Bárány farkas ruhába

12 2 0
                                    

1. Az örök vadász mezők

-türkiz- Hol van már megint ez a lány.
-kék- Mostanában sokat van el. Lehet összejött valami a tolvaj isten lakosztályban 😏
-narancs- Akkor ki jön velem? Gyorsan döntsetek mert nincs időnk.
- türkiz- Hova rohansz ennyire?
- narancs - Beszámoltak az erdész valamik, hogy tegnap láttak kilőve egy vörös rókát.
- kék - Ezzel mi a baj? Minden napos ez vadászat közben.
- narancs - Oké....de Asgardban nincsenek vörös rókák...
- türkiz - De! A Letti teljes alakjában vörös róka....
Anna arca elsápadt, és kővé dermedt, Dóri óvatosan bólogatott.
- türkiz - Ó Istenem! Most hol van?
- narancs - Nem tudom, meg kell keresni.
- kék - Nem kérdezted meg, hogy pontosan hol?
- narancs - Egy zöld fa alatt....DE ITT MIDNEN FA ZÖLD!
A hatalmas Asgard főterületét szegélyező erdőbe elindult a végtelen bújócskázást. A terv jó volt, a kivitelezés alig. 3 felé indultak el, de egy másfél órás bolyongás után, és eltévedések tömkelege volt az a kiváltó ok, hogy egyszerre mentek, 1 irányba. Így legalább nem hagynak el több embert. Reményeik, hogy hamar megtalálják az elkóborolt rókát, órák elteltével már leamortizálódott arra a szintre, hogy még 1 órát mennek és visszafordulnak.
Végül is, nem tudhatták lelőni Lettit. Egy Kiválasztott, ráadásul olvas mások gondolataiban. Ha megtámadják egyből tudja és még időben le tudja reagálni nem?
- türkiz - Rájöttem, hülyeség megkeresni azt a rókát - dőlt fáradtan neki egy fának.
- kék - ????????????????
- türkiz - Hisz gondolj bele. Megegyeztünk, hogy nem változunk át mások előtt a teljes alakos énünkbe.
- narancs - Mondjuk ez az Anna esetében elég nehezen lenne kivitelezhető - nézett a cápára sunyin. Drága kopoltyús barátunk már emelte a kezét, hogy a földbe tiporja a nála vagy egy fejjel magasabb Dórit. Nem tudom kinek volt nagyobb szerencséje, hogy Eszti bevetett a leghatásosabb titkos fegyverét: a csúnyán nézést.
Az avar szokatlan módon megmozdult alattuk. Ez azért volt különös, mert nem , hogy nem a lombhullatós fák ideje nem jött el, de Asgardban eddigi itt tartózkodásük alatt csak egy évszakot tapasztaltak, és nem jöhetett ilyen drasztikus változás egyik napról a másikra.
- narancs - Letti? - vette fel óvatosan a mozdulatlanul heverő rókát.
- kék - Nem mozog.
- narancs - WoW. Azonnal kerítenünk kell az Annának egy Zoológiai diplomát.
- türkiz - Ne egymás agyát húzzátok, inkább vigyük vissza Frigghez. Ő ilyen varázs orvos, biztos megtudja gyógyítani a fűszernövényeivel.
A róka orral előre kezdett el zuhanni a föld fölé. A másodperc tört része alatt történt a baleset.
- kék - Jobban is odafigyelhetnél - kapta el Lettit Anna, mielőtt beleverődött volna a földbe.
- narancs - Bocsánat. Nem tudom mi történt velem.
- türkiz - Dóri....a kezed....
Dóri először ránézett barátai aggodó arcukra, majd remegve megemelte a kezét.
- narancs - Mi a F@sz?
- türkiz - Hát.....Őzike lábad nőtt.
- narancs - De hogy??? Ez egyáltalán lehetséges?
- kék - Kell nekem egy kád víz, gyorsan.
Eszti értetlenül nézett a lányra, ez egy nagyon fura kérdés volt az ő részéről. -Megfogtam a Lettit. Mi lesz ha cápává változom?
- narancs - Fertőzés?
- türkiz - Akkor én meg nem fogom. Karantént rendelek el!
- kék - Először jussunk haza.
A róka keresés futóversennyé avanzsálódott át. A nagytiszteletű a domb tetejéről kezdték meg a sprint futást, a gallyak kerülgetését és közben próbáltak nem nekimenni egy fának sem.
A mezős területekre kiérve, már mindenki lihegett.
- türkiz - Dóri megvagy? - kérdezett hátra, miután barátnőjét nem látta maga előtt.
- kék - Remélem nem hagytuk el.
- narancs - Nyeö
( Ez egy szarvas tehén hangja elvileg. Ebből a youtube videóból próbáltam leírni: https://youtu.be/3V9-kTF1ljg
Ez van ezt kell szeretni)
Visszatérve:
- narancs - Nyeö
- türkiz - Ilyen szó nem....létezik. - fordult hátra. - Dóri a franc essen beléd - nézett vissza rá csillogó szemével. És.....békésen tovább legelt.
- kék - Bevált amit mondtam?
- türkiz - De már most?
- kék - Akkor nekem sincs hátra túl sok időm - érintette meg nyakán húzódó kopoltyúkat. Ő is kezdett átváltozni.
- türkiz - Oké. Te rohanj be és kérj segítséget a fiúktól. Én becserkészem a Dórit. - húzott elő nadrágja zsebéből egy piros szalagot. ( Mert tök racionális hogy az Eszti hátsó zsebébe mindig van szalag)
Anna bólintott és az online oktatás alatt megedződve bagtatott a palota felé.
Már csak ketten maradtak. Eszti, és a Szarvas.
A négylábú megemelte a fejét és újból szembe bámult a Császárnővel. Hegyezte a füleit és megemelte csonka farkát.
- türkiz -Semmi baj. - emelte meg a kezét, mint ahogy a szelidítős filmekbe látta. - Megfoglak és haza megyünk. Oké? - lépett közelebb egy lépést. A Szarvas kicsit megtorpant, de nem menekült el. Eszti ezt előre haladásnak tartotta ezért lépett még egyet. Figyelmetlen volt és a szemkontaktust tartva rátiport egy galyra, ami megroppant. Nem kellett több Dórinak beugrált egyenesen az erdőbe. - A kurva életbe. Nem fogok utána futni, nem fogok utána futni. - lendítette meg a kezét, hogy egy jégsugárral próbálta megállítani a menekülő vadat.
De az már messze járt....

Most mi lesz?

El ne olvasd nem neked írom vaze!Where stories live. Discover now