نــاکـرێــت ئـاوا لــێــم تێبــگــەیــت!
هـەنـدێــك شــت هــەیــە نــاتـوانــم
بــاســی بکــەم☹︎
_____________
'Rosale'
لەســەر شەقــامەکــە دەرۆیشتـم بەبێزاریــەوە هێشتــا خەوی بەیانی بەتــەواوەتــی بەری نـــەداوم و هــەست بەبێزاریەکــی زۆر دەکــەم بەزۆر دەتــوانــم چاوەکــانـم بکەمەوە!!نەفرەتی زۆر رقم لە قوتابخانەیە بەرادەیەکی زۆر من نامــەوێت لەخــەوی بەیــانیانـم بکــات،خــەوی بەیانیانـم لەهەمـوو شتێـک گرینگترە بــۆمــن.
نزیک بـوومەوە لە قوتابخانە و دەنگی گریــان هــەمـوو شوێنێکی گرتبۆوە هەمــووان بەبێزاریەوە دانیشتبـوون و خەم بەروخساریانەوە دیار بــوو.بەشێک لــەکچەکــان لەهۆش خۆیان ئەچون و بەشێکیتریشیان خەریک بـوو خۆیان ئەکوشت بەهــۆی گریانــەوە!!هــەمویان سەروو شکلیــان بــەتــەواوەتــی شێــوابـوو....نــاو باخچــەی قوتابخانەکــە بەتەواوەتی پری ببــوو لە قوتابی هەمـوو قوتابیە کورەکان بە دڵتەنگیەوە دانیشتبــوو و قسەیان دەکرد هەموان زۆر بێزار بـون تەنانەت مامۆستاکانیش.
بەهــۆی بیستنی هــەواڵــی مردنی باشترین وەرزشوانی شاری سیئۆل بەهــۆی هەواڵەکـەیەوە کــە ئــەم بەیانیە کــاتژمێر 05:00 بــەیــانــی خــۆی کــوشتوە.....
ئەوەندەی کــە لەسەر ئەو وەرزشوانە بزانـم کــەسێکــی زۆر بەناوبانگە و هــەمــووان خــۆشیان دەویسـت و وە لەهەفتەی داهاتــو ئۆڵۆمپیاتی سەرتــاســەری جیهانــی هەبـوو واتا بەو رادەیە کــەسێکی بەنــاوبــانگ بــوە....
بــەڵام هــۆکــاری چییە وایلێکــردوە خۆی بکــوژێــت!!
ئەوە ئەو پرسیارە کە تــەواوی خـەڵکی کۆریای باشوری بەخــۆیــەوە نیگــەران کــردوە!!بەڵام لەهەمووی گرینگتر ئەوەیە من فشەشــم تــەواو بەو وەزعەدا نایەت!!بەراستی خەریکە بەدەم خۆمەوە پێدەکەنـم هەموان خەریکی گریانن بەتایبەتی کچەکان کەچی منیش خەریکە لەناخەوە ئەتەقمەوە بۆ ئــەوەی پێبکەنـم.ئەوەی گرینگ بێت بەلامەوە ئەوەیە کــە بمان گەرێننەوە بۆماڵەوە بەهــۆی مردنــی ئــەو کــورەوە!!
'پارک جیمین'
بۆئەوەی بتوانـم بۆکەمیکیتریش بخەوم لەســەر جێگا خــۆشــەویستەکــەم.،
لەپــۆلــدا بــەبێزاریــەوە دانیشتبــووم و سەیــری کاتژمێرەکــەم دەکرد!!زۆری نەمابوو بەدانیشتنەوە خــەوم لێبکەوێت تاوەکــوو کەسێکی پۆلەکــەمان پرسیارێکی لێکردم........
تـۆ بۆچی ناگریت!!یاخود دڵتەنگ نییـت!!وا پێئەچێت هەر بەلاشتەوە گرینگ نــەبێت!!
"سونمی وتــی'سونمی یەکێکە لە هاوپۆلەکانم'
YOU ARE READING
ئــەشــقــی مــردوو|P'JM
Romanceنــەنــاســراو::: تـــۆ کیــم رۆســالیــت؟ My::: تــۆ کێــت؟ نــەنــاســراو::: پــارک جــیــمــیــن پــارك جــیــمــیــن' پــارك رۆســالــــی' 17/8/2021 Post 24/10/2021 End