nagyon kíváncsiak vagytok?

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Hamarosan érkezik! <3

Borítót készítette: szukanyandiii  💗💗

𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 | Lando Norris ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя