Yeni hikayem Dövmeli Çocuk. Profilimden bulabilirsiniz. Tabii eğer okumak isterseniz.. :)
Ve eğer hikayelerim başka hikayelere benziyorsa bu benim suçum değil çünkü wattpad' de milyonlarca kitap var ve gittikçe her kitap birbirine benzer. Bu bir gerçek..
Ve eğer neden Elif ismini kullandığım kendi kendine soranlar varsa. Ben bu ismi kullanıyorum çünkü wattpad' de pek kullanılmayan bi isim. Benimle alakası yok.
Herkese iyi okumalar...
_____
'Belki de Allah sana aşık olmamı istemiyor çünkü yüce Rabbimiz bizi bize kötü olan şeylerden koruyor.'
~Seflmade~
_____
Bi güçlü kol beni kenara çektiğinde önce bi şaşırdım çünkü Kalbimin kanını gördüm.
"Y- Yekta?"
Bir anda Karşınıza onunla Ömür boyu yaşamak istediğiniz kişi Karşınıza çıkarsa ve o sizi aldattığını bildiğiniz halde ne yapardınız? Yani ben şoktayım...
Kolumu ondan kurtardım ve yüzüne bi tokat yapıştırdım. Yere bakıyordu. "Bir daha asla karşıma Çıkma!" diyerek restoranın kapısına doğru gittim ve kapıyı çekmek istedim ama yapamadım çünkü beni yakaladı ve kendine döndürttü.
Saçlarım Yüzümü kapatmıştı ve o bunu farkedip titizlikle parmaklarıyla yüzümden yavaşça çekip kulaklarıma tokuşturdu.
"Olayları anlatmaya hakkım var. Bi dur da anlatayım." diyerek Yüzümü avuçladı. Konuşmaya başladığımda ellerini Yüzümden çekti.
"Konuşacak bi şey kalmadı Yekta. Sen sadece bi odununsun. Senin bi odundan farkın bile yok be! Lan sen benim kalbimin kanıydın be! Sana güvenmiştim! Şimdi de karşıma çıkıyorsun ve beni geri istiyorsun ha! Acaba neyi açıklayacaksın be neyi!! Kızı ne güzel siktiğini mi anlatacaksın?!" diyerek son cümlemde göğüsünün üstüne vurarak dedim.
"Hani bi şey yoktu aranızda heee! Hani yoktu! Hani o Taner'in di! Ya bana daha kaç kere yalan söyleyeceksin?!"
"Simdi de bırak beni! Bırak beni ve git o Bebeğini karnında taşıyan karıya!" diyerek göz yaşlarımı tutmaya çalıştım.
Dediklerimin hepsini dinledi ama bi his bile göstermedi. Sadece bitmemi bekledi. Sadece bekledi..
"Senden nefret ediyorum. Bi uçuruma gitsen bile ve benim bundan haberim olsa da. Yinede gelmezdim çünkü sen benim için öldün Yekta."
"Bi şey söylemeyecek misin?! Hee!" diyerek göğüsünden ittirdim. Restoranın duvarına değdiğinde beni yukarıya tuttu ve o duvara sabitledi.
"Bırak beni! Beni hemen indir yoksa bağırırım!" diyerek ağızımı bağırmak için açtım.
"Demek ki beni sevmiyorsun ha!" dedi sinirli ve sertçe dudaklarını benimkilere kavuşturdu. Beni yavaşça indiriyordu ve ben kollarımı boynuna dolayarak onu daha sıkı tuttum ve Karşılık verdim.
Gülümsediğini hissedebiliyordum ve kendimi toparlayıp onu benden çektim ve elimle dudağımı sildim.
"Sevmiyorum seni işte!" bunu dediğimde tebessüm etti.
"Beni deliler gibi seviyorsun. Yoksa Karşılık bile vermezdin ve futbol oynarken sana verdiklerimi öpmezdin." diyerek bana yaklaştı.
"SEV- Mİ- YO- RUM!" dedim ve hemen restorandan içeri girip lavaboya gittim. Beni daha fazla tutsaydı altıma yapacaktım..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne diyon Lan sen?
Подростковая литератураElif: Uyumaya bayılır, tembel ve kendini iyi tanıtamayan kişilerdendir. Küfürbaz. Zeynep: Elif'in ruh ikizi ve soğuktan nefret eder. Küfürbaz. İki küfürbaz arkadaş birlikte Okula gitse neler olur?