Bölüm 17 : Bir Fırtına Bulutu

881 104 49
                                    

Hasret dolu gözlerle bakarak dudaklarını ısırdı Erberk.

Esmeri özlemişti. Esmerin dostluğunu özlemişti. En büyük hatası onu..Onu incitecek bir şekilde cinsellik temelli bir ilişkiye çağırmasıydı ve Erberk aralarına bunun girdiğinin farkındaydı.

Yine de ne kendini onu düşünmekten alıkoyabiliyordu ne de devamını arzulayıp hayal etmekten geri duruyordu. Boş gözlerle bakan esmer hilal kaşlarını çattı ve mırıldandı huysuzca. "Bir şeyler gizliyorsun ama nasıl söyleyeceğini kendin de bilmiyorsun."

İkisi birlikte odalarına doğru adımlarken yatakhanelerin açık kapısından sızan sigara dumanları,müzik sesleri ve muhabbetleri duymazdan geldi Erberk. O hala zihninde X denen sapıkla nasıl iletişime geçtiğini ,aptal olduğunu düşündürmeden esmere anlatma derdindeydi. Kumral saçlarını elinin tersiyle iterken yutkundu.

"Bak.."dedi odanın kapısını örtüp sessizce esmerin ceketilerinin yakalarından tutarak. "Aptallık ettim Gediz."diye mırıldandı Erberk. "Yani hislerim sadece.."

"Konuyu değiştirme."dedi Gediz onun ellerini yakasından çekip sertçe. "Ben aptal değilim."

"Ne?"

"Anlamıyor muyum bakışlarından bana ne hissettiğini ? Yatakla ilgili olmayan pek çok şey var bakışında Erberk."diye açıkladı Gediz omuz silkip. "Ama şuan duymak istediğim bu değil."

"Ben onunla konuşuyorum."dedi nefesinin kalp çarpıntısıyla teklemesiyle birlikte Erberk. Peltek ve titrek bir sesle konuşmuştu korkudan.

Gediz alayla sırıttı. "Neden şaşırmadım acaba? Neden o kadar da salak olamayacağını kendime inandırmak için şuan zorlanmıyorum ?"

"G-Gediz."diye mırıldandı Erberk kollarını esmere dolarken. "Ama dinleme.."

"Seni tehdit etti."dedi Gediz göz devirip. "Sen de yeme geldin ve konuşmayı kabul ettin öyle mi ?"

"Sana ve Ege'ye zarar vereceğini söyledi."diye mırıldandı Erberk burnunu çekip esmerin kokusunu solurken. "Benim yüzümden ikinizde çok incindiniz."

"Bizi incitmek için senin sözüne ihtiyacı yok."dedi Gediz ellerini kumrallarda gezdirip narince Erberk'in boynunu okşarken. "Tahmin ediyordum panik halinde oluşundan ama.."

"Söylersem."diye fısıldadı. "Sizi öldürmekle.."

"Bunlar kuru laflar."dedi Gediz kaş çatıp. "Ya ben ya Egemen ya da bizden birileri yanında olduğu için başka da doğru düzgün arkadaşın olmadığı için seni yalnız bırakmaya çalışıyor neden anlamadın."

"Ama.."dedi Erberk yutkunup.

"Onunla buluştun mu ?"diye mırıldandı Gediz öfkeden kararan gözlerle.

"E-Evet. Ama sesini değiştirmişti. Google sesiyle konuşuyordu. Ve...Kazan dairesindeydik. Göremedim."

"Kendi kendine dedektifliğe soyunurken aklına acaba hiç şu geldi mi ?"dedi Gediz oğlanı sıkıca göğsüne yaslayıp. "Amacı bizim düşündüğümüz gibi değildir."

"Ne yani ?"diye fısıldadı korkuyla kapıya,pencerelere ve havalandırmalara bakan Erberk.

Gediz oğlanı yatağa oturturken tane tane açıkladı. "Saçma sapan bir aşk oyunu olduğunu zannetmiyorum.İşin içinde başka bir şey var. O yüzden başka birinin duymasını ya da görmesini istemediği için senin yalnız olmanı istiyor."

"Ama ben yalnız.."

"Yalnızsın."dedi Gediz omuz silkip. "Odada benimlesin. Dışarıda Egemen ilesin. Bazen ikimizin arkadaşlarıylasın. Onun haricinde yalnızsın."

ErberkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin