Setelah selesai membeli pakaian,Hyera dan Mamanya pun keluar dari kedai tersebut.
"Mama nak pergi mana lagi??".soal Hyera.
"Rasanya dah cukup..banyak sangat ni kita shopping..sampai diorang kena pegangkan sikit..".kata Pn.Park sambil menunjuk kearah beberapa orang bodyguard yang mengikuti mereka.
"Hahahaha...ingatkan dah tak nak balik dah..".Hyera ketawakan mamanya.
"Dah jom..".
"Mereka ni tak penat ke ikut kita..".bisik Hyera kepada mamanya.
"Biasalah..ni baru sikit tau..".kata Pn.Park.
"Jom la..".
Kemudian mereka pun keluar dari Mall tersebut.Sampai saja ke kereta,Hyera sempat melambaikan tangannya kepada mereka yang mengikutinya sebelum menaikki kereta.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Setelah sampai di rumah,Hyera terus masuk ke dalam biliknya.Dia kemudiannya melemparkan badannya dibatas katil.
"Huarghh..penatnya..lama tak keluar shopping..".keluh Hyera.
Kemudian Hyera teringat akan pakaian yang dia beli itu.Hyera bangun dari baringnya.
"Umm..mana ehh..baju tu..".kata Hyera sambil menyelongkar beg2 itu.
"Umm..ni dia..".Hyera menarik keluar dress tersebut.
Hyera menarik tanda harga yang ada pada baju tersebut.
"Nak try pakai la..".Hyera kemudiannya menyalin pakaiannya.
"Huh..nice..".Hyera berpusing di depan cermin besar miliknya.
Kemudian Hyera mengambil telefonnya lalu mengambil beberapa keping gambar lalu di post kan ke instagram miliknya.
"Done..".kata Hyera sambil senyum.Dia kemudiannya berjalan kearah bilik air untuk membersihkan dirinya.
Setelah itu,dia berfikir untuk tidur sekejap sebelum mula melukis.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.~Hyera Dream~
Hyera sedang bermain di sebuah taman yang dipenuhi oleh banyak bunga.Hyera berpusing-pusing sambil ketawa riang.Dia kemudiannya berlari pula kearah padang yang lapang di penuhi rumput2 hijau.
"Aku suka duduk sini...".Hyera membaringkan dirinya di atas rumput tersebut sambil memandang ke langit.
"Hye..lama sudah kita tidak berjumpa..".tegur seseorang yang berdiri betul2 di atas kepalanya.
"Who are you??".soal Hyera lalu bangun dari baringnya.
Kemudian orang tersebut duduk di sebelahnya.
"Huh..kau tak ingat aku??".soalnya sambil senyum.
Melihat senyum yang terukir di wajahnya,Hyera terpaut seketika.
Kemudian orang tersebut melambaikan tangan kearah wajah Hyera,dia tersedar dari lamunannya."Umm..awak siapa??saya kenal awak ke??".soal Hyera lagi.
"Aigoo...cepat betul kau lupakan aku..".katanya lagi lalu memegang kepala Hyera.
"Tapiikann..muka awak ni saya macam pernah nampak..tapi tak berapa nak ingat..".kata Hyera.
"Kau tak ingat ni...".soalnya lalu menunjukkan gelang ditangannya.
YOU ARE READING
My Beautiful Lover
Fanfic"Jangan dekat aku...".marahnya. "Saya minta maaf...".pinta Hyera. "Aku tak kenal kau siapa??..dan dalam masa satu hari je..hidup aku jadi huru-hara..kau tahu tak...".marahnya. "Ma...maaf...". Pertemuan yang singkat dengan seorang budak nerd itu tela...